Blogger Widgets

2013. december 6., péntek

Egy levél mindent átír - Betti alkotása



Drága Apu!
Én vagyok az, Clary. A kislányod, akivel már nem ismerkedhetsz meg. Anyu csak most beszélt nekem rólad.  Most, hogy iskolás lettem. Azt mondta, katona voltál és nagyon bátran harcoltál. Arról nem árult el semmit, miért hagytál itt minket. Pedig nagy vagyok már, elmondhatná…
Sajnálom, hogy nem ismerhetlek. Anyu azt mondja, hogy hasonlítok rád. Mindig azt szokta mondani, hogy „olyan önfejű vagy, mint az apád”, de azt is szokta mondani, hogy olyan erős jellem vagyok, mint te. Mindig elmondja, hogy büszke rám. Ugye te is az vagy, apa?
Remélem az angyalok jól bánnak veled és te is gondolsz ránk, mert én is és anyu is sokat gondolunk rád. Nagyon hiányzol anyának, minden évben a szülinapodon előveszi a dobozt, amin a monogramod van, és órákon keresztül ül felette. Néha még sír is. Nagyon szeret téged. Ahogyan én is, Apuci.
Szeretettel: Clary


Szia, Apa!
Nagyon régen írtam már neked. Időközben befejeztem az általánost és nagyon sokat vagyok Simonnal. Főleg így nyáron. Ezen kívül nem történt velem semmi különös az elmúlt időszakban. Talán csak egyvalami, vagyis valaki. Luke.
Anya azt állítja, hogy csak egy régi barátja, aki New Yorkba költözött, de én ezt nem veszem be. Szerintem ez több mint barátság, Luke részéről legalábbis biztosan. Simonnal már csak mosolygunk rajtuk és a próbálkozásaikon a „barátság-zóna” fenntartására vagy éppen a felbontására. De anyu még ezek ellenére is boldognak tűnik, hogy maga mellett tudhat valakit. Úgy érzem, túltette magát a múlton. De nem tudom, mit tegyek azért, hogy segítsek neki továbblépni. Te mit tanácsolsz? Beszéljek vele róla és Luke-ról? Azt már többször próbáltam. Mindig azzal vágta ki magát, hogy nem köteleződhet el mellette és hogy szeretne továbblépni. Nem egészen értem, ezt hogyan érthette. Mi az, hogy nem köteleződhet el mellette? Hiszen Luke olyan jó hozzánk, hogy jobban kívánni se tudnék. Régebben mindig ő hozott el a suliból, mostanság pedig hazavár, mindig megengedi, hogy Simonnal elvigyünk egy-két könyvet a boltjából csak úgy és egy csomószor megengedte már, hogy egymásnál aludjunk. Anyának is lesi minden kívánságát, mindenhol segít, ha tud. Igazi hűséges, védelmező vadászkutya. Remélem, egy nap fogok majd valakit így szeretni, mint ahogy Luke szereti Anyut.
De sosem felejtünk el. Mindig a szívünkben leszel, Apa.
Ölel: Clary


Szi… Kedv… Kedves A…
Nem tudom, hogy hívjalak. Nem tudom elhinni, hogy anya hazudott. Rólad és az igazi apámról. Mert nem te vagy az, ezt már tudom, de mindig úgy fogok rád gondolni, mintha az lennél. De ha te sem az vagy, akinek hittelek, akkor ki vagyok én?
SEGÍTSÉG!


Kedves Idegen!
Nem tudom, hogy akarom-e vissza a régi életem, vagy sem. Akkor még minden könnyebb volt. Nem tudtam arról, hogy különleges vagyok, hogy az életemnek komolyabb célja van, mint a nyarat festő suliban tölteni, megfesteni New York minden szépségét és rútságát vagy, hogy Simonnal minden nap eljárunk. Nem gondoltam, hogy egy nap anyu kómába fog esni és nekem egy másik világképpel a fejemben új arcok társaságában kell majd őt megmentenem. És mindennek az igazi apám az oka.
Amikor azt kívántam, bár olyan bátor és erős lehetnék, mint apa, rád gondoltam, nem pedig Valentine-ra. Nem lehetek biztos benne, hogy te bátor voltál vagy gyáva, hogy becsülettel harcoltál-e az amerikaiakért vagy sem, de az biztos, hogy te jó ember voltál, aminek az apám nem mondhatja magát. Lopott, hazudott, csalt, gyilkolt és aztán az igazsággal összetörte a szívem. És Jace-ét is.
Jace… Szeretem ezt a fiút, apa. Jobban, mint szabadna. Azt szeretném, ha mindig mellettem lenne, és a szívem szakadna meg, ha bármi baja esne, de egy lány nem gondolhat még ennél is többre. Egy normális ember nem vágyik arra, hogy megcsókolja a bátyját. Ebből is látszik, hogy nem vagyok átlagos. A Dolog mindent megváltoztatott. Örökre.
Ezzel a kifakadásommal befejezem a levélírást neked, Johnathan Clark, akit az apámnak hittem 16 éven át és továbblépek egy remélhetőleg boldogabb befejezés felé, mint ahol most állok.
Üdvözlettel: Clary Fray

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets