Blogger Widgets

2012. november 16., péntek

CoHF részlet

Sziasztok!

Kaptunk Cassie-től egy kis részletet a City of Heavenly Fire-ből, azaz az utolsó The Mortal Instruments regényből. :) Vigyázat!!! Erős CoLS spoilert tartalmaz!


"- Semmi gyilkolás - mondta Jordan. - Azt próbáljuk elérni, hogy békésen érezd magad, így nem fogsz lángra kapni. Vér, gyilkosság, ezek nem túl békés dolgok. Nincs semmi más, amit szeretsz? Esőerdők? Csipogó madarak?
- Fegyverek - felelte Jace. - Szeretem a fegyvereket.
- Kezdem azt hinni, hogy van itt egy kis problémánk a személyi filozófiával.
Jace előrehajolt, a tenyere a padlón feküdt. - Harcos vagyok - mondta. - Harcosnak neveltek. Nem voltak játékaim, csak fegyvereim. Egy fakarddal aludtam öt éves koromig. Az első könyveim középkori démonológiák voltak, magyarázó oldalakkal. Az első dalok, amiket megtanultam démonűző kántálások voltak. Tudom, mi hoz nekem békét, és az nem a homokos tengerpart vagy a csiripelő madarak az esőerdőkben. Egy fegyvert akarok a kezembe és egy stratégiát, amivel nyerhetünk.
Jordan nyugodtan nézett rá. - Szóval azt mondod, hogy ami a békét hoz neked, az a... háború.
- Most már érted."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets