Blogger Widgets

2013. március 29., péntek

Előzetes képek - Észrevételeim

Sziasztok!

Ígértem, hogy írok véleményt az új előzetesből vett képekről. Az ígéret szép szó...

Szóval ők azok, ha valaki esetleg lemaradt volna:










Na tehát, most random következnek a gondolataim, már azokat az észrevételeket is beleszőve, amit mások tettek. 

Szóval, ebben a filmben mindenki kapucniban lesz. De komolyan! Jocelyn, Jace, még Magnus is! A kapucnik városa. Na nem mintha, nem panaszkodom, jól áll nekik. :P

Igazából nézegettem a könyvtáras képet, hátha észreveszek a háttérben valami érdekeset, de semmit nem találtam. Még azon gondolkoztam, hogy az Árnyvadász kódexet olvashatja. (Én is!)

Az üvegházas képet elnézve szerintem biztos nagyon szép lesz a jelenet, és amit nekem nagyon tetszik, hogy még ezen a kis képen is látszik szerintem Jace-en, a testbeszédén, hogy mennyire tetszik neki Clary. Ahogy figyeli... És ami a ruhájukat illeti. Kijelenthetjük, hogy nagyjából a következő lesz: portál nézegetés, üvegház (ez lehet, hogy fordítva, bár szerintem nem, mert szerintem az lesz, hogy Jace körbevezeti majd Claryt, és úgy kötnek ki végül az üvegházban), aztán ajtó előtti majdnem csók, amit nagyon remélem, hogy megszakít Simon, mert az egy nagyon vicces jelenet a könyvben. :)

Jocelyn képe. Egy dolgot sajnálok: hogy nem színes. De amúgy nekem tetszik, és kíváncsi leszek, hogy honnan származik ez a kép. Lehetséges, hogy Hodge mutatja majd Clarynek? Mert szerintem nem otthoni fotó, mivel nagyon Árnyvadász szerkónak tűnik, ami rajta van. 

Jace képét hagynám a végére egy bizonyos okból. Szóval Magnus. Róla nem nagyon lehet mit mondani, azok kívül, hogy szeretjük. Viszont érdemes lehet megnézni a hátteret (igen, tudom, hogy nehéz nem Magnust nézni xD). Ugyanis ez a háttér alapján nagyon úgy tűnik, hogy az Intézetben van, méghozzá a kórházban, mert hasonlít ahhoz, ami a kórházi ágyas képen a háttér. Ez pedig azt jelentené, hogy benne lesz az a rész, amikor Magnus meggyógyítja Alecet.

És akkor egy bizony okból Jace-t a végére hagytam. Először is szeretném megint elmondani, hogy imádom Jamie-t Jace-nek, egyre jobban! Illetve ha engem kérdeztek, ez a kép vagy Claryéknél készült, vagy Luke-nál, de szerintem leginkább Madam Dorotheánál. De majd meglátjuk.
Ami miatt a végére hagytam: Jace szeme. Igen, mert ahogy sokan meg is jegyezték, Jace szeme itt bizony kék. És a Pandemonium jelenetben is kék, bár ott még gondolhattuk azt, hogy a fények miatt. Magnus buliján viszont Jamie szeme nagyon is barnának tűnik. És az MTV videókban is. Azt is tudjuk, hogy Jamie használt kontaktlencsét a forgatáson, mert van róla kép. De őszintén megmondom, én is olyan értetlenül állok a dolog előtt, mint ti. De egészen őszintén, nekem mindegy, hogy kék lesz-e vagy barnás.

3 megjegyzés:

  1. A Jocelynes részleten én azt vettem észre, hogy az egy fotó.
    És valószínűleg egy asztalra van téve, szóval valami emlékekkel lehet kapcsolatos, vagy Clary nézi vagy pasz.

    VálaszTörlés
  2. Mi van ha a Jocelynes kép abban a könyvben van benne amit Clary olvas? Mert nekem úgy tűnt,hogy a kép jobb sarkában van egy fekete háromszögecske. A régi albumokba így rakták be a képeket. Szerintem nem kizárt, hogy itt is erről van szó. Bár lehet hogy én látom rosszul.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is gondoltam rá, hogy egy album lehet.

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets