Blogger Widgets

2013. október 9., szerda

CoHF extra az amerikai kiadásban


Sziasztok!

Cassie könyveiben a legtöbb esetben van valamilyen extra, legalábbis az újabb kötetekben. Egy elveszett levél, egy családfa... Azt már eddig is tudtuk, hogy számíthatunk valamilyen extrára a Mennyei tűz városában is, de most egy kicsit többet tudtunk meg a dologról Cassie Tumblr posztjából.



"Az észak-amerikai Mennyei tűz városa kiadások belső borítóján lesz egy illusztráció. Természetesen lesz két alak a rendes borítón is, de más szereplők, olyanok is, akiket eddig nem láthattunk a borítókon, lesznek az első kiadások belső borítóján. 
Egyelőre ennyit mondhatok."


Nos, akkor a teljesség igénye nélkül néhány főbb szereplő, akik még nem voltak borítón: Alec és Magnus (szerintem bennük sokan reménykedünk :D), Izzy, Maia, Jordan. És persze a felnőttek.

Azt hiszem, számomra nem is kérdés, hogy megpróbálok lecsapni egy első kiadásra. :D

6 megjegyzés:

  1. Egy értelmű, hogy Alec és Izzy lesznek rajta. Így mind a 6 főszereplő szerepelni fog egy borítón. :D

    VálaszTörlés
  2. Biztos meg van ,hogy honnan, de miből tudjátok ,hogy a Bukott angyalok városán Simon van Claryvel? Amíg itt nem olvastam végig azt hittem Alec van raja! Végül is eléggé lényeges a könyvben a szerelmi élete+ ő szokott nyilazni:)
    Amúgy miután itt olvastam, gondoltam ,hogy akkor Simon, hisz hiteles információkból áll az oldal, csak kivi vagyok honnan tudtátok?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát nagyon sok minden mutat erre.
      Egyrészt Alec és Clary kettőse nem lenne indokolt, hiszen Clary kapcsolata Aleckel nem is olyan szoros és nem is olyan fontos.
      Aztán ott van az, hogy eredetileg azért készült a negyedik rész, hogy Simon történetét folytassa Cassie...
      Harmadrészt, ha Alec lenne, akkor lennének rúnái.
      Illetve Alec haja fekete, nem barna.
      És végül, de nem utolsó sorban a döntő érv: Cassie megmondta, hogy ez Simon. :)

      Törlés
    2. köszi a választ:) Valóban nincsenek rúnái,ezt nem is figyeltem!
      Akkor viszont én nem értem a nyilakat a hátán(vagy a csontváros miatt?)
      amúgy nagyon jó az oldal,gratulálok!:)

      Törlés
  3. Kíváncsi vagyok Magnust hogyan ábrázolnák :P

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets