Blogger Widgets

2013. május 29., szerda

Jace videó az MTV-től úton!


Sziasztok!

Josh Horowitz, az MTV riportere, aki ott volt a Csontváros forgatásán is, tweetelte a hírt, miszerint szerdán érkezik egy új MTV videó, ezúttal Jace-szel a főszerepben!



Magnus, Clary és Simon már megvoltak, épp ideje, hogy Jace-ből is kapjunk valamennyit. :D

Az nem derült ki, hogy pontosan mikor érkezik a videó, de az MTV itteni idő szerint is emberi időpontban szokta feltenni őket, szóval remélhetőleg nem kell éjszakáznunk.

6 megjegyzés:

  1. És hol lehet megnézni ezeket, akik már megvoltak? Tudsz linket adni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Visszavontam, már megtaláltam. És ha jól látom már fent van Jace :D

      Törlés
    2. Én nem láttam még sehol. :O Hol láttad?

      Törlés
    3. Itt van: http://www.mtv.com/videos/news/912947/meet-jamie-campbell-bowers-mortal-instruments-character.jhtml#id=1702621
      Jamie egyszerűen haláli, a végén csak zakatoltam. "Eating no cookies is so hard..."

      Törlés
    4. Köszi! Ahogy néztem, még senkinek nem tűnt fel a videó Tumblr-en sem, és Josh sem osztotta meg. Nagyon szemfüles voltál! :D

      Törlés
  2. Igazán szívesen! :) Pedig a dátum alapján elvileg már tegnap feltöltötték. Amúgy ahogy olvastam, hogy vannak már másokkal, rákerestem Magnusra, bejött az MTV oldalán, és ott volt a lejátszási listában Jace, szóval nem volt nagy kunszt megtalálni. :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets