Blogger Widgets

2012. november 16., péntek

EW interjú

Sziasztok!

Végre meghoztam az EW interjút Cassandra Clare-rel. Nagyon sok dolgot elárul. A filmekkel kapcsolatban is, illetve beszél a Mortal Instruments és az Infernal Devices sorozat befejező részeiről, az új sorozatról és arról a sorozatról is, amit Holly Black-kel közösen írnak.


A rossz hír: Cassadnra Clare The Mortal Instruments: City of Bones-jának filmadaptációja nem kerül a mozikba augusztus 23-ig. (Az 284 nap, na nem mintha számolnám. [Azóta ez csökkent. ;) - Deszy])
A jó hír: Clary beszélgetett velem a filmről az új EW kapcsán, ami pénteken jelenik meg. Ki kell várnotok a hét végét az első képig, de olvassatok tovább a Clare-re folytatott beszélgetésért. Ha ez vigasz, Clare azt mondja, ő is alig várja a City of Bones filmet, akárcsak a rajongók.
Itt most arról beszél, mennyire vonták be az első film elkészítésébe, és elárul néhány dolgot a The Mortal Instruments és a The Infernal Devices sorozatok következő részéről.

EW: Mennyire vontak bele a filmkészítési procedúrába?
CC: Nagyon jók abban, hogy meghallgassák a véleményem. Ez az egész érdekes számomra, mert a könyvek világából jövök. A könyv igazán egy személyes projekt, egy film pedig rengeteg embert bevon a munkába. Engedték, hogy legyen hangom a szobában, amit tényleg értékelek, de nem csak az én hangom számít. Engedték, hogy részt vegyek a megbeszéléseken a szereplőválogatás kapcsán, és konzultáltak velem a kellékekről és a szereplők ruhájáról. És korlátlan belépést biztosítottak számomra a forgatáson, szóval ott voltam elég sokat, amit nagyon élveztem. A projekt igazából a rendező, Harald Zwart projektje. Tudjátok, mindig a rendező lesz az, akinek a szava dönt.

Tudnál nekünk Lily Collins válogatásáról mesélni?
Lily volt az első, akit castingoltak, és ő volt az egyetlen, akit anélkül választottak ki, hogy engem bevontak volna. Akkoriban nem is tudtam róla túl sokat. Úgy kellett kutatnom utána több információért. Megnéztem a The Blind Side-ban, és beszéltem a Sonyval, elküldték nekem az A pap egyik másolatát. Nagyon tetszett. Amikor kiválasztották, elég ismeretlen volt. A közben eltelt időszakban több projektben is részt vett, és kapott néhány nagyon jó munkát. Szóval úgy érzem, hogy nagyon szerencsések vagyunk, hogy megkaptuk Lilyt akkor, amikor. Nagyon elhivatott és nagyon keményen dolgozik.

Van olyan szereplő, akinek a kiválasztásával kapcsolatban a legizgatottabb voltál?
Igazából nagyon izgatott voltam, hogy megszereztük Jared Harrist. Ő egyszerűen fantasztikus. Hodge-ot játssza. Láttam őt Moriartyként a Sherlock Holmes: …-ban, és ismertem a Mad Menből. Annyira jó abban, hogy ezeket az ellentmondásos karaktereket eljátssza. A másik kedvenc választásom Robert Sheehan volt Simon szerepére. Ő Amerikában nem olyan ismert, mivel Nagy-Britanniában él. Először akkor találtam rá, amikor ott jártam, és az egyik barátom megmutatta nekem a Misfits című sorozatot. Elképesztő komikus színész és nagyon vicces. Nagyon izgatott voltam, hogy találkozhatok vele, aztán rájöttem, hogy teljesen olyan, mint a Misfitsbeli szerepe volt. Ha láttátok, tudjátok, hogy ez mit jelent.
Kezdetben amikor a castingról beszélgettünk, Harald nagyon keményen arra koncentrált, hogy ő egy csapatot szeretne építeni, akik jól dolgoznak együtt. És nem tudom, hogyan jósolta meg előre ezeket a dolgokat, de tényleg elérte, hogy egy rakat embert összehozzon, akik elképesztően jól kijönnek egymással. Azt hiszem, ez mindenkinek nagy megkönnyebbülés, mert három hónapig kellett együtt dolgozniuk. A film népszerűsítését is együtt végzik majd és – szorítsunk – a többi filmet is együtt csinálják majd a jövőben. Szóval nagyszerű, hogy valóban jó barátok lettek.

Mit mondhatsz el nekünk a Mennyei Tűz Városáról, a The Mortal Instruments – A végzet ereklyéi hatodik és egyben befejező részéről?
Igazából akkor írtam, amikor a Csontváros forgatásán voltam. Azt hiszem, azt sejtitek már, hogy ez egy eposzi befejezése lesz Jace, Clary és a barátaik történetének. Szembenézünk Sebastiannel, egy majdnem legyőzhetetlen ellenséggel, aki ismeri a gyenge pontjaikat. Az Árnyvadászok sokat fognak veszíteni, mielőtt ezt megnyerik. Szóval számítsatok egy nagyon keményen megvívott csatára és sok eposzi romantikára.

Mi van a Clockwork Princess-szel, a Pokoli Szerkezetek sorozat utolsó részével?
A Clockwork Princess március 19-én jelenik meg. Nagyon szórakoztató volt írni, mert az egész Angliában és Walesben játszódik. Elmentem Angliába és Walesbe, feltérképeztem az útvonalakat, ahol a szereplők járnak. Az egyik oka annak, hogy meg akartam írni a Pokoli Szerkezeteket a viktoriánus korban játszódó gótikus romantikus regények iránti óriási szerelmem volt. Ennek jegyében szerettem volna befejezni. Szóval vannak félreismert személyiségek. Van benne egy heves vágta, vidéki tájakon át, éjjel, hogy valakit megmentsenek. És Tessa, természetesen, a két fiú között vívódik, akiket szeret.

Ha még nem lennél elég elfoglalt, mit tudsz nekünk az The Dark Artifices című sorozatodról mondani?
A The Dark Artifices Los Angelesben játszódik, és egy elég közvetlen kifutása annak, ami a hatodik Mortal Instruments könyvben történik, a Mennyei Tűz Városában, amiben az Árnyvadászok egész világa gyökeresen megváltozik, örökre – az, ahogyan a Nephilimek élnek, és a mód, ahogyan együttműködnek. Az Árnyvadászok következő generációja egy nagyon furcsa világban fog felnőni. Akartam erről írni, és ezekről a gyerekekről. A The Dark Artificesban, Jace-nek és Clarynek is lesz szerepe, bár csak kicsit, inkább csak távoli figurák, akik híresek az Árnyvadász világ következő generációjának gyerekei között. Ezeknek a gyerekeknek teljesen másféle problémákkal kell szembenézniük. És nagyon sok olyan elem van benne, ami mindig is szerettem: humor és romantika. Azt akartam, hogy alapjában változtassam meg az Árnyvadász világot, így amikor ezt az új sorozatot írom, az teljesen más érzés lesz.

Még valami, amit szeretnél elmondani?
Van egy fiatalabbaknak szóló sorozatom is (middle grade, azaz olyan korosztálynak fog szólni, mint a Percy Jackson vagy a Harry Potter – Deszy), amit Holly Black-kel írok együtt. A címe Magisterium. Imádok YA könyveket írni, de mindig akartam csinálni valamit a fiatalabbak korúaknak is. Valamit, ami jobban hat egy gyerek életére. A YA-ban kicsit jobban kötve vagy a 15, 16, 17 évhez. Ekörül akarsz maradni. De a Magisterium főhőse Callum Hunt. Ő 12 évesen kezd, és 17 évesen fejezi be a történetet, így tényleg vele együtt fedezhetjük fel az egész életét, és emiatt nagyon izgatott vagyok. A filmes jogait ugyanazok vették meg, akik a Csontvárosét is. Holly Black és én együtt írjuk a forgatókönyvet is. Vicces számomra forgatókönyvet írni ugyanakkor, amikor éppen azt néztem, hogy készítenek filmet a Csontvárosból. Ők tényleg átírnak jeleneteket, ha valami nem működik, és ez nagyon érdekes.

1 megjegyzés:

  1. ..nem igazán ide tartozik..csak legfeljebb a kérdések miatt:D ..de,valami kapcsán felmerült bennem egy kérdés Malec-cel kapcsolatban.. xDD
    ..más stílusu könyveket is olvasok,és ez a meleg-lezbikus dolog nem áll távol tőlem..(persze szigorúan csak jó értelemben,szval sztem nincs benne semmi undorító dolog! :D *-* ).. szval..eddig sok esetben vettem észre h homosexuálisakkal csak fel akarják dobni a regényt..persze tisztelet a kivételnek..
    A kérdés,ami foglalkoztt,h vagyon Malec xd hogy sikeredett a könyvbe..volt-e valamiféle nagyobbb szerepe,jelentősége,amiért Olyanokként szerepelnek a könyvben..talán Cassie baráti körében is lehetnek ilyen személyek..vagy más okok miatt?#
    Tényleg érdekes gondolat(hangoztatom nem tőlem származik igazán =) ) ..
    A válasz valyon??!?? :D ^-^

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets