Blogger Widgets

2013. december 6., péntek

Egy levél mindent átír - Dóri alkotása


Sziasztok!

Gyorsan egy bevezető gondolat a mai naphoz. Nagyon sok alkotás érkezett, úgyhogy sok levélre számítsatok. Igyekszem majd szüneteket tartani 2-3 poszt után, hogy legyen időtök elolvasni, de ne adjátok fel! :D
Ami pedig a Facebook oldalunkat illeti, megint nem tudok posztolni. Igyekszem valahogy megoldani, hogy a linkek oda is felkerüljenek, de az a biztos, ha a blogot nézitek. 

És akkor Dóri alkotása:



James!
Nincsenek szavak arra, amit tettem. Tudom, hogy egy bocsánatkérés kevés ahhoz, hogy szemet hunyj a tettem fölött. Mégis teszek egy próbát. Én nem tudok angyali dallamokat fakasztani egy hegedűvel és azzal kérni bocsánatod, de ha erre van szükség, esküszöm, meg fogok tanulni hegedülni.
 Nem gondoltam rád. Eszembe sem jutott, hogy téged bánthatlak egy ilyen tettel. Nem gúnyolódtam rajtad. Szükségem volt valamire, ami eltereli a gondolataim ebből a szerencsétlen világból, amiben nélküled semmi nem lennék. Képtelen lettem volna túlélni ezt az öt évet nélküled. Te vagy a mentőöv, ami kiment a saját őrületemből.
 De ezt te is tudod. Te vagy az egyetlen, akit soha nem bántanék szándékosan. És másmilyen módon sem. Ha mégis ezt tenném, üss meg újra. Akár százszor is. Tudni fogom, hogy megérdemlem.

„Hide not from My sight thy sin,
That forgiveness thou may’st win.”
/William Blake/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets