Blogger Widgets

2012. december 8., szombat

Will

Sziasztok!

Kérdeztétek tőlem már többször, hogy én kit tudnék elképzelni a Pokoli szerkezetek filmekben Will szerepére. Nos, először is szeretném leszögezni, hogy elég nyitott vagyok, tehát semmihez sem ragaszkodom foggal-körömmel. Tanultam az előző esetből. (Lásd: Jace mizéria)

Ráadásul már annyi fanartot láttam különböző színészekkel, hogy elég vegyes kép van a fejemben.

De hogy én eredetileg kit képzeltem el? Itt a válaszom:


Több okból is... Egyrészt mert tudom, hogy Cassie mennyire szereti. Másrészt mert tudom, hogy mennyire jól tud bunkót játszani, a következő pillanatban pedig romantikus hőst. Ráadásul angol. A szeme ugyan nem kék, de ezt egy jó kontaktlencse orvosolhatja. És kimondom: szeretem Ed Westwicket. És imádtam, ahogy felolvasta a Clockwork Prince hangoskönyvet.

Ezért is nem örültem, amikor úgy álltak a dolgok, hogy ő lesz Alec. Viszont ha abból indulunk ki, hogy szerették volna Alecnek, és Magnus szerint Alec és Will hasonlítanak a külsejüket tekintve...

1 megjegyzés:

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets