Blogger Widgets

2012. december 2., vasárnap

Apróságok

Sziasztok!

Ahogy a Facebook oldalon már ki is írtam, hiába láttam már legalább ezerszer az előzetest, mindenféle formában, oda, vissza, lassítva, gyorsítva, megállítgatva, csak a hangokat hallgatva, animációk formájában... Szóval hiába mindez, én még mindig nem adtam fel, hogy időről időre megnézzem alaposan, újabb apróságok után kutatva, amiket nem vettem észre. Egyre kevesebb az esélye, hogy találok is valamit, de ha mégis...

És most találtam:

Nagyobb méretért katt!

Izzy és a lángszóró. Mind emlékszünk erre a jelenetre. De ami nekem nem tűnt fel, az két dolog (pirossal jelöltem): a rúna és az alak a háttérben. 

A rúna újabb apróság, amit imádok. (Ez az angyali erő rúna konkrétan mindenhol ott van: falakon, ablakokon, kávéban... Harald Zwart, én így szeretlek.)

Az alakkal kapcsolatban pedig... Már annak idején is megjegyeztem, hogy Hodge valószínűleg ugyanabban a szobában harcol, amiben Izzy a lángszóróval garázdálkodik. Egyrészt a fal mintájából is látszott, másrészt lángokban állt a helyiség. 




Látjátok a hátteret?

Nos, most már a háttér elemezgetése nélkül is biztosak lehetünk, hogy nem csak hogy a helyiség ugyanaz, hanem nagy eséllyel a két esemény párhuzamosan zajlik, vagy legalábbis valamennyi átfedés van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets