Blogger Widgets

2013. március 27., szerda

Képek az új előzetesből!!!

Sziasztok!

Ahogy Cassie ígérte, kaptunk képeket az új előzetesből! Részletes infókat, hogy miket írt mellé, plusz a saját észrevételeimet nemsokára hozom.

Na, akkor frissítem, miket írt Cassie:

Clary az Intézet könyvtárában. Az egyik kedvenc helyszínem.

Egy fotó Jocelynról a régi időkből.

Kétségtelenül az üvegházas jelenet.

Jobban áll neki a fekete.

Brooklyn Fő boszorkánymestere. Hello, Magnus!

És Cassie még a következőt írta:
Imádtam a hosszabb előzetest, van egy-két aranyos-vicces rész, és néhány nagyon jó Simon és Alec jelenet - És remélem, ti is szeretni fogjátok!

4 megjegyzés:

  1. Szeretni fogjuk esküszöm, csak hozzátok már!! :))
    Egyébként nagyon jók a képek! Az a kép Jocelynról különösen tetszik. Jaj Magnus, nagyon kíváncsi vagyok már a játékára... és az üvegház... wooow!

    VálaszTörlés
  2. Az Angyalra!! *O* ..Magnusnak ragyog a szeme!! :d xdĐ ..hát ez egyszerűen mesés!! :3 a könyvtár pedig csodálatos!!
    Én biztosan szeretni fogom..*-* ^^

    VálaszTörlés
  3. Why so sexy?? ^_^ Magnus..(L) (L).. Jace..(L)... Nem bírom kivárni!!! Még ezekkel a képekkel is az őrületbe kergetnek. És Jocelyn pont olyan, amilyennek képzeltem! Mesés.. *-*

    VálaszTörlés
  4. Ezen a képen miért kék Jace/Jamie szeme? Elfelejtette betenni a kontaktlencsét? (Oké, ez nem valószínű, sokkal inkább az, hogy próbafelvétel volt.. Remélm)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets