Blogger Widgets

2013. április 3., szerda

EW interjú Lilyvel

Sziasztok!

Kijött egy Lilyvel készült Entertainment Weekly interjú. Íme a fordítás:


EW: Tudom, hogy régóta rajongója voltál a könyveknek. Magadat képzelted el, amikor olvastad?
Lily: Szerintem minden fiatal lány, aki ilyen sorozatot olvas, ahol ilyen lenyűgöző a női főszereplő, szóval szerintem titokban mindenki úgy van vele, hogy "Bár én lennék Clary". Nem azért, mert ott ez a két srác, aki a figyelméért versenyez - 

Azért az sem rossz!

[Nevet] Nem fogok hazudni, ez sem rossz Clarynek, de amit a legjobban szeretek benne az az, hogy erős, fiatal nő, aki normális tinédzser életet él, és rászabadul ez a sok őrült helyzet, és olyan magabiztosan viseli. Mindig azt gondoltam: "Harcias és szétrúg néhány feneket és hihetetlen kalandos története van." Szóval imádtam volna Claryt játszani, amikor olvastam, de soha nem gondoltam, hogy amikor eljön ez a nap, tényleg én játszhatom. Szóval számomra, mert rajongó voltam előtte is, olyan, mintha egy álom válna valóra. Ettől az egész sokkal különlegesebb számomra. 

Mi volt az első reakciód, amikor láttad a forgatási helyszíneket?
Úristen! Amikor láttam az Intézet könyvtárát, ahol Hodge van és sok harcjelenet is játszódik, az volt az első alkalom, amikor azt mondtam: "Ez pont olyan, mint amilyennek képzeltem!" A mérete, a részletek - annyi könyv van, mind kézzel festett, és még csak nem is látod. Az a sok idő, amit arra fordítottak, hogy ezt mind megcsinálják! És aztán a Csontváros, a sok sír és a koponyák, amiket beletettek. A művészeti részleg elképesztő, és megcsinálni a fegyvereket meg mindent, nem spóroltak a költségeken, hogy minden tökéletes legyen. Még ha a nézők nem is látnak mindent, amit megcsináltak, amikor benne sétáltunk tényleg olyan volt, mintha ott lennénk. Átformálja a valóságot, amiben vagy. Hirtelen része leszel ennek az egésznek.

Mint rajongónak, melyik volt a kedvenc jeleneted, amit felvettetek?
Hmm, annyi jelenet volt és mind annyira más! A harcjelenetek nagyon jók voltak.

Milyen volt edzésed rájuk?
Három hónapot edzettünk a film előtt. Volt kaszkadőrtréning is meg fizikai felkészítés, és aztán minden nap, amikor forgattunk, és 4-kor meg 5-kor keltünk, edzettem, aztán mentem a forgatásra. Volt egy stunt coordinatorunk (ő vezényli le ezeket a kaszkadőrmutatványokat), és volt edzés a levegőben is mindenféle huzalokkal. Edzettünk kardokkal meg késekkel - ez volt a legintenzívebb, amit eddig edzésben tapasztaltam. Annyira kimerültem fejeztem be az egészet, de megérte, mert annyi minden újat tanultam. Remélhetőleg, ha a filmnek lesz folytatása, többet mutathatok ezekből a dolgokból, az nagyon jó lenne. 

Milyen volt a kapcsolatod Cassandra Clare-rel?
Nem találkoztam vele, mielőtt kiválasztottak. Beszéltem vele telefonon néhányszor a casting alatt, de először a forgatás előtti hétvégén találkoztam vele, amikor eljött Torontóba az olvasópróbára. Mind elmentünk vele vacsorázni. Őrület volt vele egy asztalnál ülni, a történet kitalálójával. A lehetőség, hogy mindenféle kérdéseket feltegyünk neki, és hallhattuk a véleményét és az ötleteit, és egyáltalán az, hogy ott volt az olvasópróbán! Az, ahogyan részt vett és lelkesedett a projektért példátlan! Akartam, hogy ott legyen a forgatáson, kíváncsi voltam a reakciójára a forgatókönyvre, és mindenre. Nagyszerű volt, hogy ott volt és hallhattuk a véleményét. 

A rajongók elég izgatottak, hogy láthatják Jace-t a vásznon. Mit szeretsz benne?
Imádom, hogy Jamie így játssza el Jace-t - elérte az egyensúlyt, hogy az az öntelt és szarkasztikus srác legyen, amit imádunk Jace-ben, és aztán hirtelen hihetetlen sebezhetővé tud válni és érzelmessé. És Jamie-ben megvan ez a két oldal. Az gondolom, hogy hihetetlen színésznek kell lenni ahhoz, hogy képes legyél megmutatni a sebezhető oldalt, mert sok színész csak férfias akar lenni. Jamie meg tudja csinálni a lenyűgöző harcjeleneteket, az ugrásokat és a kardozós részeket, és a következő pillanatban teljesen érzelmes tud lenni és képes sírni is... Az első naptól kezdve mondom, hogy ez az. Alig várom, hogy az emberek lássák Jace-ként, mert tényleg életre kel Jace. Nagyon büszke vagyok rá. 

Muszáj beszélnem veled a film befejezéséről. Hogy ha nem változtattatok meg semmit a könyvből, akkor elég botrányos befejezés Clarynek az első rész vége. Aggódtok a rajongók reakciója miatt?
Ez érdekes. A rajongók számára, akik olvasták a sorozatot, nyilvánvaló, hová vezet a befejezés, nem fogja sokkolni őket. De nyilvánvalóan a film új közönséget is vonz, így kicsit játszadozunk vele. Érdekes, hogy az emberek, akik nem ismerik a történetét, azt fogják gondolni, hogy ez az egész nagyon furcsa, és az is, de van egy vékony határ. Harald elképesztő volt, amikor beszélt velünk arról, hogy ez az egész hogyan fog befejeződni. Minden a reakcióinkról szól; a testiségről és a zavarodottságról. Nagyon sok ebből a játékban látszik, nincs szükség szavakra. De akkor is, ez az, ahogyan az első könyv véget ér. Szóval tisztelned kell Cassandra munkáját, de aztán van egy halvány vonal, ahol el kell érned, hogy ne rémiszd el a nézőket, akik nem ismerik a történetet. Szerintem úgy oldottuk meg, amivel elérjük, hogy az emberek többet akarjanak, és átadja a problémát, de nem úgy mész ki, hogy "Eww!". [Nevet] Szerintem a befejezés nagyon kiegyensúlyozott, és izgatott vagyok, mit szólnak majd hozzá az emberek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets