Blogger Widgets

2013. március 27., szerda

Negyedik kérdés

Sziasztok!

És akkor itt a negyedik kérdés, de mielőtt belevágnánk... Szeretném megköszönni mindenkinek, aki vette a fáradságot, hogy válaszoljon, tényleg öröm volt olvasni, hogy miket írtatok. És szeretném azt is elmondani, mennyire jól esett, hogy így szeretitek az oldalt, és ilyen kedveseket írtatok róla, tényleg nagyon jól esett. Sokszor sok munka van az oldallal, de mindig olyan öröm látni, hogy egyre többen vagyunk, és hogy így szeretitek! :') És én is nagyon szeretlek titeket! ^_^

És akkor a kérdés:
4. Hogyan találtatok rá az Árnyvadászok rajongói oldalra?

Miután elolvastam az Angyalt elkezdtem keresgélni a könyv után és akkor találtam rá...azóta se jöttem le róla :)) (Szabina)


Miutan teljesen rabjava valtam az arnyvadaszok vilaganak elkezdtem keresni minden hozzajuk kapcsolodo oldalt es igy leltem ra a facebook es a tobbi ide tartozo oldalra is.
(Andy)


4. Én még a régi oldaladat ismertem, azt is valaki mutatta, hogy vannak fent magyar fordításban Cassie novellák a TMI-hez. Aztán az Árnyvadászos oldal is hamar elterjedt facebookon, úgyhogy nem volt nehéz dolgom.
(Fummie)


4. Hogyan is? Valamiért úgy rémlik, hogy a "Deszy írásai" nevezetű oldalon beszélgettünk róla. Aztán G.D. jött, látott, alapított módban meg is alkotta az oldalt és a FB-oldalt. (Kinga) [A G.D. megint csak én lennék, az oldal szerkesztője. Gonosz Deszy. A Deszy írásai pedig egy másik Facebook oldalam, mivel írogatok is novellákat, fanficeket, ilyesmiket. Sokan onnan ismerhettetek meg először.]


4. Még tavaly májusban találtam egy angol nyelvű oldalt ahol filmet emlegettek, akkor még nem hittem el... de nyár végén újra találkoztam vele, és rákerestem magyarul a dolgokra és így találtam meg az Árnyvadászok rajongói oldalt, mikor megtudtam, hogy valóban lesz film, olyan voltam mint egy energiabomba, és azóta mindennap többször is látogatom! ::) (Ai)


4. A másik oldaladról láttam meg (Ramóna)

4. Azt hiszem, amikor olvastam a Herceget, akkor jött rám egy kis kíváncsisági roham, szóval keresgettem a neten a szereplők után, és belebotlottam az oldalba. És ott ragadtam. Imádom, hogy annyi érdekesség van rajta, naponta több poszttal, szóval nem unatkozok. (Vivi)    


A vöröspöttyös face oldala közzétette, hogy egy nagyon színvonalas árnyvadász rajongói oldal nyílt és jééé, igaza volt (Márti)


A már említett barátnőm totál ráállt erre az egész árnyvadász dologra, és egy héttel később - ha nem hamarabb - már linkelte is az oldalt, azzal a kommenttel, hogy nagyon jónak tűnik, mindig friss infókkal.
(Noi)


4. Megszállott lettem, angol rajongói oldalakkal minden tele volt, és végül rád találtam :)) Tényleg sokat köszönhetek ennek a sorozatnak, és örülök hogy van ez a közösség is éljen a mai nap :DDD <3 (Vivi)


4. A blogodat olvastam és hát onnan.
(Heni)


4. Nem igazán emlékszem, azt hiszem beírtam a keresőbe. :P (Flóra)


4.A Vörös pöttyös oldalon keresztül (Viki)


4. neten találtam rá az oldalra és utána Facebookon is megtalált (Tünde)


4. VP facebook oldalon láttam megosztva.
(Kyra)


4. Teljesen véletlen A napokban keresgéltem gugliban, és kidobott sok sok oldalt. Kattintgattam, és ide jutottam Azóta a nap majdnem minden percében nézem, és ámulva olvasom ^^ (Vivii ^^)


4. talán egy ismerősöm linkelt onnan egy bejegyzést. Először nem is nézegettem tovább, de a második alkalommal, amikor eltaláltam hozzátok 2 napig le se lehetett szedni a képernyőről
(Ani)


4. Az oldalra szintén barátnőm jóvoltából kattantam rá. Eleinte ritkábban,manapság napi rendszerességgel látogatom. Köszi Eszter..és külön köszönet neked Deszy! :D ..Szeretünk,és köszönjük a munkád! :* XOXO
(Nóra) 
 
 
 
 


4. Már nem is emlékszem. Szerintem teljesen véletlenül. Keresgéltem minden féle infó után, és úgy találtam meg szerintem. Azóta is minden nap többször is nézem az oldalt! Ahogy géphez ülök, mindig felnézek, és mindig találok valamit, ami érdekel. Ugyan.... Minden érdekel ezen az oldalon. :D Nagyon jó meg lett csinálva, Köszönet az új infókért, a fordításokért, videókért, képekért, twitter bejegyzésekért. Mindenért! :D
Az Angyal legyen mindenkivel! ♥
(Nusi)


4, Az oldalra a Vörös Pöttyös?Szeretem facebook oldalán találtam rá. Azóta minden nap meglátogatom az oldalt. Csak nagyon nehéz megállnom, hogy a Spoilereket el ne olvassam. Csak gratulálni tudok az oldalhoz, és köszönetet mondani amiért létrehoztad! :) :)
(Mogyi)


4., Kerestem az információt a filmmel kapcsolatban mert tudtam, hogy lesz de ezen kívül nem volt semmi információm. Ezért addig kerestem amíg meg nem találtam ezt az oldalt. Azóta is figyelemmel követem!
(Dorcy) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets