Blogger Widgets

2013. április 3., szerda

Rajongói reakció az előzetesre

Sziasztok!

Rengeteg olyan videó került fel a Youtube-ra, ahol követhetjük a rajongók első reakcióját az előzetesre. Ezeket általában nem szoktam megosztani az oldalon, de ezt most muszáj. Több okból is.
Egyrészt egy pasi reakciója, ami ritka. Másrészt szerintem nagyon vicces. Ahogy állandóan lefagy neki, és idegeskedik, aztán a közepén még a pasija is bejön, és ahogy elhessegeti... Meg a végén, amikor látja, hogy Jocelynnak mondja a farkasos dolgot Simon, milyen kis értetlen!
Szóval szerintem ez a videó vicces és aranyos. :)

(Egyébként ha szeretnétek ilyen reakciós videókat az oldalra, sikítsatok! :D Mert akkor hozok párat. :D)


3 megjegyzés:

  1. Esküszöm megzabálom :D:d Én magamban őrültködtem, de azért ennyire nem :D:D Már automatikusan jöttek a mondatok a számra, meg hogy tudom hogy mi lesz, például amikor repül az ajtó, vagy amikor Isabelle lökdösődik, és hogy mit reagál rá :D:D Soo cutee!! :D:D

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets