Blogger Widgets

2013. október 11., péntek

Bane krónikák borítótervek - Amikor a tehetséges rajongók összefognak


Sziasztok!

A Bane krónikák magyar borítója meglehetősen nagy port kavart, sajnos negatív értelemben. Még petíció is készült, ahogy már korábban írtam. 

Néhánya tehetséges borítótervező összefogott, hogy megpróbálják megoldani a helyzetet. Ha nem lehet az eredeti borító, attól még meg lehet próbálkozni valami annál jobbal, mint ami a jelenlegi terv. 

Így készült el Egyed Reginának és Németh Balázsnak hála, némi Árnyvadász kiegészítéssel az alábbi két borítóterv. 

A kezes egy egységes borító lenne, minden részre ez kerülhetne, ez tulajdonképpen a Bane krónikák placeholder borítójára emlékeztet, de ebben az esetben "rendes" borítóként működne. Bár ha szeretnénk, ezt is lehet variálni, a színeket és esetleg a kéztartást.



Ahogy láthatjátok, ezen már a másik szerző, Sarah Rees Brennan neve is olvasható.

A másik borító novellánként változna, hiszen az első rész alja maga Peru (később ez lehetne London, New York stb.), de információim szerint még akár Magnus testtartását is lehet variálni az egyes történetekhez.



Külön kérésre mindkét verzióban került gyűrű is Magnus ujjára, illetve a második verzión ott az elmaradhatatlan borosta is, mint ahogyan az eredeti Bane krónikák borítón is.

És akkor most újfent várjuk a véleményeket. Mit gondoltok ezekről a tervekről? Jobban tetszenének, mint a jelenlegi?

(Mielőtt valaki nagyon elmerül a gondolatban, hogy biztos, hogy ezek közül lesz valamelyik, sajnos ezt nem tudjuk garantálni. Először nektek mutattuk meg, a kiadó még nem látta, de amennyiben nektek is tetszik, mindenképpen eljuttatjuk nekik az ötleteket. És reménykedünk.)

37 megjegyzés:

  1. Sokkal jobbak! A második nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Az első kifejezetten jobban tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Határozottan jobban sikerültek attól amit láttunk. Az elsőn nem nagyon tetszik a kéz, kicsit furcsa. A másik szerintem tök jó lett, és ha esetleg a második lenne akkor, minden résznél olyan város, ország kerülhetne alulra ami a történetben szerepel, vagy olyasmi dolog ami nagyon fontos abban a részben. Gratulálok a tervezőknek, szép munkák!

    VálaszTörlés
  4. Az első!!! A másodiknak van egy kis szürke feelingje számomra, de az első az szerelem!!!

    VálaszTörlés
  5. Abszolút Godfrey pártoló vagyok,de az első sem rossz, de ha lehetne választani, második :) (le az ismeretlen csákóval)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Visszavonom, az első legyen:) miért nem lehet Godfreey?

      Törlés
  6. Mind a kettő nagyon jó, de én a másodikra szavazok.

    VálaszTörlés
  7. A második jobb. :)

    VálaszTörlés
  8. Az eredeti a legjobb még mindig... Ezek eléggé furcsák.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az szinte 100%, hogy nem az eredeti lesz. Arra hiába várunk.

      Törlés
    2. Kár... ezek közül a 2. jobb, de azon is furcsák a színek.

      Törlés
    3. Ááá kár,hogy nem lehet az eredeti...:( de szerintem akkor már inkább az olasz legyen az nagyon jól néz ki! ezek kicsit furák... viszont a másodiknál az nagyon jó ötlet,hogy mindig az adott város van rajta! csak az a hapsi...

      Törlés
  9. Szerintem a második nagyon jól sikerült!

    VálaszTörlés
  10. A másodikat nagyon is eltudnám képzelni, ha az eredeti nem jönne össze.

    VálaszTörlés
  11. Nekem a második jobban tetszik mint az első, szerintem az jobban illik hozzá.

    VálaszTörlés
  12. Na, igen. Ez az, amikor a tehetség látszik. A 2-es :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jok lettek , nekem mind a ketto tetszik.

    VálaszTörlés
  14. Ez első jobban tetszik, a második kicsit furi.

    VálaszTörlés
  15. A második tetszik. Nyilván azon is kell/ lehet még csiszolni, de stílusra nagyon hasonlít a többi könyv borítójához.

    VálaszTörlés
  16. Mindkettő jól néz ki, de azért a második. :)

    VálaszTörlés
  17. Bármelyik e kettő közül klasszisokkal jobb, mint az a rémség, amit a Kiadótól sajnos láttunk. Én remélem, hogy ez esetben is hajlanak az Árnyvadász Közösség kérése felé majd, amikor elküldésre kerülnek Hozzájuk. Mégpedig azért, mert mindig kommunikálnak az olvasókkal, és valóban számítunk nekik. Gratulálok Regi és Balázs, ismét csodaszépeket alkottatok!

    VálaszTörlés
  18. nekem mindenképpen a 2.-dik tetszik jobban :D de az első is jó :)

    VálaszTörlés
  19. Második!!! De a színeken lehetne egy kicsit módosítani, hogy kontrasztosabb legyen.. :)

    VálaszTörlés
  20. Tetszik mind a kettő, de inkább a 2. felé hajlok :)

    VálaszTörlés
  21. A második nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  22. The Mortal Instruments- Hungary2013. október 12. 12:30

    Persze, hogy az eredeti a legjobb, de ezek közül a második, az első nekem nagyon furcsa.

    VálaszTörlés
  23. Ezek már SOKKAL jobbak lettek. Én a 2 -ra szavazok! ^^

    VálaszTörlés
  24. Ezek nagyon jók:) de a második az sokkal jobb! ^^

    VálaszTörlés
  25. A második sokkal jobban sikerült szerintem, mint az első. Az nekem egy kicsit furcsa. De még az is jobb, mint az, amit a kiadó gondolt. :)

    VálaszTörlés
  26. Hát az első verzióhoz képest (az amin az a randa pacák van, ami ellen a petíció megy) ahhoz képest mindkettő király, de nekem a második jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  27. Nekem mind kettő tetszik :)

    VálaszTörlés
  28. Mind kettő sokkal jobb mint amit a kiadó szeretne! Mivel jó barátaim készítették nem tudok dönteni, mind kettő nagyon szép!

    VálaszTörlés
  29. Bocsi, hogy ezt mondom, de szerintem az első valami borzalmas, ezek már jobbak, de miért nem az eredeti e-book borítókat kapják a krónikák?

    VálaszTörlés
  30. Egyértelműen az eredeti, de jobban belegondolva a második se rossz. :D (sőőőt)

    VálaszTörlés
  31. Hát a kettő közül a 2-ik jobban tetszik,de az eredeti :) nekem az a favorit
    http://1.bp.blogspot.com/-GlXm6ANikRI/UW2XD7uOjMI/AAAAAAAAulg/x4FBzLC7t6o/s1600/bane-chronicles_612x612.jpg

    VálaszTörlés
  32. A 2. sokkal jobb!

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets