Blogger Widgets

2013. december 12., csütörtök

Én és Cassie - Lyra története



Amikor nem írok, állandóan olvasok. A buszon, az ágyban, a suliban (szünetben vagy akár órán is), evés közben, majdnem mindenhol. Több tíz könyvet olvastam már, de Cassie könyvei érintettek meg a legjobban. Amikor a Csontvárost olvastam, már nagyjából ismertem a történetet, mert előbb láttam a filmet. A könyvesboltban ezerszer elhaladtam a Végzet ereklyéi sorozat első része mellett. Többször a kezembe vettem, de nem érintett meg a borítója, így a hátulját sem olvastam el. Miután megnéztem a filmet, jöttem rá, hogy ez abból a könyvből készült, amit annyiszor elutasítottam. Elkezdtem olvasni a Csontvárost, és nem telt bele három napba már vége is volt. Minél hamarabb el akartam kezdeni a Hamuvárost. Meg is történt, aztán csakúgy faltam a további részeket. Az Elveszett Lelkek Városa után belekezdtem Az angyalba. Ez is nagyon tetszett, majd A herceg is, és sajnálattal konstatáltam, hogy még nagyon sokat kell várnom A hercegnőre. Amíg vártam, sokat kutattam a neten egy Árnyvadászokkal foglalkozó oldal után. Így bukkantam rá az Árnyvadászok rajongói oldalra. Gondoltam csatlakozom hozzájuk, hiszen ők olyanok, mint én. Büszke Árnyvadászok. Egyre többet jártam fel az oldalra, és minden új információ láttán, a szívem vad táncba kezdett. Még soha nem éreztem ekkora rajongást egyik könyvsorozat iránt sem. Talán a Twilight iránt mégis, de most nem ez a fontos. Egyenesen beleszerettem Cassie könyveibe. Október 30-án, amikor esetleges volt A hercegnő megjelenése szinte minden percben telefonáltam, vagy a neten lógtam, hogy megtudakoljam, megjelent-e már. Aztán megtudtam, hogy eltolták a megjelenést. Ez teljesen lesújtott. Már olyan régen vártam. Végül November 28.-a körül megjelent, és én alig vártam, hogy megkapjam. Most még nem értem a végére, de rossz előérzetem van. Sokan mondták már, hogy rengeteget sírtak az Epilóguson, és én határozottan olyan ember vagyok, akit könnyen meghat egy könyv. Sorolhatnám, melyiken sírtam már, de akkor soha nem lenne vége ennek a szösszenetnek. Ebből csak azt szeretném kihozni, hogy bármit tartogat(ott) Cassie a tarsolyában soha nem szűnök meg szeretni a könyveit. Már epekedve várom a Mennyei Tűz Városát, és az új Árnyvadász sorozatok, bár azok még egy kicsit odébb vannak. Ha az írásaink egyszer eljutnak Cassie-hez, megkérhetnénk Maureen Johnson és Sarah Rees Brennan írónőket, hogy vegyék fel vidóra mennyit sírt rajtuk Cassie. Remélem, annyit sírna, amennyit mi is az ő írásain.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets