Blogger Widgets

2013. augusztus 8., csütörtök

Cassie válaszol


Sziasztok!

Ezek még régebbi válaszok Cassie-től a Twitter oldaláról, de így utólag hozzuk őket.


Camille soha nem érzett semmit Magnus iránt, igaz? Azt gondolod, hogy érzett, a maga módján.

Jössz a berlini premierre? Ott leszek a premierek LA-ben és Berlinben.

Mennyire húzod fel magad, amikor azt kérdezik, miért írtál erős női szereplőről? Mert én majd felrobbanok. Én is.

Mondj egy szereplőt, aki túléli a CoHF-et! Church

Magnus és Alec újra összejönnek a CoHF-ben? Még ha fel is gyújtotok, nem mondhatom meg. 

Van valami, ami miatt igazi rajongóként viselkedsz? Talán a Sherlock.

A férjed is osztozik a macskák iránti szereteteden? Most is épp egy macska fekszik rajta.

Ezért nem halnak meg macskák a könyveidben? Igen. A macskagyilkolás ellen vagyok a könyvekben. Holly Black egy macskagyilkos.

Szereted a Sherlockot? Ki a kedvenc szereplőd? John.

Olvastad a Coldest Girl in Coldtownt Holly Blacktől? Sokszor!

Church és Miau Ce-Tung összejönnek végre? Az övék tiltott szerelem 

Kérlek, mondd, hogy imádod vagy szereted a Doctor Who-t? Szeretem. Csak a tizenegyediket láttam.

Kaptál már valaha olyan rajongói üzenetet, amin sírtál? Állandóan! Nagyon könnyen elsírom magam.

Meg fogjuk tudni, miért ismerős Clarynek Tessa az Üvegváros végén? Igen.

Ki a kedvenc párosod a Sherlockból? John/Sherlock, nyilván.

Ki a legnagyobb tréfamester a film szereplői közül? Kevin Zegers vagy Robert Sheehan

Mi miatt döntöttél úgy, hogy Church perzsa macska legyen? Észrevettem, hogy sok nálad a perzsaszőnyeg. Iránban születtem.

Nem bírok arra gondolni, hogy nem sokára olvassuk a CoHF-et, és vége lesz a TMI-nak. Mit fogunk akkor csinálni? TDA-t olvastok.

Fogunk valaha találkozni Tessa szüleivel? Nem hiszem. Már elég embert hoztam vissza a halálból.

Ki volt a leghíresebb, akivel találkoztál a Comic Conon? Pókember, ha számít, hogy egy liftben utaztam vele. 

Találkoztál Andrew Garfielddal? Robbie és Jamie barátja, amit megtippelhettem volna. 

Lesz valaha Pokoli szerkezetet film? Nem tudom, jó lenne, de nem látok előre.

Mennyire aranyos Jamie az életben? Nagyon aranyos, kivéve, amikor Jace-t játssza, akkor morgós.

Milyen Lily a való életben? Nagyon kedves és nagyon profi. 

Emma Carstairs szülei ugyanazért a dolog miatt haltak meg? Igen.

Milyen volt Kevin Zegersszel dolgozni? Kevin nagyszerű. Elloptam párszor az iPadjét, és tweeteltem róla.

Mi volt az első gondolatod Godfrey-ról? Magas.

Mit gondolsz Jamie énekléséről? Nagyon jó! Extra pontok, amiért egy Shakespeare szonettről nevezték el a bandájukat.

Milyen Molly Quinn az életben? Ahh! Imádom Mollyt! (Molly olvasta fel az egyik hangoskönyvet.)

Ki a legviccesebb a szereplőgárdából? Talán Robbie. Jamie. Kevin titokban ördögien vicces.

Ott leszel a következő film forgatásán? Remélem. Én is remélem.

Lesz Malec csókjelenet a filmben? Nem hiszem.

Miért nem? Olyan aranyosak! Magnus és Alec? Azok, de nincs csók a könyvben. Csak találkoztak.

Hol van Raphael Cassie? Hol van? *sóhajt* Ezeket a dolgokat nem én döntöm el. Nekem is hiányzik.

De lesz Raphael a CoHF-ben? A könyvben? Igen. Azt én irányítom.

Sajnálom. Jó lett volna látni, kit választanak a szerepre. Ha lesz Hamuváros, abban benne lesz.

Elmondtad a CoHF végét bárkinek a szereplőgárdából? Nem! De kérdezték.

Szeretnéd, ha Tyler Posey játszaná Raphaelt? Igen. Kérdeztem is róla a Wonderconon. (Emlékeztek a közös képekre? Akkor tényleg erről beszéltek! - Deszy)

Teen Wolf rajongó vagy? Még soha nem láttam. *pirul*

Szereted a Trónok harcát? Mm, igen. Imádom. Főleg Lenát. :) És Havas Jont. 

Daeneryst nem? Erős főhősnő, mint Tessa és Clary. Danyt is szeretem. Meg Aryát. Meg Sansát. 

Mennyire fontos Simon a CoHF-ben? Nagyon.

Milyen álmod van, ami még nem teljesült? Szeretnék egyszer tévésorozatot írni.

Robert Sheehan akcentusa tökéletes, igaz? Az igazi? Igen, de Aidané lehet, hogy még jobb.

Egy 1-től 10.ig terjedő skálán mennyi Clace-re készüljek? 9.


1 megjegyzés:

  1. Nem látott még egy Teen Wolfot se? :D Máris szimpatikusabb. :DD
    Amúgy a többi válasza is jó. :))

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets