Blogger Widgets

2012. november 17., szombat

Átvertek - Magnus az előzetesben

Sziasztok!

Bizony, jól látjátok a címben. Mindenkit átvertek. Engem legalábbis biztos, és amennyire a reakciókból láttam, mindenkit. 

Ugyanis ígértek nekünk Magnust. És kaptunk is Magnust, csak nem vettük észre. 

Mert mind képen kerestük. Látni akartuk. De egy másik érzékszervünk kapta meg, nem a szemünk.

Bizony, jól sejtitek. Hallani lehet. 

Magnus Bane beszél az előzetesben, és észre sem vettük. 

Mert ezt a két sort ő mondja:

"There's a map inside your head, Clary. You are the key to our survival."
(Van egy térkép a fejedben, Clary. Te vagy a kulcs a túlélésünkhöz.)

Bizony, ez Magnus. Ezt maga Harald Zwart, a rendező erősítette meg. 

Na, mit szóltok?

1 megjegyzés:

  1. Annyira tudtam! :D de tényleg. már vagy huszadjára néztem meg (13. alkalommal hogy a képernyőt vizslatva alaposan elemeztem ki minden kis megmozdulást :D)amikor beugrott, hogy vajon ezt a sort ki mondhatja. mert csakis Magnushoz tartozhat, de aztán eszembe jutott, hogy akár még Luke is mondhatná, hiszen a hangvétele személyesebb és jóval törődőbb a helyzettel kapcsolatban (mármint esetleges háború, Valentine).
    Mindenesetre nagyon örülök hogy bejött a tippem és hogy Magnus tényleg benne van a trailerben!
    Nii

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets