Blogger Widgets

2013. augusztus 5., hétfő

Lily Seventeen interjúja


Sziasztok!

Regi lefordította nekünk a cikket, ami a Seventeen magazinban megjelent Lilyről. Íme:



Lily Collins ’Mortal Instruments’ forgatási titkokat oszt meg.



Hogy készült Lily Clary szerepére


”Újraolvastam az első könyvet (forgatás előtt). A felkészülésem nagy részét ez adta. Beszéltem (az író) Cassandra Clare-rel róla, de a próbák voltak, amik igazán közel juttattak Clary gondolkodásmódjához.  A forgatáson meg még inkább. Megélve a pillanatot, és várva, hogy mit hozok ki belőle.”


Milyen volt az első forgatási nap



„A legelső napon mindenki nagyon ideges volt, de egyben nagyon izgatott is. A forgatást Clary átlagos világában kezdtük, szóval az első pár nap nem volt olyan kemény. Az első nap első felvétele hatalmas volt. A filmnek az a jelenete volt, amiben először láthatod Clary-t.”



A kedvenc jelenetének forgatásáról



„Az üvegházas jelenetet forgatni nagyon szórakoztató volt volt, mivel ez egy meghatározó jelenet, amit mindenki vár és ebben a gyönyörű üvegházban történik. A díszlet elképesztő volt. Teljesen olyan, amilyennek a könyvben olvasod. De az összes akciós harcjelenet is nagyon jó volt, mivel nagyon keményen edzettünk rájuk.”



A legnehezebb jelenet forgatásáról
”Van egy jelenet, amiben több, mint 100 srác, akik vámpírokat játszanak ránk támad. Az öt főszereplő – velem együtt- ezeket az őrült mozdulatokat használta. Sok koreográfia kellett hozzá, por szállt mindenfelé, és tányérokat dobáltak. Rengeteg lehetőség volt rá, hogy megsérüljünk, de minden működött, úgy ahogy el volt tervezve.”



A legviccesebb jelenet forgatásáról

„Minden jelenetet viccessé tettünk, még ha az komoly is volt. Rengeteget viccelődtünk, főleg az akciójelenetek – amik általában a legnehezebbek – végződtek a legviccesebben, mert valaki mindig belekeveredett és elnevette magát.”



A személy, aki leginkább meglepte őt a forgatáson

„Szerintem Jonathan Rhys Meyers (,aki Valentine-t játssza) lepett meg a legjobban. Annyira alázatos minden egyes szerepéhez, és nem kicsit eszméltem rá, mennyire tökéletes és szenvedélyes lenne Valentine-ként. Az ő karaktere gonosz a filmben és Jonathan  félelmetes mégis vonzó módon kelti őt életre. Ijesztő, ugyanakkor annyira valódi volt.”

Folytatás és belső képek a tovább után!!!


 



Az első benyomása Jamie Campbell Bower-ről

„Egyből tudtam, hogy Jamie tökéletes Jace. Benne keveredik a legjobban a viccesség a magabiztosság és a szellemesség, eközben viszont megmutatja a sebezhető oldalát és nem fél érzékeny lenni. Szerintem a fiúknak nagyon nehéz megmutatni mindkét oldalukat. Jamie elképesztően tehetséges és egyszerűen beragyogja a szobát.



A legviccesebb személy a forgatáson

„Kevin Zegers (, aki Alecet játssza) fenomenáls. Mindig mindenkit megnevettet. Annyira szenvtelen tud lenni a vicceivel és az akcentusi is nagyon jók!”



Lily kedvenc sora a filmben
Imádom, mikor Clary azt mondja: ’Nem vagyok mondén.(I’m not a mundane.)’ Ekkor tudatosul benne, hogy nem átlagos, és elfogadja, él vele. Szeretem a kitartást, ami benne van, mikor ezt mondja. Ez mutatja, hogy felnőtt.”



Mit remél, mit tanulnak az emberek a filmből

Ha a lelkedet is beleadod, valami sokkal nagyobbat tudsz alkotni, mint önmagad. Először Clary nem akarja elfogadni, hogy erővel bír, míg nem tud róla semmit. Nem akarja elfogadni, hogy van egy út, amit végig kell járnia, de útközben sok mindent tud meg önmagáról. Több mindent tudsz leküzdeni és megtenni, mint gondolnád.

5 dolog, amit nem tudtál Lily Collinsról.





A spontán oldalát használja



„Régen nagy tervező voltam és előre ki kellett találnom dolgokat, de tanulom megszeretni élni a pillanatban. Tegnap este, véletlenszerűen felhívtam a barátomat és megkérdeztem: ’ Hol vagy? Szeretnék találkozni veled.’ Ez nem egy új oldalam, csak ezt többet használom.”



Nem titkolja a kapcsolatát szereplőtársával, Jamie Campbell Bowerrel

„Hoztunk egy megfontolt döntést, hogy kimegyünk és éljük az életünket. Nem vagyok az a fajta, aki titkol dolgokat, de nem hiszem, hogy ehhez bármit is hozzá kéne fűznöm... Úgy gondolom az lenne a szégyen, ha nem a pillanatnak élnénk, és nem és nem élveznénk ki mindent az emberek véleményétől való félelem miatt.”



Jó kislány volt az iskolában

„Nem éreztem az ivászatnak és a drogozásnak az élvezetét. Szerettem volna a barátaimmal töltött vicces pillanatokra emlékezni, nem pedig felkelni és azt mondani: ’Hm, jól emlékszem, jól szórakoztam? ’ ”



Egy újfajta divatot teremt

Valóban újítottam a stílusomon egy kicsit, de nem másért, csak hogy kísérletezgessek magammal. Mindig is akartam egy tetkót, szóval Novemberben csináltattam kettőt. Először a hátamra a kézírásommal, ami azt mondja: ’ Szeretet mindig és örökké (Love always and forever) . ’



Felnéz Lennifer Lawrence-re és Kristen Stewartra

Nagyra becsülöm őket, amiért így kezelik a hírnevet, ami a szerepeikkel jött és a képességüket, hogy kilépjenek ezekből a szerepekből, és más projektekben is részt vegyenek. Ez az, amit én is csinálni szeretnék: egyensúly a nagyszabású filmek és a merész, szenvedélyes projektek között, amiket imádok.



Lily Collins kedvencei a divatban

Lily beszélt arról, hogy hogyan csinált kaszkadőrmutatványokat A Végzet Ereklyéi: Csontvárosban magassarkúban:

„A kaszkadőrmutatványos harcok része volt. Egy dolog jóganadrágban csinálni őket, és egy másik miniruhában és magassarkúban. [...] Még ha Clary nem is 100%-osan érzi kényelmesen magát bennük, hiszen nem az ő világa, viselnie kell mert elkezdi magáénak tudni az erejét.”



Arról, hogy mit szeretnek legjobban a pasik:

„A pasiknál, ha magabiztos vagy, az a legvonzóbb.”



Arról, hogy Clary milyen hatással volt az ő stílusára:

„Normális esetben valószínűleg sosem viselnék ennyi bőr cuccot. Természetesen változtattam a stílusomon egy kicsit. Vicces így kísérletezgetni.”



Arról, mi kedvenc stílusa fiúcuccokat illetően:

„Szeretem azokat, akik érdekesek és van egy kis él bennük. Azokat is, akik értenek a divathoz, és tudják értékelni, amikor felkapok valamit, és még meg is jegyzi, hogy: ’Hé, tetszik ez a dzseki.’ A divat egyfajta önkifejezési mód, amitől sokan tartózkodnak – de egy fiún [a divat szeretete] nagyon vonzó.



Az első napi felszerelés bakijáról:

„Emlékszem, a felszerelésem valami borzalmas volt. Úgy emlékszem, cargo rövidnadrág volt szlogenes pólóval, hajpánttal meg flip-plop papuccsal. Mindenkinek megvolt a saját stílusa, ami engem nagyon meglepett. Az az első nap mindig emlékeztet arra, hogy bárki lehetek, aki csak lenni akarok.”



Az aktuális stílusáról:

„Nagy vagyok a rétegezésben – sosem tudhatod előre az L.A.-i időjárást! Szeretem a csőnadrágokat. Leginkább kényelmes típus vagyok, eközben viszont szeretem néha keverni a stílusokat. És imádom a bokacsizmát.”






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets