Blogger Widgets

2013. december 6., péntek

Egy levél mindent átír - Villő alkotása


Drága Egyetlen Magnusom!


Ódákat zenghetnék arról, hogy mennyire izgalmas életem volt, és hogy mennyire nem bánom azt a dolgot veled, de nem lenne igaz. Az életem egy katasztrófa, abból élek, hogy másokat zsarolok, majd megölöm őket. Információkat préselek ki belőlük, hogy azt mások ellen felhasználhassam. Az egyetlen jó dolog benne az, hogy ezt végig titokban kell csinálnom, mert mindenki engem keres. A Te ügyed azonban más. Van egy dolog, amit te még nem tudsz, de minden bizonnyal már sejtesz. Amikor együtt voltunk, olyan apró dolgok is feltűntek neked, mint például, ha megváltoztattam a parfümömet. De térjünk rá a lényegre. Arról a kedves fiúcskáról szeretnék beszélni, aki annyira hasonlít az egykoron általad különösen kedvelt Will Herondale-hoz. Most pedig nagyon szépen megkérlek, hogy ülj le! Amit most fogsz hallani, sokkoló lehet számodra. Nem szeretném tönkretenni a kapcsolatodat, (bár belül egy részem kicsit mégis) muszáj elmondanom ezt. Alexander Lightwood-dal egy ideje találkozgatom. Ne aggódj, nem amiatt, amit most gondolsz, azonban sokkal inkább üzletből kifolyólag. Régen tettem vele egy alkut, és most kezdtem a törlesztést. Az egyezségünk tárgya a halhatatlanságod volt. Alexander (milyen gyönyörűen hangzik ez a név) meg akarta tudni a titkot, amivel halhatatlanból halandóvá válsz. El is akartam árulni neki, csak sajnálatos módon nem tudom. Természetesen ott van az a nem elhanyagolható tény is, hogy Te még mindig rendkívül sokat jelentesz nekem. Ezért kénytelen voltam elmondani ezt. Ha most azt feltételezed, hogy hazudok, elárulom, hogy nem. Egyrészt: nem szeretem a bosszút, csupán akkor, ha vérről van szó. Másrészt: tisztára akarom mosni a nevemet, mielőtt meghalok. Érzem a halál illatát a saját bőrömön, és tudom, hogy hamarosan bekövetkezik. Valaki a helyemre pályázik. Meg is tudnám akadályozni, ha akarnám, de már olyan unalmas életben maradni, hogy a halál gondolata csábítóbb. Remélem, hogy ezzel a morzsával újat mondtam. Legalább mi tartsunk össze, a régi szövetségesek.


Utoljára, de hűn szeretve ölel

Camille Belcourt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets