Blogger Widgets

2012. november 17., szombat

Jamie szülinapja projekt

Sziasztok!

Jövő héten, november 22-én van Jamie Campbell Bower születésnapja. Arra gondoltunk, jó lenne, ha valahogyan mi, magyar rajongók is felköszöntenénk. 

Az ötlet végül a következő lett:

Ugyanúgy, ahogy a rúnákkal volt, kezeket fényképezünk. Csak ezúttal nem rúnákat rajzolunk a kezünkre, hanem egy adott betűt. És a betűkből összeáll majd egy üzenet Jamie-nek. Attól függően, mennyien leszünk, változni fog az üzenet. De az sem kizárt, hogy egy ember akár több betűt is kaphat. Ezt még nem döntöttük el. 

A kérésem egyelőre a következő:

Ha szeretnétek részt venni fényképpel az ajándékban, akkor azt jelezzétek ez alatt a poszt alatt kommentben. Máshol sajnos nem tudom elfogadni a jelentkezést, szeretném, ha egy helyen normálisan átlátnánk, hányan vagyunk. 

És mivel már elindult a stoppolgatás, hogy ki melyik betűt szeretné... Meg tudom érteni, ha egy konkrét betűt szeretnétek, de sajnos elég sokan leszünk - remélem -, és én nem szeretnék dönteni, hogy most kinek melyik betű jut. Ezért arra gondoltam, hogy egy ennél egyszerűbb módszert választanék. ABC sorrendbe állítom a neveket, és így mindegyikhez szép sorban hozzárendelünk egy betűt, vagy adott esetben több betűt. Így a dolog teljesen random lesz. Ez alól én sem vagyok kivétel. 

Ezért mindenkit arra kérek, hogy a kommentben a nevét küldje el és azt, hogy ha esetleg úgy alakul, vállal-e akár több betűt is! És ha esetleg több egyforma keresztnév lenne... Természetesen nem kérem azt, hogy írjátok ki a vezetékneveteket. De legalább a kezdőbetűjét, mint a bűnügyi hírekben. :D

A következőképp gondoltam:

Mercédesz, M. 

Szerintem a dolog nem túl bonyolult, és így igazságos lesz a dolog, és nem lesz veszekedés. 

Még egy dolog. Mindenkit kérek, hogy akkor jelentkezzetek, ha tudjátok vállalni, hogy szerda délig el tudják küldeni a képet. Erre azért van szükség, mert a képeket még utána szerkeszteni kell, és természetesen el kell juttatni Jamie-nek. 

Épp ezért szerintem mindenki megérti, hogy sietni kell, amennyire lehet. Úgyhogy a jelentkezéseket a holnapi nap folyamán várom! 

Tehát akkor még egyszer a lényeg vázlatosan:
  1. Ha szeretnél részt venni, akkor vasárnap éjfélig jelentkezz! (itt, kommentben, Név (Mercédesz, M) és hogy vállalsz-e több betűt)
  2. Hétfőn mindenkinek jelezzük (reményeim szerint már a délelőtt folyamán), hogy melyik betű jutott rá, és nyilván azt is, ha több betűt is kapott. 
  3. Szerdán délig várjuk a képeket!

Remélem, hogy ez így mindenkinek megfelel. :)

69 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ööö, téged nyilván ismerlek, de azért kérlek, annyit mindenképp írj, hogy vállalsz-e több betűt. :D
      (És amúgy tiéd a legfelső komment, félrevezeted a népet, mert nem nevet írtál! :P)

      Törlés
    2. Ezt a "tied a legfelső komment" mondatot nem értem:).
      De Ferenc Kriszti vagyok (Greylupus) és akár több betű is jöhet, nekem mindegy melyiket/melyikeket kapom:).

      Törlés
    3. Hát, a tiéd volt az első, a tiéd van legfölül. Ha valaki kommentelni akar, azt látja először.

      Törlés
  2. Részt veszeeeek!!! :)
    Andrea (Andi) P.

    VálaszTörlés
  3. Naná, hogy csatlakozom :)
    Katalin, B. és ha úgy alakul, vállalok több betűt is :)))))))

    VálaszTörlés
  4. Jelentkezem, több betűt is vállalok, ha kell :)
    N. Ramóna

    VálaszTörlés
  5. Jelentkezem, és szükség esetén vállalok több betűt.((:
    Kyra, K

    VálaszTörlés
  6. Én szeretnék jelentkezni :)
    Móni, Sz
    Ha kell több betűt is vállalok (:

    VálaszTörlés
  7. Jeelentkezek
    Pintér Bettina - vállalok több betűt is, ha kell :)

    VálaszTörlés
  8. jelentkezem :):)
    K. Szandra

    VálaszTörlés
  9. ó, és naná, hogy vállalok több betűt is :)

    VálaszTörlés
  10. Hát, legyen! Több betűt is vállalok.
    Kinga, M.

    VálaszTörlés
  11. Én is mindenképpen szeretnék jelentkezni!
    Karina, G.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több betűt is vállalok, de a képeket hova kellene majd küldeni?

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. A részleteket hétfőn kiírom. Azt is, hogy mi lesz a szöveg, azt is, hogy hova kell küldeni, azt is, kinek milyen betű jutott, tenyérre vagy kézfejre, csupa nagy betűk stb.
      Szóval minden további infó hétfőn érkezik! :)

      Törlés
    4. Oké, köszi!:)

      Törlés
  12. Jelentkezem, vállalok több betűt is. :)
    Rita, K-T

    VálaszTörlés
  13. Regina,E. :) Több betűt is vállalok, ha úgy adódik ;)

    VálaszTörlés
  14. jelentkezem! =)
    Barbi, D
    Természetesen én is vállalok többet ha kell.

    VálaszTörlés
  15. Jelentkezem, vállalok több betűt is :)
    Orsolya, H.

    VálaszTörlés
  16. Jaj, és szívesen vállalok több betűt. :)
    Andrea (Andi) P.

    VálaszTörlés
  17. Adrienn, E. én is szívesen vállalok több betűt :))

    VálaszTörlés
  18. Jelentkezem, és ha kell, több betűt is vállalok :D
    Henrietta, Gy.

    VálaszTörlés
  19. Én is jelentkezem :) És ha kell jöhet több betű :D Petra,M.

    VálaszTörlés
  20. Jelentkezem :D Ha kell több betűt is vállalok :D Zsuzsi I.

    VálaszTörlés
  21. Szívesen jelentkezem, és ha kell, szívesen vállalok több betűt is :D
    Enikő K.

    VálaszTörlés
  22. Hali! jövök én is. nekem sok betűm van, de még többet is vállalok. :)
    Lívia, M.V.
    Vagy W., mint wilwaren... :D

    VálaszTörlés
  23. Hahó!
    Jövök én is, ha kell több betűvel! :)
    Zsófi, Sz. :)

    VálaszTörlés
  24. Beszállnék én is. Jöhet bármennyi/bármilyen betű! :)

    Andi K.

    VálaszTörlés
  25. Én is benne vagyok! :DD
    Edina B.

    VálaszTörlés
  26. Benne vagyok, akár több betűben is:)
    Helga G.

    VálaszTörlés
  27. Én is benne vagyok :)
    Orsolya O :)

    VálaszTörlés
  28. Eszti, T. És nagyon szívesen vállalok több betűt is :)

    VálaszTörlés
  29. Jelentkezem :)
    Éva F.

    VálaszTörlés
  30. Benne vagyok! Niki F.

    VálaszTörlés
  31. Vállalok több betűt is :)
    Kinga K.

    VálaszTörlés
  32. több betűt is vállalok :)
    Nadett, T.

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok! Egy betűt én is bevállalok! :)
    Kata, K.

    VálaszTörlés
  34. Több betűt is elvállalnék, de a jelentkezők számából úgy látom, hogy erre nem igen lesz szükség, lehet, hogy már bele sem férek a keretbe! :O
    Azt azért szeretném elmondani, hogy irtó jó kezdeményezésnek tartom ezt az egészet, ha Jamie meglátja, biztos örülni fog! :)
    Réka, K.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bőven bele fogsz férni, ne aggódj! :)
      És örülök, hogy tetszik a kezdeményezés! :)

      Törlés
  35. Jelentkezem...
    Réka Ko...
    Akármennyi betűt! :)

    VálaszTörlés
  36. Anna,A (akár az összes betűt is:D)

    VálaszTörlés
  37. Bernadett, B.
    Több betű is jöhet :D

    VálaszTörlés
  38. Én is szeretnék betűt kapnii.
    Bernadett, M.
    Akár több betű is jöhet, bár szerintem vagyunk annyian, hogy örülök, ha egy csurran-cseppen még nekem is :))

    VálaszTörlés
  39. én is szeretnék egy betűt :)
    Eszter, K.

    VálaszTörlés
  40. Szia! Én is jövök! :) Természetesen vállalok több betűt is.

    Kitti, L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, hogy így írom, de most jutott eszembe, hogyha amúgy is ennyien vagyunk, csinálhatnánk angol szöveget, és annak a magyar változatát is.

      Törlés
  41. Szia! Én is jelentkezem és szívesen vállalok több betűt is. :) (bár a jelentkezők számából úgy tűnik novellát is írhatnánk :D)

    Petra, S.

    VálaszTörlés
  42. Én is szívesen segítek a köszöntés/novella írásában esetleg több betűvel is.
    Ja és Annabella, A

    VálaszTörlés
  43. Több betű is jöhet, bár nem hiszem, hogy lesz rá szükség :)
    Lilla, A.

    VálaszTörlés
  44. Vera, V :D Ha lesz még betű, adhatsz többet is :)

    VálaszTörlés
  45. Tímea, T. Akár többet is vállalnék, de örülök ha beleférek ebbe.:) Jó sokan jelentkeztünk, látszik hogy jó ötlet volt. :)

    VálaszTörlés
  46. 22én leszünk a barátommal 15 hónaposak*-* amugy csalódtam a moziban ahol megnéztem a twlight 4/2 őt mert nem adták le a bemutatót.:(( az egészet elrontotta.:((

    VálaszTörlés
  47. Felícia K. :DD bármennyi betű jöhet ;)

    VálaszTörlés
  48. Szeretnék én is egy betűt.:)Blanka T.

    VálaszTörlés
  49. Veronika,K. - Jöhet több betű is (:

    VálaszTörlés
  50. Tetszik ez a kezdeményezés, és szeretnék egy betűt. :) Kriszti, T.

    VálaszTörlés
  51. Én is szeretnék egyet :DD Anett, A

    VálaszTörlés
  52. Szeretnék én is jelentkezni! Nagyon tetszik az ötlet!^^
    Enikő (Enci), M.

    VálaszTörlés
  53. Jajj, és akármennyi bötű jöhet^^

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets