Blogger Widgets

2013. április 2., kedd

Amit már biztos, hogy megváltoztattak

Sziasztok!

Azt, hogy mit változtattak meg a könyvhöz képest, eddig direkt nem írtam le egyesével, mert igyekeztem összegyűjteni őket. Valószínűleg nem sikerült mindet, de egy kis áttekintés a két előzetes alapján:

  • Az Árnyvadászok nem egy külön helyiségben ölik meg a démont. (Erről majd még írok egy kis véleményt.)
  • Rúna a kávéban
  • Rúnák Clary szobájában
  • A démont nem Clary öli meg a szenzorral, hanem Jace
  • Simon ott van, amikor jönnek a rendőrök. Elvileg a rendőrök közvetlenül azután jönnek, hogy Clary hazaszalad az anyjához és megöli a démont. Akkor Simon nincs ott. Ha ez viszont az a jelenet, akkor Simon Clary után ment, és Clary nagyon is magánál van, nem ájul el, mint a könyvben. Ebben az esetben viszont valószínűleg rögtön az Intézetbe mennek, Simonnal együtt. 
  • Portál az Intézetben
  • Clary, Jace, Izzy és Alec együtt mennek a Dumort Hotelbe
  • Erik az utcán találkozik az új Claryvel
  • Valentine az Intézetben van
  • Motorozás fényes nappal
  • Raphael nem szerepel a filmben
  • Clary átlöki Valentine-t a portálon
  • Jace harcol Valentine-nal
  • Jocelyn a teste fölött lebeg
  • Új rúna Clary tenyerén

3 megjegyzés:

  1. Na így már minden tiszta :D:D És én még azt hittem, én vagyok annyira analfabéta, hogy nem az történik a trailerekben, amit olvastam, most már második alkalommal :D

    VálaszTörlés
  2. de simon félmeztelen..:/ akkor msot műr ott visszaváltozik?:O

    VálaszTörlés
  3. sok mindent észrevettem, de a Dumort Hotelos jelenetet nem tudtam hova rakni ezidáig, csak így hogy leírtad :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets