Blogger Widgets

2013. április 3., szerda

400.000

Sziasztok!

A cím magáért beszél. Az oldalon megvan a 400.000 látogatás!!!


Amikor létrehoztam az oldalt, álmomban nem gondoltam, hogy el fogjuk érni ezt a számot, és ha mégis, hogy ilyen hamar. Az oldal tavaly július végén nyitotta meg a kapuit, és már itt tartunk! Anélkül, hogy a film egyáltalán kijött volna! 

Nagyon büszke vagyok erre, büszke vagyok rátok, büszke vagyok, hogy megszületett a magyar Árnyvadászok kis, illetve szerencsére egyre nagyobb családja! 

Köszönöm nektek!

(Facebookon már kiírtam, de akkor most itt is. Ha szeretnétek valamilyen konkrét meglepit, amit módomban áll teljesíteni holnap, várom a kéréseket! :D Az első meglepi mindjárt érkezik. :D)

500.000-nél majd igyekszem kieszközölni valamilyen nyereményjátékot, szóval csak így tovább! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets