Blogger Widgets

2013. március 27., szerda

Árnyvadászként egy mondén suliban

Sziasztok!

Kyra képét ma már láthattátok, talpig rúnában ment ma iskolába. Nos, íme a napja története, érdemes
elolvasni, mert nagyon vicces. :)

Árnyvadászként egy mondén suliban

Mit teszel, ha reggel fél 8-kor már lerohamoznak a kicsik, a nagyok, az osztálytársaid, a tanárok, az osztályfőnököd, a könyvtárosok, a takarítók és a gondnok? Természetesen elmagyarázod nekik, hogy ma nemzetközi Árnyvadász Nap van! Reggel mit sem sejtve felrajzoltam magamra 7 rúnát, hogy ezzel ünnepeljem meg ezt a napot. Nem számítottam rá, hogy beérve az iskolába a tanárok vöröslő fejjel száguldanak felém kérdezgetve, hogy ugye ezek nem igaziak?! A mellettem elhaladó diáktársaim 80%-a megragadta a kezem, megcsodálták, majd magyarázatot kértek. Ha százszor nem magyaráztam el a fél sulinak, hogy miért vagyok telerajzolva rúnákkal, akkor egyszer sem. Az osztálytársai egyszerűen csak ’fekete izék’-nek hívták őket. Egy hatodikos fiú azt mondta, hogy annyira tetszenek neki a ’fekete izék’, hogy biztos elolvassa a könyvet.
Természetesen az ünnepléshez hozzájárt a teljes fekete öltözet. Fekete felső, fekete csőnadrág, fekete csizma, fekete kabát. Egyik tanárom megkérdezte tőlem, hogy csak nem gyászolok? Gondolkodás nélkül rávágtam, hogy dehogyis, hiszen akkor fehérben lennék! Ezt nem értette, nem is értem, miért. (:

1 megjegyzés:

  1. Az a gyászolós szöveg nagyon jó XD Szerencsétlenek hogyan is érthetnék ezt...

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets