Blogger Widgets

2013. március 27., szerda

Első kérdés

Sziasztok!

Feltettem a magyar Árnyvadászoknak három kérdést, amire a válaszokat vártam. Legnagyobb örömömre rengeteg válasz érkezett. :) Íme a válaszok az első kérdésre:

1. Hogyan találtatok rá Cassandra Clare-re és a könyveire?

En eloszor a CoB elozeteset lattam valamikor meg december vegen es nagyon megtetszett , ezert rakerestem reszletesebben es igy lattam hogy van a konyv ,sot egy egesz konyvsorozat, igy szepen nekikezdtem olvasni es hat szerelem volt elso latasra … ha jol emlekszem kb masfel het alatt kiolvastam az egesz TMI sorozatot es egy kis idore ra a TDI ket mar meglevo konyvet es most utoljara a CP2 is. (Andy)

Egyik barátom mesélt róla, aztán molyon is sokszor szembejött velem. (Fummie)


Még Te, G.D., mondtad, hogy milyen jó és tőled tudom, hallottam - te szoktattál rá. (Kinga) [Úgy érzem, ez némi magyarázatra szorul. xD G.D. én vagyok, Kinga Gonosz Deszynek hív...]

A neten keresgéltem a letölthető könyvek közül még jó két éve novemberben, ráakadtam és megtetszett az ismertetője, másfél nap alatt elolvastam, utána azonnal letöltöttem a következő 2 kötetet és azokat is elolvastam. A 3 könyvet körübelül 4 nap alatt olvastam ki iskolaidőben. Decemberben meg is vettem az első 3 kötetet! ::) (Ai)

A VP-s füzetben láttam, illetve a kiadó facebook oldalán, de nagyon sokáig nem érdekelt :$ Végül 2011. augusztusában megint rátaláltam, és akkor jött az az érzés, hogy kíváncsi vagyok rá. Akkor indultam el a ,,lejtőn,,:) (Ramóna)

Noos, éppen a könyveknél sertepertéltem a tescóban, és megláttam az Angyalt. Odamegyek, nézegetem, elolvasom a hátulját, és *óóó, viktoriánus és én azt mennyire szeretem, és óó biztos jó lehet*, szóval megvettem. Két napra rá kaptam a Herceget. Amúgy előtte már láttam a Csontvárost, de nem tudom miért nem vittem haza... Talán túl sok olvasnivalóm volt. (Vivi)


Hát hogy hogyan találtam rá? Éppen megkaptam a havi zsebpénzt és ilyenkor mindig az első utam a könyvesboltba vezet. Járkáltam az ifjúsági részlegek között, egyszer csak megakadt a szemem rezes,barnás borítón, ami a többi feketétől teljes mértékben kiütött. Először elsétáltam, mert arra gondoltam, hogy "Jézus, ez nem úgy néz ki, mint a többi". A következő pillanatban: "Jézusom ez nem úgy néz ki mint a többi!" Különösebb gondolkodás nélkül fogtam és már vittem is a pénztárhoz, aki megkérdezte, hogy tudom-e, hogy ez egy 3.rész? Nem. Fogalmam sem volt róla, de mosolyogva bólogattam "perszepersze". A boltból kimenet fogtam a fejem, a barátaim meg jól kiröhögtek. Sok fejtörés után végül nem zavartattam magam és nekiálltam olvasni, majd rájöttem, hogy nem tudom letenni. Úgy kellett könyörögnöm anyáméknak, hogy ez márpedig nekem létfeltétel és vegyék meg nekem az első kettőt. Így lett belőlem hatalmas Cassie fan. (Márti)



Én már többször láttam az Angyalt a könyvesboltokban, és kb fél év után rászántam magam, hogy megvegyem. Nem jártam volna utána az egésznek, ha nincs barátnőm: ömlengtem egy keveset(oké, sokat) az Angyalról, megvette ő is, rákeresett minden elérhető infóra(ő már csak ilyen), és bejelentette, hogy még legalább 5 könyv tartozik hozzá, legalábbis ennyi van meg magyarul. Fogtam a fejem, hogy mibe is kezdtem bele Tisztán emlékszem, a vonaton ülve sorolta a könyveket meg a megjelenéseket, és úgy éreztem, nagyon sokba fog nekem kerülni ez a sorozat De nem bánom, már a polcomon van az összes könyv, szóval :) (Noi)


Hogyan találtatok rá Cassandra Clare-re és a könyveire? J.R. Ward könyveinek befejezése után mély depresszióba estem és kétségbe esetten próbáltam találni egy pótlékot. A Hunger Games rajongói oldalán végül valaki említette a Csontvárost, onnantól kezdve pedig minden már történelem. :))) (Vivi)


Nézegettem a letöltött könyveimet és random kiválasztottam egyet, ami történetesen a Csontváros volt. Mondanom sem kell, hogy azonnal beleszerettem. (Heni)


Könyvesboltban megtetszett. Már előtte is nézegettem és szerencsémre meg is kaptam Karácsonyra! (Flóra)


Hallottam,hogy lesz Csontváros film,és mivel elösször a könyvet olvasom,és utána a filmet nézem,egyértelmũ volt,hogy elolvasom.De már régebben kinéztem ezt a könyvet,csak nem volt alkalmam elolvasni.Hát így. (Viki)


Én az egyik könyvesboltban találkoztam először a Végzet ereklyéi sorozat első kötetével és azóta is imádom. A Csontvárost követően, ahogy megjelentek a folytatások lecsaptam rájuk és pár óra alatt felfaltam őket XD (Tünde)


Barátaim ajánlották. (Kyra)


Osztálytársam ajánlotta, hogy mennyire fantasztikus, és kihagyhatatlan. Megfogadtam a tanácsot :D (Vivii ^^)


2011 karácsonyára kaptam a Csontvárost. Már többször is láttam a VP-s könyvek között (elég gyakran fordulok meg ott ) és sokáig gondolkoztam rajta, hogy megvegyem-e. Végül a maradék karácsonyi pénzemből azt választottam és nem bántam meg, sőt :D (Ani)


Éppen a Alexandrában nézegettem a finep selection részleget és ott leltem rá.Elolvastam a hátulját és már a kosárba is került. (Szabina)


Nos..legjobb barátnőm szemet vetett erre a könyvre,csak sajnos nm sikerült megvennie.Végül kiderült,h másik osztálytársamnak is meg van ez a könyv(CoB)így el tudta olvasni.A lényeg,h ezután folyton izgalomba jöttek a cím hallatán,én meg csak hallgattam a szereplők neveit,mi és hogyan történt..blabla..rávettek,h olvassak el néhány részt(pl.Clary-Jace pofozós jelenetet :D )..és,esküszöm,életem egyik nagy öröme volt,amikor hagytam magam rábeszélni erre a könyvre..ezután jött a többi :) (Nóra)


1. Egy barátnőm olvasta még régen, és mondta hogy egész jó [sajnos neki nem tetszett egyszerűen NEM ÉRTEM miért...]. Aztán egy osztálytársam is olvasta, és nagyon tetszett neki. Végezetül, egy ismerősöm is ajánlotta, hogy feltétlenül olvassam el. Na mivel ennyien ajánlották, már nem bírtam ellen állni neki többé. Elkezdtem, és azonnal beleszerettem! Az én kis parabatai-mal mindig ez volt a téma :D Imádom ♥ (Nusi)


Nálam az egész úgy kezdődött, hogy befejeztem a könyveim olvasását és új könyvet akartam. Az alkonyat sorozatot fejeztem be ezért a vörös pöttyös könyveket nézegettem tovább, így találtam rá a TMI-re és a TID-re. A facebook-on olvastam, hogy a TID a TMI előzménye, ezért azt akartam először elolvasni, bár nagyon sokáig gondolkoztam rajta, sok helyen utána néztem, hogy mi az olvasók véleménye erről a könyvsorozatról, csak jókat olvastam :) De még így is nagyon sokat agyaltam rajta(majdnem 1 évet). Mindig az járt az eszembe, hogy mi lesz ha nem tetszik. Aztán gondoltam egyet, bementem egy könyvesboltba és megvettem Az angyalt. Ez volt 2012. decemberében és nem bántam meg. Egyből megtetszett, a viktoriánus korszak nagyon bejött, ahogy visszafogottan viselkednek, egymás között pedig mégis úgy beszélnek egymással, mint napjainkban. Utána jött a szülinapom januárban, megkaptam A herceget és a Csontvárost, majd rá 2-3 hét múlva megvettem a Hamuvárost, múlthéten pedig megvettem az Üvegvárost és a Bukott angyalok városát. Így lett az Árnyvadászok világa az ÉN világom is. :) (Mogyi)


A könyvmolyképző keretein belül ismerkedtem meg a Csontváros könyvvel. Amikor megtudtam, hogy van több rész is akkor rábuktam a könyvesboltokra és ami csak megjelent apránként beszereztem mindet. (Dorcy) 



2 megjegyzés:

  1. De jók lettek! Végigolvastam mind a 3 ilyen posztot, és most nézem, hogy mennyi Vivi van itt. xD

    VálaszTörlés
  2. Oooh nekem meg teljesen kiment a fejemből...

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets