Blogger Widgets

2013. december 14., szombat

Észleltem! - Tavi Kata: Nyitótánc


Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy indítunk egy új rovatot. (Ó, igen, újabb SAJÁT rovat!) A rovat neve: Észleltem!
És hogy miről fog szólni? 
Ha néztek egy sorozatot vagy filmet, amiben esetleg említik Cassie-t vagy a könyveit, írjátok meg! Ha olvastok egy könyvet, amiben valaki Cassie könyveit olvassa, írjátok meg nekem! Ebben a rovatban ugyanis ezeket gyűjtjük össze. 

És a rovatot egyébként a fent megnevezett regény ihlette. Hihetetlen örömmel láttam, hogy Tavi Kata frissen
megjelent Nyitótánc című regényében ugyanis benne van Cassie! Bizony-bizony! Szerintetek felsikkantottam olvasás közben, amikor megtaláltam? Ááá! :D

Na szóval, a kérdéses részlet:
"Aztán következtek az én ajándékaim. Vigyorogtam, amikor megláttam, hogy apa nem fukarkodott, hiszen megkaptam a Mylo Xyloto albumot és a lista legelejére felírt Cassandra Clare könyvet." - Tavi Kata: Nyitótánc, 278. oldal

A könyv főszereplője Cassandra Clare könyvet írt a karácsonyi kívánságlistája élére és meg is kapta!

Ja, és egy kis plusz érdekesség: a Nyitótánc borítóját Egyed Regina és Németh Balázs tervezték, akik a Bane krónikák magyar borítóit is. :)

(Holnap lesz a könyv bemutatója, én is ott leszek, ha esetleg jön valaki, nyugodtan támadjon le. :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets