Blogger Widgets

2013. augusztus 16., péntek

Nyereményjáték!


Sziasztok!

Ígértem, hogy lesz egy könnyű nyereményjáték is, amiben bárki részt vehet. Na, ez az.

A játék résztvevői között 6 darab Csontváros pólót sorsolok ki, amelyeket a film forgalmazója, a Pro Video ajánlott fel, nekik ezúton is köszönöm!



A játék egyszerű lesz:
Kötelező, hogy az Árnyvadászok oldal illetve a Pro Video Facebook oldalának lájkolója legyél.
Ezeken kívül csak egy egyszerű kérdést kell megválaszolni, amire a választ az előzetesben is megtaláljátok és már versenyben is vagytok a pólókért!

Segítségképpen akkor az előzetes, amiben megtaláljátok a választ a kérdésre:





És akkor a Rafflecopter, aminek a kitöltésével részt vehettek a játékban:


a Rafflecopter giveaway

7 megjegyzés:

  1. És ha kitöltöttem mind a 3 résznél akkor kész is, elmenti? Vagy kéne valami enterre, vagy küldésre kattintatni? Csak mert nem látom ilyen gombot...
    Adri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nem, nem kell külön elmenteni, ha kitöltötted, kész is van. :)

      Törlés
    2. Köszi :)

      Adri

      Törlés
  2. Mikor derül ki, hogy kik a pólók nyertesei?:)
    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amint véget ér a játék, igyekszem minél hamarabb sorsolni, 12 órán belül biztosan, és e-mailben rögtön értesítem a nyerteseket. :)

      Törlés
  3. Ja figyelmetlen vagyok, gondolom 12 nap és 9 óra múlva, ha jól nézem a Rafflecopter-t :)
    Judit

    VálaszTörlés
  4. Nekem nem akarja behozni, csak tölt és tölt, de mást nem csinál ::(

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets