Blogger Widgets

2013. április 2., kedd

Cassie reakciói az előzetes után

Sziasztok!

Cassandra Clare élőben tweetelt az előzetes alatt/után, a rajongók hozzászólásaira válaszolgatott. Ezeket:
(a félkövér részek azok, amiket Cassie írt)

Ó, Luke olyan cuki abban a szemüvegben. Tudom. Több Luke-ot is el tudtam volna viselni. Remélhetőleg hamarosan... :)

Tudtad, hogy Radioheadet tettek az előzetesbe? Tudtam, de semmit nem tudok a filmzenéről, bárcsak tudnék!

Belehalok az új előzetesbe, Jace tökéletes! Mmm. Megmondtam. 

És Kevin! Micsoda gyönyörű pasi! Én Kevin-lány vagyok. Nagyon jó Alec!

Semmi csók? Semmi csók az előzetesben... De néhány szexi csók a filmben.

Nekem tetszik, hogy még nem mutatják meg a csókot. A jó dolgokat még tartogatják. 

Az kis bevillanás Magnusból nem volt elég. És Luke-ból sem. Több villanást! TUDOM!

Úgy érted, túl sok Jace szexi egy előzetesre! Jace is szexi. Szexi Emberek Városa. Köszönet a casting directornak!

Mit szeretsz a legjobban az előzetesben? Azt, hogy mutat egy ívet Clary és Jace karakteréről. Történetet mond el. 

Később fogunk látni még előzetest? Azt hiszem, lesz egy nemzetközi előzetes. 

Ötlet, hogy mikor fogjuk látni a többi karakterposztert? Fogalmam sincs. Én is várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets