Blogger Widgets

2012. december 3., hétfő

Néhány poszt, amin meghaltam

Sziasztok!

Fogalmam sincs, hogy erről hogy maradtam le áprilisban, de akárhogy is, most rátaláltam. Már nincs Titanic évforduló, de passzírozzuk bele abba a dolgot, hogy a Titanic film bemutatója 1997 decemberében volt. És akkor jöhet jogosan a Titanic poszt. xD

Szóval, bizonyára sokan tudjátok, hogy idén volt a Titanic elsüllyedésének századik évfordulója. Ennek köszönhetően mindenki Titanic lázban égett, és ugye még a film is kijött 3D-ben. 

És a TMI rajongók elképesztőek. xD Konkrétan még mindig ezen röhögök. Ugyanis a nagy ünneplés közepette megszületett előbb Jack Wayland, majd az egész film: Jack Wayland és a Jéghegy ereklyéi

Remélem, ti is olyan jót nevettek majd, mint én, amikor megtaláltam őket. xD





Valenberg! xD


 


Felhívnám a figyelmet Jack rúnájára a nyakán! xD

Azt hiszem, újabb bizonyítékot kaptunk, hogy ez a fandom bármire képes! Bármire! xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets