Blogger Widgets

2012. november 15., csütörtök

Ha nem megy az MTV-n

Sziasztok!

Ha esetleg valakinek az MTV videókat nem játssza le, itt a Youtube verzió is:




Szöveg magyarul (a dőltek a feliratok)

Minden, amit hallottál a szörnyekről, a rémálmokról, legendák, amelyeket a tábortüzek körül suttognak... Minden történet igaz.
– Mi az?
– Te nem láttál semmit?
(Létezik egy világ a miénken belül.)
– Ó, Istenem, ez nem történik meg.
– Mit nézel?
(A belépéshez...)
– Miért látom azt, amit senki más nem?
– Nem mondén vagy.
– Mi az a mondén?
– Valami az emberi világból.
– Ha nem ember vagyok, akkor mi vagyok?
(...kiválasztottnak kell lenned)
Az anyád egy Árnyvadász, ahogy te is.
Nagyon különböző alakokban megjelenő démonokra vadászunk szerte a világon.
(A világhírű bestseller alapján)
Árnyvadászok. Félig angyal, félig ember... Elég erősek, hogy visszaállítsák az egyensúlyt, és megvédjék a világot egy háborúban a gonosz ellen.
(idén nyáron)
– Mi van vele?
– Ő más.
– Meg fog öletni minket.
(két idegen)
Van egy térkép a elmédben, Clary.
(Egy végzet.)
Te vagy a kulcs a túlélésünkhöz.

– Túl sokan vannak.
– Legyen egy kis hited!

– Fuss!

– Isten hozott a Csontvárosban!

2 megjegyzés:

  1. Nekem nem játssza le, pedig naaagyon vártam :D

    VálaszTörlés
  2. Megtaláltam a másikat bocsi :$:D
    Iszonyat jó lett :O
    De nagyon messze van még az augusztus :(

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets