Blogger Widgets

2013. április 2., kedd

Jace szemének színe

Sziasztok!

A napokban szerintem rengeteg emberrel beszéltem a kérdéssel, és még mindig csak azt tudom mondani: nem tudjuk. 

Ami tudunk:

  • Jace szeme a legtöbb jelenetben kéknek tűnik.
  • De tudjuk, hogy használt kontaktlencsét, legalább egyszer biztosan, mert a forgatáson készült olyan kép, amin beteszi.
  • Az egyik plakáton Jace szeme kék, a közös plakáton viszont már sárgásbarna.

Itt például nem tűnik kéknek:


Itt viszont határozottan:



Szóval még mindig nem tudjuk biztosan, ugyanis változtathatnak a szemszínén digitálisan is. Jelenleg én inkább a kék felé hajlok.

De szerintem a szemszín olyan apróság, ami miatt kár háborogni. Nem ez az első eset, hogy a szereplő szemének a színe nem olyan lesz, mint a könyvben. (Lásd: Harry Potter) Különösebben fontos szerepe nincs annak, hogy milyen színű a szeme.
Én speciel néhány szempontból még örülnék is, ha kék lenne. Egyrészt szerintem jobban áll Jamie-nek, másrészt pedig így eggyel kevesebb olyan dolog van, amiben a Twilighthoz lehet hasonlítani, mert nekem nem hiányzik ez az aranyszínű a szeme dolog még egyszer...

3 megjegyzés:

  1. Kicsit az az érzésem hogy össze akarnak zavarni minket:)) Kétlem hogy ennyiszer hibáztak volna a szemével kapcsolatban. Szóval még azt is el tudom képzelni, hogy valamilyen módon a rajongóktól várják, hogy mit szólunk hozzá, szerintünk milyen legyen véglegesen a filmben. Maradjon Jamie szeme a valós kék vagy ragaszkodjanak a könyvhöz és legyen arany? Részemről mindegy, szerintem mind a kettő jól áll neki. :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem majd kapunk egy magyarázatot (ami szintén eltér a könyvtől), hogy itt miért változik folyton a színe. Pl harc után/közben felerősödik az angyalvér a szervezetében és akkor arany a szeme színe, különben meg kék. Jamie-nek szép kékek a szemei, ezért nem csodálnám ha részben meg akarták volna hagyni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rossz elmélet, de elég változatos hogy mikor épp milyen a szeme. A Pandemoniumban, a sikátorban beszélgetve, amikor leszúrja a falánk démont akkor kék. Még Madam Dorotheánál mikor beszélgetnek, vagy a hotelban amikor harcolnak barna... illetve azt hiszem az üvegházas jelenetbe is. Szóval ha ők találtak ki valami okot, hogy miért, akkor valami más lesz.

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets