Blogger Widgets

2013. augusztus 9., péntek

Levél a Pro Videotól - Hírek a magyar vetítésről


Sziasztok!

Kaptam egy levelet a Pro Videotól, a Csontváros film hazai forgalmazójától, ahol minden infót megtudunk a magyar bemutatóval kapcsolatban. Részemről nagyon boldog vagyok, minden jó hír, ami benne van, és nagyon látszik, hogy törődnek a véleményünkkel és szeretnék, ha a film itthon is sikeres lenne. 

Azoknak, akiknek nincs kedve az egészet végigolvasni, kiemeltem aláhúzással a fontosabb részeket. :)

Kedves Mercédesz,

Hivatalos sajtóközlemény helyett elsőként veletek Rajongókkal, lelkes Árnyvadászokkal szeretnénk megosztani néhány információt  A Végzet Ereklyéi: Csontváros hazai bemutatója kapcsán.

Arról már a FB oldalunkról korábban értesülhettetek, hogy mi mindent elkövettünk annak érdekében, hogy a világpremierrel egyidőben hozhassuk el nektek a Cassandra Clare regényéből készült különleges történetet, még akkor is küzdöttünk, amikor központilag, a stúdió előírásai alapján, egy héttel későbbre toltak minket. De visszajöttünk! Ugyanakkor sok hazai forgalmazó megváltoztatta a filmjei bemutatódátumát és az a helyzet alakult ki, hogy augusztus 22-re annyi film zsúfolódott, mint máskor 3 hétre. Ez pedig azt eredményezte, hogy a mozik és a nagy mozihálózat még durvábban elkezdett válogatni a filmekből. Ennél a pontnál veszélyben éreztük az ígéretünket, miszerint mindenhova eljuttatjuk a filmet, ugyanis bizonyos mozik (nagy városok, megyeszékhelyek is) nem tudták, vagy nem akarták „felvenni” a filmet, mást választottak a forgalmazók kínálatából.

Azt tudnotok kell, hogy ha a nagy mozihálózatban (de ez a kis, premier mozikra is igaz) a premier hetében nem kerül műsorra egy film, akkor az utána nem is fog…. Ekkor jött a mentőötlet. Ha a hivatalos bemutatódátumot mégis 29-re csúsztatjuk, ugyanakkor felkínáljuk a lehetőséget, sőt kérjük, hogy premier előtti előadásokat tartsanak, akkor a 29-ei „tisztább”, kevésbé zsúfolt héten minden fontos mozi műsorára tudja tűzni.
Szóval végülis jó hírünk van: 22-étől 4 várost kivéve mindenhol látható lesz a film premier előtti előadásokon, és 29-én pedig országszerte már mindenki műsorára tűzi. A 22-ei héten egy-egy előadás lesz, így figyeljétek a moziműsort kedves rajongók, ne a megszokás indítson el benneteket otthonról!

És a másik hírünk: nektek jó, nekünk nem biztos. A film végül feliratosan kerül a mozikba. Teszünk egy próbát.  De aztán leverjük rajtatok az esetleg elmaradt nézőket! J Ja, és továbbküldjük a szinkront reklamáló kedves leveleket. ;-) A film feliratát közkívánatra a könyv fordítója, a nagyon tehetséges Kamper Gergely készíti.

Végezetül pedig hadd köszönjük meg a lelkesedéseteket, a sok bíztató szót, és azt, hogy velünk vagytok (lélekben és a FB oldalunkon is). Fontosak vagytok nekünk. És bár a filmet nem mi készítettük, de szívből reméljük, hogy az majd nem okoz nektek csalódást, sőt még többen csatlakoznak majd az Árnyvadászokhoz. Már csak azért is , mert cégünk megvette a 2. rész jogait is.  

Üdvözlettel,
A Pro Video Film csapata

ps. Elkészült a vadiúj FB applikációnk: tetováltassatok rúnát magatokra! 


Tehát a fő hírek még egyszer:
  • A film hazai bemutatója egy héttel csúszik, viszont a 22-i héten sok városban tartanak majd egy premier előtti vetítést, kifejezetten a rajongók kedvéért!
  • A film FELIRATOS lesz, a feliratot pedig a könyvek fordítója, Kamper Gergely készíti!
  • A Pro Video már megvette a második rész jogait is, tehát az is érkezik majd magyarul!
  • Új Facebook applikáció van a Pro Video oldalán, itt a link: https://www.facebook.com/provideofilm/app_446970872077859?ref=ts

És akkor egy kis egészítés részemről: 
Azt már nem hangsúlyozom, hogy mindennek mennyire örülök, a levélnek, a tartalmának és amit ez jelent. 

Viszont arra kérek minden rajongót, hogy ennek megfelelően vegyük is ki a részünket a film népszerűsítéséből. Tudom, hogy a legtöbben már amúgy is ezt tesszük, de ahogy közeledik a film, ez egyre fontosabb. Mutassuk meg, hogy megérte figyelembe venni a véleményünket! A Facebook applikáció linkét megosztani, kitenni egy-egy képet a filmből, megmutatni az ismerősöknek az előzeteseket nem nagy dolog, de a nagy egész szempontjából nagyon fontos a film népszerűsítése szempontjából. 
És persze menjetek el a moziba, lehetőség szerint akár többször is, és rángassátok majd el ismerőseiteket is! 

Ezzel kapcsolatban majd lesz egy konkrét kampány is, amint hazaértem a nyaralásról, innen Görögországból még az internetkapcsolatom is meglehetősen kétséges...

39 megjegyzés:

  1. Lehet tudni melyik az a négy város ahol nem lesz premier vetítés 22.-ei héten?

    VálaszTörlés
  2. Az egyik Tapolca, én itt lakom és nálunk sajna 29-én van a premier

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:)..Hát én csak abban reménykedek, hogy Miskolc nem tartozik közéjük !!! ÉS te ezt honnan tudod, meg lehet nézni valahol?

      Törlés
    2. Miskolc nincs köztük, meg lehet nézni 22-től a művészetek házában:)

      Törlés
    3. Művèsztek házában hol lehet megnézni hogy mikor adják?

      Törlés
    4. http://www.cinemis.hu/m_beke.php :)

      Törlés
    5. Szia, itt a Pro Video Film. Mi úgy látjuk, hogy Tapolcán is lesz premier előtti vetítés.

      Törlés
  3. Én a Porton szoktam megnézni ott már pár mozihoz le van írva

    VálaszTörlés
  4. Akkor ezek szerint nem az a variáció él, hogy a film feliratosan IS és szinkronosan IS futni fog a mozikban. Bár én is a feliratot pártoltam, félek, hogy ezzel a húzással, hogy csak ilyen, elvesztik a lehetséges közönség azon felét, akik nem ismerik a sorozatot, lusták olvasni, és akiknek amúgy tök mindegy, hogy melyik szereplőre milyen hangot osztottak.

    VálaszTörlés
  5. Én a szinkronosra szavaztam, pont azért amit itt előttem is mondtak... :/

    VálaszTörlés
  6. én feliratosat szerettem volna, úgyhogy nagyon örülök :D az pedig, hogy Kamper Gergely készíti a feliratot csak pluszban dob rajta :D
    nagyon remélem, hogy Szombathelyen adni fogják :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt a Pro Video Film. A tervek szerint Szombathely 22-én indul a filmmel.

      Törlés
  7. Ha jó a film mindegy, hogy szinkron vagy felirat. :) (vagyis nekem nem, mert én mindenképp felirat párti vagyok) a Twilight sorozat is felirattal ment és még is volt sikere :)
    Ha csak negyed annyira jó, mint amennyire várjuk, akkor az őrült fanatikusok többször is megnézik. (pl. A nyomorultakat vagy 6szor láttam moziban, mert fanatikus vagyok :P)
    No meg nekik így olcsóbb, hiszen nem kell fizetni a szinkronstúdiónak és a szinkronnak egy fityinget sem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fanni, itt a Pro Video Film. Ebben a konkrét esetben nem a spórolás vezérelt minket. És amit nem költöttünk el szinkronra, azt bizony elköltjük reklámra, mert muszáj. Hidd el, elég nagyot kockáztatunk a felirattal. Már most ömlenek az elutasító levelek a szinkron-pártiaktól. :-( Úgyhogy drukkoljatok nekünk! :-)

      Törlés
  8. én is remélem, hogy Szombathelyen adni fogják! aki megnézte, hogy hol nem adják, azt hol találta meg, mert én nem találok semmit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megnéztem, eddig nem találtam semmit a szombathelyi vetítésről :/

      Törlés
    2. Szombathely a tervek szerint 22-én indul. Üdv, Pro Video Film

      Törlés
  9. Én pont Balatonfüreden leszek 22-én, de szerencsére az ottani moziban is lesz premier előtti vetítés :)

    VálaszTörlés
  10. Valaki nem tud valamit Nyiregyházáról?..://..nagyon örülnék,ha legtöbbőtökkel egyszerre láthatnám a filmet és nem kellene még egy hetet várnom..:'((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyíregyháza CC: 22-én indul. :-) Üdv, Pro Video Film

      Törlés
  11. arról nincs infótok h a cinema city mikor fogja vetíteni?

    VálaszTörlés
  12. Fuu, remélem Szolnok nem tartozik bele a 4 városba

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, itt a Pro Video Film. Nagyon sajnáljuk, de Szolnok ez egyik, ahol csak 29-én indul a film. :-( Nem tudták/nem akarták műsorra venni. De ne a helyi mozit bántsátok, ezt a hálózat központja döntötte el.

      Törlés
  13. Hát ez remek... ennyit arról, hogy menjek a moziba :D De nem gáz, majd letöltöm a filmet...Most nem azért... de többségében csak, olyanok lesznek a moziban, akik ismerik a filmet. Nekem például egy ismerősöm se szeret feliratosan filmet nézni. Oké, hogy vannak olyanok, akik igen. De nálunk például az osztályban( már 18 évesek vagyunk, szóval nem kis iskolásak)a tanár hozott egy vígjátékot feliratosan és az 50 főből elmondom nektek, hogy kemény kettő mondta azt, hogy neki jó lesz feliratosan is, 5 meg azt mondta, hogy neki mindegy. Az összes többi azt mondta, hogy ő biztos nem fogja megnézni feliratosan. :/ És nem egy akármilyen szar filmet hozott a tanárunk, hanem valami olyat ami nemrég jelent meg.
    De legalább a rajongók többsége örül. :) Én is megnézem a filmet, de itthon :D Nekem mindegy, hogy feliratosa-e, de a moziba soha nem nézek feliratos filmet. Azt csak itthon. De mivel már így elterveztem, hogy moziba megyek XD Majd megnézek valami mást.
    És légyszíves nehogy valaki bántásként értelmezze amit írtam. Mert senkit sem akartam megbántani vagy ilyesmi. :)

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Nagykanizsáról tud vki vmit??? Nagyon szeretném 22.-én látni, de port.hu szerint még 29.-én sem adják... Azért lesz itt is vmikor?? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nekem azt mondták amikor kérdeztem a moziban, hogy csak szeptember elején lesz műsoron... :/

      Törlés
    2. Jajj neee :( Az még nagyon messze van. :(
      Azért köszi az infót. :)

      Törlés
  15. békéscsabán adni fogják?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, Békéscsaba a tervek szerint 22-én indul a filmmel. :-)
      Üdv,
      Pro Video Film

      Törlés
  16. Segítsetek! Dunaújvárosban vagy Székesfehérváron lesz 22-ei? Vagy csak azt írjátok meg, hogy hol tudom megnézni. Vagy egy Pesti linket tudna valaki küldeni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, itt a Pro Video Film. Székesfehérváron 22-én indul a film.

      Törlés
  17. Én nagyon örülök neki,hogy feliratos lesz. ^^ ami azt illeti,nálunk pont fordítva van az osztályba mi inkább nézünk meg valamit feliratosan, mint szinkronosan :D

    VálaszTörlés
  18. Sopronról tud valaki valamit?:/

    VálaszTörlés
  19. Egerről tud valaki valamit? Mert az egyik ismerősöm szerint nincs az augusztusi premierek között.

    VálaszTörlés
  20. És Kecskemétről esetleg valaki tud valamit?

    VálaszTörlés
  21. Mohácson mikor lesz??? Valaki aki tud valamit legyen szíves írni :-) :-) am én is jobban szeretném feliratosan látni ,már alig várom .Előre is köszi bármi infoért <3

    VálaszTörlés
  22. Egész addig örömködtem még meg nem láttam, hogy CSAK feliratosan lesz. Ezt kár volt...

    VálaszTörlés
  23. Zalaegerszegen is fogják majd vetíteni ugye ? *-*

    VálaszTörlés
  24. Szia!ú

    Elképesztően köszönöm, hogy ezt megosztottad velünk, én személy szerint imádom, ha nem szinkronizálnak le valamit egyből. Itt is a szinkronos előzetes nem lett a kedvencem. Hogy tudassam a hírt a barátaimmal is, írtam erről a bejegyzésről, és be is linkeltem a blogomon, az utolsó bekezdésban találod:
    http://atrix-wry-vilaga.blogger.hu/2013/08/13/lapozz-bele
    Amúgy az oldal nagyon tetszik, imádik az írókról olvasni, és köszönöm azt a részt is, ahol róla gyűjtöttél! :-)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets