Blogger Widgets

2013. március 27., szerda

Második és harmadik kérdés

Sziasztok!

A második és harmadik kérdésre adott válaszaitokat együtt hoznám le, mert nagyon sok esetben összekapcsolódik a kettő:
2. Mit szerettek legjobban ebben a fandomban, rajongótáborban?
3. Mi volt eddig a legszebb pillanatotok Cassandra Clare-rel és/vagy a könyveivel kapcsolatban?

2 Az,hogy mindig vannak friss információk és az admin/ok odaadása 3,Amikor Jem megkérte Tessa kezét a Hercegben *----* <33 :') (Szabina)


2.Az osszetartast … a “szolasszabadsagot” , vagyis hogy barki nyugodtan elmodhatja a velemenyet valamirol annelkul hogy leugatnak erte ha veletlenul nem ertenek vele egyet … es persze azt hogy itt mindig megtalalom az uj infokat Cassie-rol, a konyvekrol , a filmrol es persze a szineszekrol is , ezuttal is koszonet erte Deszynek.
3.A legszebb elmenyt nekem a Clockwork Princess olvasasa nyujtotta , konyv ilyen hatassal meg soha nem volt ram , szamomra felert egy igazi extrem kalandturaval.Cassie-ben pedig azt szeretem hogy szorgalmasan tartja a kapcsolatot a rajongoival … peldaul a napokban olvastam , hogy egy rajongoja irt neki hogy sajnos nem tud elmenni a dedikalasara mivel dolgoznia kell … es lass csodat …ezert Cassie megjelent az illeto munkahelyen a hatalmas buszaval , szerezve ezzel a gesztussal egy szep meglepetest … ez nagyon tetszett. (Andy)



1. Egyik barátom mesélt róla, aztán molyon is sokszor szembejött velem.
2. Az összetartást, és hogy annyira normálisan kordában tartjuk a rajongást, és nem azzal az elvakult fanatizmussal találkozom, mint sokszor más fandomok esetében. (Legalábbis ha v
an ilyen, akkor engem még elkerült.) Igen, kicsit mind őrültek vagyunk, mert az kell, de nem esünk át a ló túloldalára. És elfogadjuk (a legtöbben) a színészeket és a dolgokat, hogy miért van valami úgy, ahogy van. Ha valami nem tetszik, akkor sem kezdünk hisztizni, hogy de miért nem az van, amit mi akarunk, csak elmondjuk, hogy nem tetszik, és kész. (Kivételek persze mindenhol vannak.)
3. A herceg egy nagyon kellemes csalódás volt számomra Az angyal után, mert Az angyal kevésbé tetszett, de amikor A herceget olvastam, annyi érzéssel találkoztam, hogy engem lesokkolt. Imádtam, hogy Cassie stílusa olyan, mintha magukból a szavakból áradna a szomorúság (és annyira jó, hogy a fordításnál ez nem veszett el, köszönöm, hogy jó fordítót kapott ez a sorozat). Egész végig ott volt bennem a "mindjárt elsírom magam" érzés, aztán a végén el is sírtam magam. Azt is nagyon szeretem Cassie-ben, hogy annyira tartja a kapcsolatot a rajongóival, amennyire csak emberileg lehetséges, a legtöbb hozzá intézett kérdésre válaszol, és tényleg szeret minket. Imádtam, mikor magyarul köszönte meg a neki küldött kedvességet. Talán két perc kikeresni ezt a neten, de ő mégis vette a fáradtságot, és figyelmes volt. (Fummie)



2. Hát talán, hogy eléggé összetartóak vagyunk és a világon mindenhol ugyanolyan kreatív munkákat készítünk pl.: karácsonyra, Valentin-napra...
3. Megismertem Jem-et
és Magnust. Én nagyon szomorú lettem, amikor kiderült, hogy Jem-mel mi van, aztán lenyűgözött, hogy mennyire bátor. Magnus pedig Magnus, ő a humoros, okos és "régi szép idők" karakter. (Kinga)


2. Ez a világ teljesen magával ragad, és a rajongók meg hihetetlenül kreatívak, és hűségesek és egyre több és több lesz belőlük! 3. Nehéz erre válaszolni, amikor a könyveket olvastam egy huzamban még aludni is nehéz szívvel mentem el, vagy már csak akkor mikor nem láttam a sorokat... Fantasztikus világot ismertem meg amit egyszerűen imádok. Cassie közvetlenségét és fantáziájának határtalanságát nagyon szeretem! (Ai)


2. Az összetartást, azt, hogy mindig próbáljuk segíteni egymást, és nem hátráltatjuk a másikat. És, hogy képesek vagyunk órákon, sőt akár napokon keresztül elhülyéskedni olyan dolgokon, mint például a kacsák. Ne, meg, hogy csomó közös dolgot csinálunk együtt még úgy is, hogy több tíz, száz vagy ezer kilométer választ el bennünket. Gondolok itt a közös kampányokra.
3. Az, hogy képes volt úgy összezúzni a szívemet, hogy közben ne utáljam. Illetve, amikor válaszolt twitteren Akkor kb. a felhők felett szárnyaltam. (Ramóna)


2. Hát, talán azt, hogy rengeteg gyönyörű fanart születik, és jófejek a fanok. xD
3. Cassie-vel nincs konkrét legszebb pillanatom, de imádom benne, hogy olyan sokszor válaszol az emberek kérdéseire a sorozatokról, nagyon kedves tőle. Nos könyveivel kapcsolatban a legjobb... Will. Ennyi. (Vivi)


2.) Hogy mindenki együtt van és nem érzem bolondnak magam, amikor azt mondom : "én márpedig árnyvadász vagyok" 3.) A legszebb pillanatom az volt, mikor Jace az Üvegvárosban szerelmet vallott a Clary-nek és amikor végigbőgtem a Clockwork Princess-t (Márti)


2) Talán azt, hogy nem osztja meg őket a sorozat. És persze azt is, hogy sok tehetség van, és gyönyörű fanartok készülnek Meg totál kész vagyok a széthúzástól: itt még nem találkoztam olyannal, hogy két ember veszekedne, hogy Will vagy Jem a nyerő.
3) Hm, legszebb pillanat. Will Herondale 'megismerése' Életem szerelme, csak sajnos túl korán született - vagy én születtem túl későn... (Noi)


2. Mit szerettek legjobban ebben a fandomban, rajongótáborban? Az összetartást, állandó programokat, és a folyamatos friss híreket, mindig naprakész vagy, respect :D
3. Mi volt eddig a legszebb pillanatotok Cassandra Clare-rel és/vagy a könyveivel kapcsolatban? Amikor Clary lerajzolta a Fearless rúnát. Szó szerint megváltoztatta az életemet amikor a megfilmesítés tájékán megjelentek a rúnák rajzai, azonnal magamra tetováltattam, hogy erőt adjon ahhoz, hogy rendbe tegyem az életemet, és 6 hónappal a tetoválás elkészülte után, az életemben végre minden a helyén van. Köszönöm. (Vivi)    


2. aki Cassandra Clare-t szereti, rossz ember nem lehet
3. Imádom Cassie-ben, hogy foglalkozik
a rajongóival és hogy mindig megoszt kis részeket amik kimaradtak vagy érdekességek. A könyvvel kapcsolatban az, hogy olvashattam őket, iszonyúan pozitív dolog. (Heni)



2. Szép történetek, képek születnek. Szeretem, hogy magyarul tudunk beszélgetni, ajándékoknál összedolgozni. Jó kis rajongótábor gyűlt össze!
3. Nagyon
örültem, amikor Cassie válaszolt a magyar twitekre. Nagyon szeretem az összes könyvét, a legjobban az Üvegvárost imádom. Mikor megtudtam, hogy film lesz belőle, aztán a teasernél és a megjelenéseknél magamból kikelve ugráltam az örömtől. (Flóra)


2.Hogy sok a tagja,ha felteszek egy kérdést kapok választ,és mert itt mindenki szereti Cassiet.
3.Igazából talán az,hogy lett egy új kedvenc könyvsorozatom és egy új kedvenc íróm. (Viki)


2.Mindenki kedves és szívesen válaszol bármilyen kérdésemre Örülök, hogy sok emberrel meg lehet beszélni a könyvvel kapcsolatos érzéseket, gondolatokat
3.Cassie könyveiben mindent imádok a poénos párbeszédeket, a cselekmény szálainak mesteri szövögetését, a karaktereket Bár én még csak most kezdtem el az Angyalt de tudom azt is imádni fogom a legszebb pillanat...hmm minden egyes oldal tartogat ilyet  (Tünde)


2. A rajongást. Nagyon jó, hogy látom, hogy mennyien imádják rajtam kívül ugyanilyen elvakultan ezt a sorozatot... (:
3. A legjobb, hogy megismertem ezt az Árnyvadász világot. Sokat adott ez az egész, nem beszélve az elképesztő karakterekről, akik egytől-egyik a szívemhez nőttek, főleg a TID szereplői. (: (Kyra)


2. Tökéletes. Egy szóval ennyi Jobban kifejtve.. Naprakész, felesleges információktól mentes, és rengeteg olyan érdekességet találok rajta, amin vagy nagyon elcsodálkozom, vagy nagyokat neveket rajta (Lsd.: Jace csajozós szövegei) A fő fő pedig, hogy van külön Rúna rovat, és én olyan tetkót akarok, ami egy ilyen rúnát ábrázol, de lehet hogy sehol máshol nem találnék ilyen 100%-ig biztos információt, és képet
3. A Csontváros végén, amikor kiderült hogy Jace és Clary testvérek, bőgtem. Szó szerint nem kaptam levegőt a sírástól. A könnyektől eltekintve nagyon jó élménynek könyveltem el, miután kiderült ami kiderült :D:D Legfőképp viszont azt szeretem benne, hogy nagyon jó időtöltés olvasni, és hogy megismertem az Árnyvadászok világát :D:D
(Vivii ^^)


2. talán azt, hogy a világon mindenhol vannak belőlünk és hogy annyira nagy kreatív munka folyik, mint kevés másik fandomban
3. amikor a barátnőimet végre rávettem, hogy ők is elolvassák és utána mind együtt duruzsultunk órákon át a suliban a könyvről   (Ani)


2. Személy szerint is nagyon örülök annak,hogy ilyen sokan rajongunk valamiért,és ezt nem csak azért tesszük mert mindenki más is ezt csinálja.Hiszem,h ez a rajongótábor rendesen bele adja azt ami csak tőle telik,ha szó van valamiről.(Emlékezzetek,a szavazásokra,versenyekre,csak nagyon kicsi kellett a győzelemhez[vagy meg is nyertük],ami szerintem minden lelkes árnyvadászban ott van) Szeretem a hatalmas elkötelezettséget,amit tanusítottunk eddig,és amit véleményem szerint még többször is bebizonyítunk majd. xD
3. Cassie szavait szinte iszom. Imádom az élet igazságairól szóló monológokat,bár a kedvenc pillanatom az volt,amikor megirta ezt a sorozatot(bár akkor még nem is tudtam róla *--* ) Thank you Cassie! ;) (Nóra)


2. Nagyon jó, hogy másokkal is meg lehet osztani ezt az önzetlen rajongást! Fél szavakból is tudjuk mire gondol a másik. :D
3. Legszebb pillanat? Talán amikor Cassandra meg írta ezeket a könyveket. Hatalmas hála neki! Az ő általa megalkotott világ egyszerűen csodálatos! A könyvek minden pillanata felejthetetlen! Nevettem, és sírtam is sokat. Volt hogy mérges voltam, volt hogy sajnáltam a szereplőket. Nem tudom mennyire illik ez ide, de nekem ez jut eszembe a kérdésről. (Nusi)


2,Imádom, hogy mindig friss infókkal van tele az oldal, és minden rajongó úgy viszonyul a másikhoz, mintha régóta ismernék egymást. Mintha egy családba tartozna az összes rajongó. Mi vagyunk az árnyvadászok, Cassandra Clare pedig a mi Raziel angyalunk aki létrehozott minket! :)
3, Minden olyan pillanat amit Cassandra Clare könyveinek világában töltök felejthetetlen.De a legszebb pillanat az volt így visszagondolva, amikor megvettem Az angyalt, mert ott kezdődött a fanatizmusom. (Mogyi)


2., Én személy szerint mindent szeretek. Ez egy nagy család!! :)
3., Amikor a tanár észrevette, hogy angol óra helyett inkább olvasok és utána csodálkozott, hogy megválaszoltam helyesen a kérdéseit. (Dorcy) 
 
 

1 megjegyzés:

  1. A kérdésekről sajnos lemaradtam, de úgy gondoltam itt megosztom veletek, mert elég "érdekes és vicces" az én esetem a sorozattal.

    2. kérdés:
    TE. Egyszerűen fantasztikus vagy és ijesztő. Az oldal nem napra kész, hanem percre kész. Mindig találni valami újdonságot, csámcsogni valót, ami még lehet a külföldi oldalakon sincs fent. Nélküled nem is lenne magyar fandom, félelmetes mennyire jól összetartod a csapatot. A rajongásod és szereteted az írónő iránt ragadós, ami szintén előny és újabb mondénok szemét nyitod fel és vonzod át őket az árnyvadászok különleges életébe. KÖSZÖNÖM <3 Igazából az oldal miatt rendeltem meg a könyveket, amit a mai napig nem bánok.

    3. kérdés:
    "legszebb pillanatom", amikor olvasás közben eltörtem a kezemet. Ez igaz, zárójelentésem is van róla :D Egy lovas baleset miatt megműtöttek már korábban is, de a kivitelezés nem a legkorszerűbb megoldás volt (hát igen a magyar egészségügy nem járatos a rúna rajzolásban :P) Karácsonykor olvasni kezdtem COB-t, az egyik résznél annyira meglepődtem, hogy az ágyban ugrottam egyet és a műtött kezemre estem, ami megadta magát és elferdült benne az alapvetően rosszul felhelyezett TENS szög. Így újra kellett műteni.... Mondjuk örülök neki, mert most már sokkal jobb felszereltséggel műtöttek. Az orvosom próbált eltiltani az olvasástól, a kezemet az ujjam végétől a vállam csücskéig begipszelte. Nem kellett, engem félteni, a legelső alkalomnál, amikor drótvágó került a kezembe szétszedtem a csuklómig, hogy legalább olvasni tudjak :D A kötözős nővér meg is jegyezte, milyen leharcolt a gipszem. Hát igen, ha tudná milyen csatákban volt jártas :D A műtétig kivégeztem a TMI sorozatot a kórházban pedig TID részeit.
    Az egész történetet megírtam Cassienak, aki egy hét múlva válaszolt is nekem és jobbulást kívánt. Próbáltam kicsalni Magnus számát, hogy gyorsabban gyógyuljak, de sajnos nem adta meg. Na majd legközelebb Alecnél próbálkozok :D

    Szóval rajongók vigyázzatok, mert Cassie könyvei tényleg veszélyesek az egészségügyi állapototokra :D <3

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets