Blogger Widgets

2013. május 27., hétfő

Csontváros - Szinkronos előzetes


Sziasztok!

És megérkezett...





Saját véleményem, mint mindig:
Na jó, az egyetlen értékelhető hang szerintem Madame Dorotheáé, meg még talán Hodge-é tűrhető. Esetleg még Valentine is elmegy... Szóval ezekkel még elvagyok. Hosszú távon a legtöbb megszokható, de most komolyan, tényleg itt van Jacob hangja, ahogy megjósoltam, mert ő mindenhol ott van! (Nem tudom, a szinkronszínész nevét.) És fő az önbizalom! Hm... Na jó, Simon hangja talán a legpocsékabb, sokkal idősebbnek hangzik, mint amilyen a szereplő vagy akár a színész.
Nekem nem tetszett az sem, hogy amikor Jace azt mondja, hogy We need you. I need you. Na, ott csak az E/1-et hagyták bent, ami szerintem nagyon gáz, mert ott tök lényeges, hogy a T/1-et is használja. 
Komolyan sírhatnékom van. (Azóta már enyhült, kicsit megbékéltem, bár NAGYON reménykedem egy feliratos verzióban.)
Egy pozitívumot tudok mondani: javították a mondit mondénra, és a farkasembert vérfarkasra, tehát tényleg alkalmazkodtak Kamper Gergely fordításához. Ezért mondjuk tényleg köszönet!

Kedves Árnyvadászok! Ha nektek sem tetszik a szinkron, tessék a Pro Videót bombázni kommentekkel Facebookon és Youtube-on, hátha elérjük, hogy legalább néhány helyen menjen felirattal is... Én ebben nem tudok segíteni, bármennyire is szeretnék.

KAMPÁNY
Esetleg egy olyat vállalok, hogy megírjátok a gondolataitokat a szinkronnal kapcsolatban itt kommentben, természetesen olyan módon, hogy az szalonképes legyen, akkor összegyűjtöm őket és eljuttatom a Pro Videohoz. Mindenesetre ha itt kommenteltek is, akkor is azt javaslom, hogy nem árthat, ha írtok a videó alá is hozzászólást.

Kiegészítés!
Indítottam egy kis közvélemény-kutatást a Facebook oldalon, amit szintén mellékelnék. A kérdés az, hogy szerintetek milyen a szinkron összességében, kit találtak el, és kinek a hangja rossz.
Ezeket az alábbi linkeken tudjátok kitölteni:
http://www.facebook.com/questions/583694914984513/
http://www.facebook.com/questions/583697954984209/
http://www.facebook.com/questions/583698448317493/

Illetve még egy közvéleménykutatás, amiben a kérdés: szinkron vagy felirat?
http://www.facebook.com/questions/583703348317003/

Természetesen elfogadom, ha valakinek tetszik! Én megírtam a saját véleményemet, ahogy mindig - az angol nyelvű változatokról, és a külföldi szinkronokról is meg szoktam -, és mivel a többség üzenetekkel és kommentekkel bombáz arról, hogy mennyire rossz a szinkron, vettem a bátorságot, hogy elindítsam a többség nevében a kampányt. 

55 megjegyzés:

  1. Ez egyszerűen borzalmas! Jacé és Simoné a legszörnyűbb... Clary-é még elmegy. Most már 100%, hogyha van rá mód, felirattal nézem. :S Kik ezek a nóném szinkronszínészek?

    VálaszTörlés
  2. Inkább Simon kapta volna meg Gacsal Ádámot (Harry Potter), mint Alec.

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon rosszul sikeredett! Miért lenne nekik probléma, ha szinkron nélkül lenne? Egyszerűen nem ugyanaz az jön le a filmből mint angolul. Az biztos, hogy én is felirattal nézem meg. Istenem, olyan béna Simon és Jace hangja. Förtelmes!

    VálaszTörlés
  4. Nekem igazából nincs különösebb problémám vele. Remélem lesz felirattal is a mozikban (miattatok), de valószínűleg én szinkronosan nézem :)

    VálaszTörlés
  5. Borzalmas lett! :( A leges-legrosszabb Simon-é, de egyik sem jó. Clary hangjához például utálom Csuha Borit hallani. Egyáltalán nem illik oda, de egyik sem. Nagyon nem jó, és még egy szuper film szinkronját rontanák el :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja Jamie ezerszer jobb és Clary sikítása is nagyon gáz meg szerintem mi már tudunk olvasni mert oké, hogy a Micimackót feliratozzák de egy tizenkét éves már folyamatosan tud olvasni már pedig ezen a filmen az a korhatár és ha szavazni akarok arra, hogy feliratos legyen akkor külön be kell regisztrálni vagy másmilyen módon is lehet?

      Törlés
  6. Simon, Jace és Clary....Jesszus! Milyen szinkron ez? Clary hangja olyan mint egy elkényeztetett hisztis lányé aki nem kapta meg a pénzét apucitól amikor sikít, nem olyané, aki menten szörnyet hal mert meggyilkoltak valakit a szeme láttára!És mi ez, hogy nincs benne a "SzükséGÜNK van rád."?Lényeges része ez is.Hogy Jace "Have a little faith" fordítását ne is említsem...Mi a baj azzal, hogy "Legyen egy kis hitetek?"
    Szintén érdekes, hogy "változatos alakot öltenek"...nem egyes démonok változnak meg külsőre...hanem különböző kinézetű démonok vannak.
    Pozitívum: nem mondi hanem mondén lett.Ez egy szintén szerintem lényeges és jó dolog.Ennek nagyon tudok örülni.
    Dorothea hangja nekem tetszik.Illik hozzá.
    Hodge hangja szintén tetszetős.
    Alec hangja...háát.. tény, hogy Simonhoz jobb lett volna, de még mindig jobb mint Jace, Clary és Simon hangja.
    Elnézést, ha kicsit erősen fogalmaztam, de az angol előzetesek jobban tetszettek.Ha tehetem elsősorban angolul, felirattal fogom megnézni.

    VálaszTörlés
  7. Szörnyű :D WoW.
    Mondjuk Jocelyn hangja egészen tűrhető, még Hodge hangja is ha sokat hallgatom. Simonnak sokkal jobb lenne Alec hangja.
    Jace meg...hagyjuk, borzalmas

    VálaszTörlés
  8. Simon?!!! O.o áááááá neeee.... Jace?! O.o hát csalódás...

    VálaszTörlés
  9. Nekem elmegy. Mondjuk a Clary sikítás tényleg odaver... az egyik legbénább, amit abszolút felesleges volt a magyar hangnak lenyivákolnia, nyugodtan maradhatott volna az eredeti sikítás.
    Megnézem szinkronosan, de a feliratos verzióra szavazok.

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te vagy a túlélésünk kulcsa szöveg elvileg Magnus. :)

      Törlés
    2. Igen, bocsánat, elírtam :) Szóval a lényeg, hogy sokkal jobb lenne felirattal :)

      Törlés
  11. Ha nagyon muszáj akkor leszinkronizáljuk az oldallal a filmet! xD Amúgy a szinkron miatt nem lesz híres a film és mindenki elkönyveli szarnak amikor jó lenne ,de nem voltak képesek keresni normális szinkronhangot! -.- Na most kiszerettem az életből!

    VálaszTörlés
  12. Clary és Jace hangja borzalmas. Simon hangját cserélni kellene Alec-éval. A többi szinkronhang jó. De feliratosan élvezhetőbb lenne a film.

    VálaszTörlés
  13. Úristenem.... ezek a szinkron hangok. És én még azt hittem lehet reménykedni. Na jól van akkor én is feliratosan fogom megnézni...

    VálaszTörlés
  14. A legjobb szó a főszereplők hangjára az, hogy jellegtelen, egyhangú, unalmas! Minta az utca emberét hívták volna be, hogy "Te, figyelj már, mondd már fel ezt a pár sor szöveget!" Amikor Simon megszólalt, azt hittem, hogy még mindig Hodge beszélt, annyira egyformának tűnt. (Nagyon felnőttes a hangja).

    VálaszTörlés
  15. Amúgy észrevettétek 0:14- nél bal oldalt a teherautón azt a szivecskés smileyt? Tök jópofa:D


    Egyébként szerintem ez a szinkron, az a "ha más nincs, akkor megnézem így" kategória. Tény, hogy nagyon figyelni kell, hogy megbírjak kölönböztetni egymástól néhány férfihangot, de még mindig százszor jobb, mint pl. a Twilght szinkron. Na attól a falramászok. Ezt még el bírnám viselni, de természetesen én is a feliratra szavazok!:)

    VálaszTörlés
  16. úristeen... hát...sejtettem, hogy valami ilyesmi lesz szinkronosan és nem is kellett csalódnom, sajnos :/ :D
    szerintem Jocelyn és Hodge hangja a legjobb, de a többieké... finoman fogalmazva nem éppen jó :// nem is tudom, hogy választják ki a szinkronokat, nem veszik figyelembe, hogy milyen a karakter eredeti hangja vagy netán, hogy hány éves??!! Simon... mintha felszedett volna vagy 5 évet minimum :// :D

    VálaszTörlés
  17. Jace hangja még elmegy, ha jobban beleéli magát, de Simonétól sírhatnékom van! Meg úgy mindenkién, első megjegyzésem inkább visszaszívom...
    Most komolyan, nem létezik, hogy a szinkronszínészek nem tudják, hogy egy világsiker kerül feldolgozásra, amiért egy kicsit jobban meg kéne dolgozni. De ezzel nem csak a könyvre hoznak szégyent, hanem a színészekre is, akik mindent beleadtak. Ennyi erővel hívják össze a magyar rajongói bázist és közülük válasszanak hangokat. Úgy beleélés is lehetne, meg nem csak a minden tinifilmben hallható lerágott csont szinkronszínészek hangját lehetne hallani.

    VálaszTörlés
  18. Őszinte leszek. Majdnem elsírtam magam.
    Így elrontani egy filmet ritkán lehet!
    Nagyon remélem, hogy sikerül a kampány, mert akármennyire is imádom az egész filmet, és nagyon várom, egy ilyen pocsék szinkronosra nem fogom kidobni a pénzem. Inkább megvárom amíg felkerül angolul, és megnézem úgy, de így biztos, hogy nem. Ez már a legalja...

    VálaszTörlés
  19. Clary meg Simon a legrosszabb szerintem...
    Jace még úgy elmegy...de az se passzol annyira.
    De Simonhoz, nem találtak volna mást, mert ez borzalmas?!

    VálaszTörlés
  20. Jézus Mária :-S hogy lehet egy ilyén film szinkronját ennyire elcseszni???????komoly ez a kedvenc filmem még látatlanban is és ilyen sz*r lesz a szinkron???? NA NE MÁÁÁÁX( >:)

    VálaszTörlés
  21. Nekem magukkal a hangokkal nincs bajom, de ahogy én hallottam semmi beleélés nincs a szinkronjukba. Én szeretem ha leszinkronizálják a filmeket és már egyszer írtam, hogy csak akkor tudom elrángatni a hat barátomat a moziba, ha szinkronos marad. Szóval én inkább maradok annál, hogy igenis szinkronizálják le.

    VálaszTörlés
  22. Legszívesebben elvonulnék a sarokba sírni emiatt az előzetes miatt. Ahogy írtátok, semmi beleélés, a fordítások se az igaziak (Have a little faith és We need you, I need you - nagyon elszomorít mindkettő, legjelentőségteljesebb mondatok), na meg a szinkronhangok se passzolnak. Ha csak szinkronosan fog menni akkor én be nem teszem a lábam a moziba..

    VálaszTörlés
  23. Légyszi Légyszi Légyszi Légyszi.... Legyen feliratos!!!!!! Ez egy katasztrófa.... teljesen egyet értek az előttem szólókkal abban, hogy ez nagyon nem jó. Mi ez??? O.o most nagyon szomorú lettem. Most muszáj megmeznen eredeti nyelven az előzetest, mert ezt ki kell vernem a fejemből...

    VálaszTörlés
  24. Oké most hogy megnéztem... úgy kb 100+2szer... még mindig nem tudok mit kezdeni Simon hangjával... számomra az ő hangja az amit feltétlen ki kellene cserélni. Szó szerint bántja fülem és a szemem közti összhangot.
    Clary, az ő hangját meg lehet szokni, de nem lenne rossz ha kevésbé vékonyka hangon szólalna meg, mert így elég nyafogósnak tűnik.
    Jamie hangja, nem vagyok benne biztos de amikor normálisan beszél, tehát nem monológot mond erősen emlékeztet a Camelot beli szinkronhangjára. Lehet hogy tévedek, de szerintem ugyan azt a szinkronszínészt kapta... ami szerintem jó. Tehát nekem nincs gondom Jace hangjával.
    A többiek hangja, Hodge, Jocelyn, Madam Dorothea, Alec...stb nekem tetszik.
    És amit én nem felejtek el most sem... az előzetesben lévő hangok, a tényleges filmben mindig egy kicsit máshogy hangzanak. Ez nem tudom miért van így, de 90%-ban ezt tapasztaltam.
    A szinkron vs. felirat kérdésébe én még mindig a szinkront választom. Egyrészt angolul nem tudok, másrészt a könyvet már olvastam a filmet nem szeretném olvasással tölteni. Ugyanis nagyon megosztja a szemet és rengeteg mindenről lemarad az ember (tapasztalat) és hát mi más lenne egy könyvadaptációs film lényege mint hallani és látni megelevenedni a történetet amit már olyan jól ismerünk.
    Jöhetnek a kövek...

    VálaszTörlés
  25. Simon hangja BORZALMAS......... :S

    VálaszTörlés
  26. Jace hangjától az elején ki voltam, ötödik alkalommal már nem olyan rossz, Clary.. elmegy, főleg a végén, ott már egészen megtetszett, Alec hangja tökéletes, de Simon... erre nem mondok semmit... -.- és a sikítás... legszívesebben én is sikítottam volna. A többi viszont okés.

    Hát, a we need you, I need you... jó lett volna, ha benne van, de nehezen kivitelezhető, mivel a szükségünk van rád, és a szükségem van rád, enyhén szólva hosszabb, mint angolul, és lehetetlen belepasszírozni az időbe, ellenben azért sajnálom.

    Mindent összevetve jobb lenne feliratosan, de nekem szinkronnal is elmegy... csak meg szokom valahogy Simont... miért kellett ennyire komoly, mély és felnőttes szinkron hangot találni neki?!

    VálaszTörlés
  27. én konkrétan könnyeztem.
    mi a fene ez?? még én is több élettel olvasom...
    van, aki tetszik, de a legtöbb szörnyű.
    Jamie tényleg olyan volt, amilyennek Jace-t elképzeltem a könyv elején: arrogáns, nagyképű, szexi seggfej. a szinkronhang meg akár a törileckémet is felolvashatná, kb annyira hoz lázba.
    Simon minimum 30éves...
    amikor Alec és Jace beszélgettek, nem bírtam követni, ki kicsoda, annyira hasonlók. ettől függetlenül Alec egész tűrhető.
    Jocelyn olyan, mintha Clary azért nem mehetne haza, mert szülinapi pizsipartit szervez neki, nem pedig a bosszúálló árnyvadász apja miatt...
    Dorothea és Hodge nekem tetszik.
    Clary-t inkább hagyjuk.. nem is érdemes megemlítenem.
    Valentine úgy hangzik mint egy hisztis tini - legalábbis az eredetihez hasonlítva. könyörgöm, épp el akarja foglalni a világot!! :D

    viszont amitől igazán félek az az, amit nem hallottunk... Izzy, Magnus...
    ha Magnus hangja egy hisztis transzfesztita nyávogása lesz, kivonulok a moziból.
    ha elmegyek egyáltalán...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Izzy benne van, Magnusban azért nem vagyunk biztosak, mert az eredetiben ugye van egy sora, de szerintünk itt azt is Jace mondja.

      Törlés
  28. Ajjaj, nem sikerült beleélnem magam a hangok alapján.
    Hodge szerintem oké.
    Jace hangja lehetne inkább Alecé.
    Simon hangra... brrrr. Főleg amikor azt mondja, hogy a vérfarkasok majd megmentenek. Túl mély hang neki, inkább olyasmi passzolna hozzá, mint Eric hangja, szerintem azt jól eltalálták.
    Jace-hez ez a hang nem illik szerintem, az elején még csak-csak. Szerintem az a szinkronhang, amit az Anonymusban társítottak Jamie-hez jó volt, azzal ki tudnék békülni. Fő az önbizalom? Nem olyan rossz szöveg, de a "Have a little faith" cseng az ember fülébe. A szükségem van rád... legalább lenne benne érzés!
    Clary hangja, alapjában véve nem lenne rossz, de nincs benne semmi érzelem. Nem ez volt Bella hangja is? Vagy csak nagyon hasonlít rá?
    Kampányoljunk ezerrel, hogy legyen feliratos, mert így elveszik tőlünk azokat az árnyalatokat és érzéseket, amiket az eredeti színészek szépen beleraktak a munkájukkal. Ha lesz feliratos és szinkronos is, esetleg leszek olyan eretnek, hogy mindkettőre veszek jegyet. Ez az ajánlatom a Pro Video számára :)

    VálaszTörlés
  29. Sokszor megnéztem egymás után és kezdem megszokni, csak Simon hangja nem tetszik, az szörnyű. Alecéről meg Harry Potter jut eszembe.
    A legjobban talán Madame Dorothea és Jocelyn szinkronját találták el. Minden esetre marad a feliratos verzió, ha lesz egyáltalán..

    VálaszTörlés
  30. Hát..igen! ..a legtöbb előtem szólóval egyetértek. Alec megkapta Jacob hangját. Fasza! Csak nekem van olyan érzésem(ami mellesleg az Alkonyat alatt is végig kísértett),mintha Alec(vagyis a szinkronhangja)minden egyes szónál elélvezne? O.o ez..woow..de iszonyú!
    Jace..:semmi beleélés,de azt elfogadom,h angolul tényleg rövidebb a We need you,I need you mint magyarul..de mi lenne azzal,h esetleg "Szükségünk,szükségem van rád!" ..ez jó is lenne..vagy jobb..
    Clary :OO..az a sikítás?!?!..WTF? Még Bella eredeti sikolyát is meghagyták..ez volt mindennek a mélypontja! o.O :@..teljesen leszívott..
    Valentine (<3) ..hm..ő lenne az aki el akarja foglalni a Világot?!? :S
    Hodge:..azt hiszem számára igazàn fontos lenne egy olyan szinkronszínész,aki a dokumentum filmekben narrátorkodik!!! ..Jézusom!!
    Simon..: :P o___O

    A pozitivum az,h Madam Dorothea hangja illik hozzá,mellesleg amugy sem nagy szerepe van..talán a filmbrn sem..Jocelyn is jó..az elején!! ..mondjuk az előzetesben talán sz összes szövege el is hangzik a filmből?!?! :D :@
    Ragaszkodom a felirathoz! De szonkronosan is(előfordulhat,hogy)megnézem...talán maradok a teljes angolnál felira nélkül..Élvezni AKAROM!!!

    VálaszTörlés
  31. Én nem értem mit kell ezen picsogni. Sokszor az előzetesben nem azok szinkronizálnak akik később a filmet csinálják, úgyhogy ne omoljatok már össze csajok, de komolyan. Ha meg nem tetszik a szinkron vannak helyek ahol meg lehet nézni a legtöbb filmet eredeti nyelven is, pl MOM park, vagy letöltitek és megnézitek úgyis.

    VálaszTörlés
  32. Öhmm.. Ne máár! Simon hangja borzasztó.. Először Clary-én is meglepődtem de már kezdem megszokni, Jace-hez nem illik a hang, Alec-hez elmegy, de csak másodszorra fogtam fel, hogy Jacobé.. Vagy nem? Madame Dorothea egész tűrhető, viszont Valenine-nak valami erősebb hangot képzeltem el, olyat mint az eredeti. Ez volt az összegzés. :)
    Akkor elölről: A narráció nem rossz, Jocelyn nem nagyon tetszik, de amikor meghallottam Clary-t.. Jézusom! Meg az sikítás is rémes. Nade Simon hangja egy hatalmas WTF?? Meg én tisztára úgy érzem, hogy Jace meg Valentine hangját összekeverték... Hodge hangja egész jó, de kb ennyi jót tudok róla mondani. Lehet azért érzem ilyen rossznak, mert az angol hangok már megragadtak a fejemben és egyszerűen nem tudom elképzelni a szereplőket ezekkel. Felirattal szeretném megnézni, de ha úgy alakul, hogy húgommal vagy anyummal (egyikük sem jó angolos) kell megnéznem akkor esetleg ez. De komolyan nem tetszik.. :/

    VálaszTörlés
  33. Meg azt, hogy megöltél 2 zsarut azt Simon mondja a szinkronosban ha jol hallottam mert a hangjuk tényleg összeolvad de a feliratosban meg szerintem Clary mondja Jace-nek, hogy YOU KILLED TWO KOPS.
    De ez csak szerintem am tényleg gáz. Lassan sajnálom, hogy nem Dorothe kapta a főszerepet az ő hangja lett szerintem a legjobb

    VálaszTörlés
  34. Én csak azért reménykedtem a szinkronban, mert felirat mellett az akciójelenetekre nem tudnék annyira figyelni, de ha ilyen a szinkron akkor inkább felirat, mert sokan a szinkron miatt fogják azt mondhogyani hogy rossz a film. Vannak benne jól eltalált szereplők, de a nagy részük kritikán aluli.

    VálaszTörlés
  35. Szerintem magával a szöveg megfogalmazásával sincs semmi rendben .Sokkal komolyabbnak gondoltam .A szinkron hangok meg hát.....

    VálaszTörlés
  36. Ez förtelem! Simon, mintha egy 50 éves nagypapa lenne, Jacet elb***k úgy, ahogy van, Clarytől meg borsódzik a hátam. Egyedül Jocelyn és Madame Dorothea az elfogadható. A többihez nem nagyon mondok semmit. 1000% hogy felirarosan nézem meg! Most komolyan, nem találtak volna ezekhez a csodálatos színészekhez megfelelő szinkront? Ez olyan nagy kérés? A felirat mellett voksolok!
    Mina

    VálaszTörlés
  37. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  38. es most azzal mit ertel el hogy kitorolted a kommentemet? mi volt vele a baj? sok volt benne az igazsag? elhiszem.. nehogy artsak a felkelesednek..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!

      Mi volt vele a baj? Az, hogy bunkó paraszt módjára írsz. Előtted még senki kommentjét nem töröltem, se ennél a posztnál, sem másénál. Akkor sem, ha nem értettem egyet vele.

      Figyelmedbe ajánlanám a másnap írt posztomat, gondolom, nem olvastad.

      Ezenkívül reagálnék néhány gondolatra, ha már ilyen szépen nekiálltál hőbörögni:

      1. Tanulj meg helyesen írni! (Ez csak tanács a jövőre nézve, általánosságban.)

      2. "Ha nem tetszik nem nezed." - Egy szóval nem mondtam, hogy nem nézem, de jogom van elmondani a véleményemet, kulturáltan, és meg is tettem. Azt hiszem, tekintve, hogy évek óta várom a filmet, jogos, hogy nem valami borzasztót szeretnék nézni a moziban.

      3. "Am is a szinkron lenyeges mert ha kozben olvasnod kell akkor nem tudsz figyelni a filmre. Istenem! Nem egy vilagrengeto dolog." - Az sem világrengető dolog, hogy az ember megtanuljon olvasni, és akkor ez nem jelent problémát.

      4. "Jajj nem lett kedvemre valo a szinkron. Uristen. Meghalok.." - Na, ez volt az a pont, ahol a vérnyomásom a plafonra került. Mert cinikus vagy, a szó legnegatívabb értelmében, és úgy írsz, mintha azok, akik feliratot szeretnének, valami sötét emberek lennének, akik gondolkodni sem tudnak, csak nyafogni. Figyelmedbe ajánlanám a munkát, amit ebbe az oldalba öltem, fordítást, feliratozást is beleértve, azt hiszem, joggal várhatom el a film forgalmazójától, hogy hasonló gondossággal járjon el. Egy szóval sem mondtam, hogy nem fogom megnézni, ha csak szinkronos lesz, de elvárom, hogy a lehető legjobbat próbálják meg kihozni abból, amit a szinkronból lehet.

      5. "Ennyi erovel ha mar a szi.kllnkronszineszeket becsmerelitek akkor olvassatok fel ti." - Egy szóval sem mondtam, hogy rossz a szinkronszínész, azt mondtam, rossz a szinkron. Hatalmas különbség.

      6. "vannak olyanok akik szeretnek szinkronnal nezni" - Ezzel az oldal szerkesztőjeként és magánemberként is tökéletesen tisztában vagyok. Én a magam és a rajongók nagy százalékának nevében beszélek, azt hiszem, visszaolvashatod az itteni kommenteket is, a Youtube videó alá írtakat is, és a Facebookosokat is, a többség feliratot szeretne a rajongók körében. Én pedig őket képviselem.

      7. "Es ugy is nagy lesz a nezettsege mert akik nem ennyire bazi nagy fanatikusak azok elvezni fogjak mert ok ezzel a hanggal halljak eloszor." - Megint bántó cinizmust vélek felfedezni. Ezúton szeretnélek tájékoztatni kedves névtelen, hogy az olyan bazi nagyon fanatikusok, mint amilyen én is vagyok, nagyon sokat tettek azért, hogy ez a film bejöjjön, és hogy a könyv olyan formában és annyi emberhez eljusson, amilyenben és amennyihez. És jelenleg is nagyon sokat teszünk azért, hogy siker lehessen. Szóval igenis jogunk van elmondani a véleményünket.

      8. "Ti is csak azert vagytok felhaborodva mert az amerikai szinkront szoktatok meg" - Ez nem így van. Rengeteg filmet szeretek szinkronnal és felirattal is, amennyiben jó. A Marvel filmek szinkronjával például szerintem semmi gond. És megint csak ajánlanám figyelmedbe a másik posztot, amit már az előbb is említettem.

      9. "Ugyhogy lehet peticiozni de ugyis lesz szinkronos.. Ha meg nem akkor is megnezem.. Ez meg az en velemenyem.." - Ismételnén önmagam: nem mondtam, hogy nem fogom megnézni, ha szinkronos lesz. Szerintem sokkal hosszabb ideje várok erre a filmre, mint te, gyanítom, ha szuahéliül beszélnének, akkor is megnézném. De ettől még lehetnek preferenciáim.

      10. Általános tanács, csak hogy szép keretet adjak az egésznek: amennyiben ilyen hangnemben kommentelsz, ne csodálkozz, ha suttyó parasztnak néznek, és esetleg törlik a kommentedet. Esetleg. Jelzem, ezután is ezt fogom tenni. És még egy általános tanács: ha hasonló hangnemű, roppant kedves és szívderítő kommentet hagysz, legalább annyi gerinc legyen benned, hogy nem csak a szád nagy, hanem felvállalod a neved, mint ahogy azt én is, és még sok más kommentelő is megtett.

      Törlés
  39. szia. gondolom tudod ki vagyok...
    nem tudtam nevvel kommentelni mert nincs fiokom es nem tudom hogyan lehet maskeppen. azert nem irok ekezetet mert telefonrol irok es nehez rola irni.
    hol is kezdjem..? ezuton szeretnek mindenkitol bocsanatot kerni. tudom hogy nem megyek sokra vele de megprobalom elmagyarazni.
    sokminden tortent aznap es zaklatott voltam. senkinek nem volt hozzam egy kedves szava sem mindenki csicskaztatott. aztan hazajottem es leultem megnezni az esemenyeket. normalis kommentet akartam hagyni mert nem szoktam igy beszelni raadasul felnottekkel. de annyiszor lattam mar hogy sok embernek nem tetszik hogy gondolkodas nelkul irtam minden baromsagot olyan hangnemben es olyan stilussal ahogy eddig meg soha. de nem tehetek rola. valami olyan szinten voltam depresszios hogy valami hirtelen elpattant bennem es mire eszbe kaptam mar a facebookon volt a levelem. es en annyira erzekeny lelku vagyok hogy visszajottem es hagytam meg egy ocsmany kommentet. mire ma visszaolvastam a soraimat azt gondoltam hogy ez nem en voltam ez nem lehettem en. es annyira megbantott hogy suttyo parasztnak neztek es mindenki mindennek elmond en meg legszivesebben bemostam volna magamnak egy parat. mert nwm ilyennek neveltek.. az aki kommentelt nem az igazi enem volt. az egy olyan oldalam amirol meg senki nem hallot. en sem. es tenyleg tenyleg nem ertem hogy hogy tehettem ezt.. egy felnottel szemben basszus..
    a masik dolog amiert irni szeretnek.
    tudom hogy mennyi energiat fektetsz az oldalba es a forditasokba. ez volt a masik ok az ocsmany kommentemre. mert feltekeny tipus vagyok. igen. feltekeny voltam Rad Deszy amiert ennyire tudsz angolul, ilyen sikeres oldalad van, ennyien szeretnek.. sot maga Cassie is beszelt veled. en meg egy senki vagyok aki elfogadhatatlan kommentet hagy nev nelkul es mindenki bunko parasztnak nezi. pont olyanna valtoztam ket perc alatt amilyen embereket teljes szivembol utalok. es lehet hogy azert is kommenteltem mert senki semminek nem tekint. en mindig csak a zsak voltam akit rugdostak. es egyszeruen elegem lett. azt nem tudom hogy miert pont ide kommenteltem. es most is azert nem irok facebookra mert vannak ismeroseim ott akik oriasit csalodnanak bennem. es igazuk lenne. csak en azt nem birnam elviselni. ha valaki azt mondja nekem hogy csalodtam benned ott es akkor osszeomlok. nem akarom sajnaltatni magam mert csoda lenne ha barki is megsajnalna egy ilyen bunko libat mint en. csak szeretnelek megkerni hogy legyszivel torold a facebookos posztot. semmi okod ra tudom. de annyira faj hogy mindenki mindennek elmond mikozben nem tudjak hogy en is latom es a szivem szakad meg. mert en nem ilyen vagyok. csak szeretnem hogy KERLEK SZEPEN torold a posztot facen mert belebetegszem ha masok meglatjak ezt az oldalamat amit csak a fajdalom hozott ki belolem. KONYORGOM!! semmi okod megszanni sot ki is rohoghetsz de ezt nem fogom birni hogy a legszeretettebb barataim is egy hulye libanak tartsanak. ugyhogy kerlek szepen torold.. :( soha tobbet nem kommentelek ilyet eskuszom neked. a barataim is tudjak hogy ez az oldalam nincs.. csak ha nagyon faj valami es le kell vezetnem valahol. es mar meg van a buntetesem.. mert nem birom ha valakinek fajdalmat okozok. es ez legalabb egy honapig kiserteni fog... esdeklem neked.megegyszer hogy torold kerlek es soha de soha tobbet nem hallasz rolam. igerem.!! :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Na jó, ez a helyzet már elfajult kissé. Bevallom őszintén, nem tudom, hogy ki vagy, kicsit bűntudatom is van, hogy tudnom kellene ezek alapján, de nem tudom.
      Mindenesetre a Facebook posztot töröltem, és azt mondom, felejtsük el a dolgot! Szerintem felesleges ezen nagyon hosszan rágódni, rossz passzban voltál akkor te is, én is, mindketten kicsit durvábban írtunk.
      Maradjunk meg annyiban, hogy ez meg sem történt, az pedig biztos, hogy én nem fogom a szemedre vetni, mert tényleg nem tudom, ki vagy. Ezért ne haragudj!

      Deszy

      Törlés
  40. Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  41. Csak annyit tennék szóvá, hogy ugyan tény hogy az eredeti hang mindig jobb, de a sok "felíratosan legyen a moziban" rajongó, belegondolhatna abba, hogy vannak emberek, akiknek ez mekkora problémát okozhat. Szeretném megnzni a filmet (az összes könyvet olvastam, imádom). A barátom szívesen eljönne velem megnézni...csak, hogy ő dixlexiás ergo, olvasni neki egy filmet elég nehéz. Jelenleg a cinemacity holnapján csak felíratos verzióra lehet jegyet foglalni, nem tudom, hogy ez esetleg a petícíó az oka, amit oly sokan hangoztattak, mindenesetre szerettem volna szóvá tenni, azoknak akik pocséknak mínősítík a szinkront, hogy vannak akiknak meg a felírat teszi pocséká a filmet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez oda-vissza működik. A halláskárosultaknak a felirat kedvez. Speciális esetek mindig vannak.

      Törlés
    2. Én úgy tudom lesz szinkronos is, csak a feliratos verzió hamarabb került a mozikba. Amúgy én láttam tegnap a filmet, szerintem nem rossz. Bár vannak benne változtatások a könyvhöz képest, de ez azért várható volt.

      Törlés
  42. Ezért kéne mindenkire gondolni :)

    VálaszTörlés
  43. Mikor lesz szinkronizálva?

    VálaszTörlés
  44. Jonathan Rhys Meyers (Valentiné) neki Kolovratnik Krisztánt követeljétek a legjobb ami hozzá társul, halhassátok meg a Tudorokban. De ez csak egy tipp:)

    VálaszTörlés
  45. Nektek magyaroknak minden probléma(ez nem jó az nem jó..CSINALD TE HA NEKED ANNYIRA MÉN..Mindenben megtaláljátok a rosszat vagyis keresitek MINDIG..Ezért is tartatok ott ahol most vagytok.SEHOL. Az egész ország...

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets