Blogger Widgets

2013. május 26., vasárnap

Daniel Sharman a CP2-ről


Sziasztok!

Bizonyára sokan emlékeztek még rá, hogy Daniel Sharman volt az, aki a Clockwork Princess hangoskönyvet felolvasta. Most válaszolt néhány kérdésre a regénnyel kapcsolatban a londoni ComicConon. 



A hangoskönyvről:

Mindig szerettem a hangoskönyveket, nagyon fiatal koromtól mindig mindig szerettem őket! Tárgyalásban voltam velük a The Mortal Instruments hangoskönyvekkel kapcsolatban is, de az nem jött össze, és azóta nem hallottam felőlük. Aztán megkértek, hogy csináljam meg a hangoskönyvet (a Clockwork Princesst), én meg azt mondtam, hogy nagyon szeretném, jól hangzik, és még soha nem csináltam ilyesmit. Nagyon szórakoztató volt az egész, bezárnak egy stúdióba, és aztán fel kell építened a saját világodat, végigolvasni, és kitalálni az összes különböző szereplőt. Nem tudom, hogy mennyire működött, de nagyon élveztem. Körülbelül 40 órán keresztül voltam a stúdióban, másfél hét alatt, mert közben a Teen Wolf-ot is forgattam, szóval dolgoztam éjjel, aztán hajnalban, és alig aludtam valamit. De megérte, nagyon jól éreztem magam, mert ott ülhettem, és felépíthettem egy világot. Nagyon élveztem a könyv olvasását, ismertem a The Mortal Instrumentst, és aztán olvastam az Infernal Devicest, és szerintem nagyszerű.

Arról, hogy mit gondol róla, hogy néhányan Willnek szeretnék:

Igen, van egy-két szerep, amit szívesen eljátszanék, érdekes lenne. Imádnám Willt játszani, de annyi mindenki volt, akit szívesen eljátszanék! Mindig vonzottak a gonoszok, szeretem őket! De igen, nagyszerű lenne! Remélem, jól alakulnak majd a dolgok, mert egy nagyon jó történet.

2 megjegyzés:

  1. Úgy szeretem ezt a srácot, olyan szimpatikus :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem inkább Sebastian állna neki jól! :D ..olyan rosszfiús arca van! :3 *-*

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets