Blogger Widgets

2013. augusztus 16., péntek

Különleges Csontváros reklám Németországból


Sziasztok!

Nem hittem, hogy még tovább tudják fokozni a rajongásom a Csontváros marketingesei, de sikerült.

Németországban a Constantin egy különleges kampánnyal állt elő. Egy aluljáróban átszerelték a világítást, illetve különleges feliratokat helyeztek el, illetve egy beöltözött Árnyvadászt. Amikor a járókelők odatévedtek, eleinte olyan érzésük lehetett, mintha egy horrorfilmbe csöppentek volna, aztán végül jött a leleplezés: mindez a Csontvárosról szólt. A végén pedig ott álltak az angyali erő rúnák gyűrűjében, a felirattal: van egy rejtett világ a miénkben.

Nézzétek meg az erről készült videót, érdemes!


9 megjegyzés:

  1. hát én elsőre összefostam volna magamat!!! XDDD

    VálaszTörlés
  2. Szerencséjük, hogy nem velem csinálták. Általában aluljárókban 120cm-es 5 kg-s fényképezőgép állvánnyal közlekedek és szerintem leütöttem volna szerencsétlen árnyvadászt, illetve sikítozva rohantam volna :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt akartam volna mondani, hogy még jóhogy ilyen puding emberek mentek arra, képzeld nagy kopasz csávó felé rohan ez kiscsákó, az meg tuti nem állt volna félre, egyből lecsapja :D Mondjuk, lehet hogy volt ilyen, megnéznék egy baki videót is :DD

      Törlés
  3. hát egy ilyen után egy ingyenjegyet biztos kiköveteltem volna.. :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minimum egy buli a színészekkel!!! :D:D:D:D Ingyen jegy miután úgy összecsokiztattak, hogy inkább elégetted a gatyád? XDXDXDXDDXDXDDXDXDXDXDXDXD A jegy lenne a legkevesebb! XD

      Törlés
  4. Hát káromkodtam volna végig mint a kocsis :D Ahol meg sikítottak, én is sikítottam volna XD XD XD

    VálaszTörlés
  5. Na jó! Ez azért durva volt!!!! XDXDXDXDXDXD Nem vagyok horror párti... van elég az életemben a mai horror filmek nélkül is XDXDXD... még a lámpásat azt hiszem túléltem volna, de a visítás... ajaj!!! XD Bár ha miután elfutna az "árnyvadász" bem lenne semmi probléma! XD Megállítanám és megkérdezném, tudok-e valamiben segíteni! XDXDXDXDDXDDXDXDXD
    Amúgy tök jó kis reklám! XD

    VálaszTörlés
  6. Ez kész!!!! :D Ha rajtam múlt volna.....sikítva kirohanok a 2. -3. ijesztés után:D

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets