Blogger Widgets

2013. december 10., kedd

Színészek versus szereplők - Cassye alkotása




                                                                  Színészek versus szereplők
                                                       Téma: Godfrey Gao találkozik Magnusszal.
Szerintem ha Godfrey találkozna Magnussal, jól kijönnének. Godfrey többször is elmondta, hogy szereti Magnus karakterét. Biztosan adnának egymásnak öltözködési tanácsokat. Godfrey részéről szerintem kicsit meglepődne. Először is nem hinné el, hogy csak egy kitalált karakter, és talán fogast csinálna Godfrey-ból. Lévén biztosan nem szeretné ha kettő lenne belőle. Biztosan tagadná, hogy a fazon (Godfrey) ő maga lenne, hisz még a stílusuk sem egyezik, és Godfrey-nek nincs 18 éves szeretője. Ez is fontos.
Párbeszéd a találkozásról:
Magnus: Úristen! Mi történt? Miért van belőlem kettő? Varázslat vagy?
Godfrey: Mi van? Te nem is létezhetnél? Te csak egy kitalált karakter vagy. Én formállak meg téged!
M: Persze, persze, és én ezt higgyem is el? Több mint 800 éves vagyok fiacskám! Egy csettintésemre hamuvá válasz és probléma megoldva.
G: Nincs is varázs erőd! Fogd már fel! Te csak egy fiktív karakter vagy! Ez a kandi kamera? Most viceltek? Jamie! Kevin! Nem vicces! Gyertek elő! Ki ez a krapek! Valami hasonmás? Felbéreltétek?
M: Na ebből elég! - Majd csettintett egyet, mire az újjai közül kék szikra robbant elő ami mellkason stalálta Godfreyt. A férfi lefagyott. - Megvan az új fogasom!
2 óra múlva:
Alec: Ez mi? Magnus mi történt?
M: Itt vagyok cukorborsó! Képzeld ez a fószer leállított az utcán és azt mondta, hogy nem vagyok valódi. Ilyen butaságot! De legalább van egy új fogasom. A régi már unalmas volt.
A: Magnus! Ez egy ember! Nem fagyaszthatsz le embereket, hogy fogast csinálj belőlük.
M: Dehogy nem! Csak nézd meg! Szép és tökéletes... akárcsak én!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets