Blogger Widgets

2013. december 8., vasárnap

Vasárnapi Vámpírok: Dracula 6. rész

Végre már, haladunk előre, történnek a dolgok, és nem csak taktikázunk jobbra-balra. Oké, alapvetően ez egy dráma sorozat, de azért mégis van benne akció, és ha már van benne, akkor legyen benne rendesen. Hát ebben volt is, az egyik jelentnél a körmömet rágtam, úgy izgultam, pedig valójában nem volt annyira feszült a helyzet.
Mina tesz egy olyan dolgot, amit nem vártam volna tőle, mert ez egyáltalán nem vall rá, és szerintem ez így most felesleges volt és még hülyeség is. A vámpírvadásznőt (akinek a hatodik részre sem sikerült megjegyeznem a nevét) még mindig szeretem, imádom, ahogy taktikázik. Lucy egyre idegesítőbb, Jonathannal egyetemben.
Ami nagyon tetszett, a Kerepesi temető az elején. Imádom azt a temetőt, annyira gyönyörű, és olyan hangulata van. Talán kicsit fura ilyen helyeket szeretni, de szerintem benne van Budapest 10 legjobb helye között. Meg én szeretem a fura dolgokat. Valamint az, hogy az egyik visszaemlékezésben magyarul kiabáltak. Egy másikban meg tök jól megoldották a számítógépes animáció részét, annyira jól nézett ki, és teljesen hiteles volt. Ja meg a zene. Nem tudom, említettem-e már, de azt nagyon eltalálták.
Viszont lehet, hogy én vagyok a hülye, de most volt, amit nem értettem. Mondjuk ezekben az üzleti dolgokban sosem voltam otthon, úgyhogy már ott kezdődnek a problémák, hogy ezeket meg sem próbálom felfogni, de most tényleg, mi volt ez a végén? Ha valaki érti, magyarázza már el.
A végére meg egy érdekes tény: most volt benne az a jelenet, aminek a felvétele után mi találkoztunk JRM-mel, és annyira jó volt látni ezt így. Persze rengeteg utómunkálat volt ezen, és kicsit sem úgy nézett ki a dolog, ahogyan mi ezt láttuk, de így olyan volt, mintha kicsit beleláttunk volna a dolgok menetébe (én és a többi személyiségem). Meg persze eljöttek az emlékek, és fanoskodtam egy sort, örültem magamnak, hogy én így láttam őt élőben.
Szóval, ha így haladunk, végül lesz is valami még ebből a sorozatból. Most elvileg téli szünetre megy a sorozat, úgyhogy én is vele együtt. Még négy részünk van az évadból, azt meghagyják nekünk jövőre. Egyelőre nem tudok még semmilyen információt arról, lesz-e második évad, de a jelenlegi nézőszámok nem túl biztatóak. Ami engem illet, nem sajnálnám, ha ez tíz rész után befejezné a pályafutását egy jó lezárással, de azt igen, hogy ez esetben Jonathan nem jönne ide többet forgatni.

A végére pedig egy nem ide tartozó információ: nézzetek be a blogomra, mert legutóbb A hercegnőről írtam egy igen hosszú kritikát, és nem vagyok egoista, de szerintem nem lett rossz. Meg mégiscsak egy Árnyvadászos oldalon jogosnak éreztem ezt megemlíteni, és Deszy is megengedte. (Ez volt a reklám helye.)
Legközelebb januárban jelentkezem, ha minden jól megy, szóval most kívánok minden Árnyvadásznak boldog, kacsáktól és démonoktól mentes karácsonyt és boszorkánymesterekben gazdag új évet (mert a boszorkánymesterek jófejek). :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets