Blogger Widgets

2012. november 17., szombat

Harald válaszol

Sziasztok!

Harald Zwart, a rendező tegnap egy órát a rajongóknak adott. Twitteren lehetett tőle kérdezni, ő pedig válaszolt. És azt írta a végén, hogy nagyon élvezte, és lesz még ilyen. :)


Szóval következzenek a kérdések és a válaszok:


Olvastad a könyveket?
Igen, és imádtam őket.

Mi volt a forgatás legjobb része?
Minden nap rajongók vártak ránk. Ez adott az egész forgatásnak extra töltést.

Ki a kedvenc szereplőd?
Nehéz megmondani. Szeretem a nagyjelenetet Dorotheával. Ő nagyszerű karakter.

Ki mondta azt az előzetesben, hogy „Van egy térkép a fejedben, Clary”.
Azok a szavak Magnustól jönnek.

Honnan jött az ötlet Isabelle lángszórójához?
Olyan kép volt, amit szerettem, és úgy tűnt, illik Isabelle-hez. Jól néz ki, amikor a végén harcol.

Tetszett az operatőri munka az előzetesben. Hogy választottátok ki a kinézetet/fényeket és a színpalettát a TMI-hoz?
Köszönjük. Geir [a vezető operatőr] nagyon tehetséges. Sok filmet megnéztünk együtt, és kidolgoztuk a palettát és a világítási terveket.

Melyik szereplőt tartod a legérdekesebbnek?
Mindenkit szeretek. Clary bátor. Jace-nek jó karakterfejlődésen megy keresztül. Azt hiszem, Hodge összetett lelke nagyon érdekes.

Mikor fogunk végre képet kapni Magnusról?
Várjátok ki? Megérik a várakozást.

Melyik volt a kedvenc forgatási helyszíned?
Imádtam a könyvtáras jelenetet forgatni. A helyszínt Jules Verne inspirálta. És a Csontváros is lenyűgöző volt.

A könyvhűségről:
Amikor filmet csinálsz, változtatnod kell néhány dolgon. De együtt dolgoztunk Cassandra Clare-re. Ő nagyszerű.

Mi inspirált arra, hogy rendező legyél?
Norvégiában éltem, távol az egész filmipartól, az első filmemet 8 évesen csináltam. Aztán a Star Wars megpecsételte az egészet.

Jamie maga csinálta a kaszkadőrmutatványokat?
Igen, elképesztő!

Lesz londoni premier?
Nagyon szeretnénk elmenni Londonba. Sok szereplő brit.

Rendeznéd az új Star Wars filmet?
Igen, kérlek!

Mit gondolsz a rajongókról?
A TMI rajongók a legjobbak! Köszönöm a házi készítésű sütiket! Szeretlek titeket!

Ki az az ijesztő kislány az előzetesben?
Majd meglátjátok. Nagyszerű színésznő.

Ismered a rúnákat?
Igen, elég jól ismerem őket.

Volt valamilyen sorozat, aminek a rajongója voltál?
Galaxis útikalauz stopposoknak

Írd le Robbie Sheehant egy szóban!
Energia

Mit volt a legjobb forgatni?
Imádtam az üvegházas jelenetet.

Tudsz nekünk valamit mondani Simon és Isabelle párosáról?
Tökéletes pár, nem igaz? Csak még nem tudják...

Írd le a The Mortal Instruments: City of Bones-t egy szóban!
Borzongatóakcióromantikarémületkarakterdráma – ez egy szónak számít?

Milyen volt a szereplőgárda?
Az első naptól kezdve jól éreztük magunkat. Mind profik és a legkedvesebb mondénok.

Milyen, hogy vége van a forgatásnak?
Még csak tegnap fejeztük be, szóval még nem igazán tudom. Nagyszerű élmény volt.

Tervezitek a többi könyvet is megfilmesíteni?
Én szeretném.

Írd le Cassandra Clare könyveit egy szóban!
Nehézletenni.

Hány felvételbe telt, hogy Jace átcsússzon a rendőrautó motorháztetején?
Három felvétel volt. Az első nagyszerű lett. De az eső a kamera számára kicsit nehezítette a dolgot, ezért csináltunk még egy-kettőt.

Kit játszanál el a filmben?
Madame Dorotheát.

Melyik jelenetet volt a legszórakoztatóbb forgatni?
A Hotel Dumort jelenet elég szórakoztató volt.

Kinek az ötlete volt rúnát tenni Clary kávéjába? Nagyon tetszik!
Köszi. Az én ötletem volt. Egy kreatív megbeszélésen voltam éppen Nikolai Lockertsen. (conceptual artist)

Ki nevettetett meg a legtöbbször a forgatáson?
Lily és Jamie sokszor megnevettette az egész stábot. Lena sokat vihogott, amikor egy serpenyővel küzdött.

Mi a kedvenc rúnád?
Szeretem a csend rúnáját.

Melyik szereplőre hasonlítasz a legjobban?
Leginkább Hodge-dzsal tudok azonosulni.

Írd le Godfrey Gao kosztümjét nekünk!
Elfelejtett nadrágot venni.

Tudtad, hogy a Mortal Instrumentsnek ekkora rajongótábora van?
Most már tudom, és osztozom a szenvedélyetekben veletek. Személy szerint azért vállaltam, mert nagyon filmszerű és nagyszerű történet.

Ki a Csontváros zeneszerzője?
Nagyon boldogok vagyunk, hogy megkaphattuk Gabriel Yaredet. Hallgassátok meg a zenéjét és érteni fogjátok.

1 megjegyzés:

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets