Blogger Widgets

2012. december 6., csütörtök

Mikulás napi válaszok

Sziasztok!

A Facebook oldalon kiírtam, hogy ha bármilyen kérdésetek van az oldallal kapcsolatban vagy szerény személyemet illetően, nyugodtan kérdezzetek, én válaszolok. :) Most jönnek a válaszok, de azoknak mondom, akik esetleg nem látták a posztot, de lenne kérdésük, hogy nyugodtan kérdezzenek kommentben, válaszolni fogok. :)

Engem egy kérdés érdekelne a könyvvel kapcsolatban: mi a csuda az a parabatai izé? Csak a negyediknél tartok, a könyvtárban a többi egyelőre nincs meg, de erre az egy spoilerre azért kíváncsi lennék.
Nos, ez a kérdés indított a parabatais posztra (bár egyébként bizonyos időközönként mindig kapok kérdést a parabatai dologgal kapcsolatban, szóval időszerű volt), amit ez alatt találtok. Remélem, kielégítő válasznak bizonyul. :) 

Mi nem tetszett a leginkább a Csontvárosban? (bár abban minden tökéletes)
Pedig volt ám, ami nem tetszett. Elsőre legalábbis emlékszem, hogy nem. Nem szerettem, hogy az elején annyi a leírás. Valahogy lelassította az egészet, ráadásul elég sok dolog homályos volt, nem értettem, hogy most akkor ki kicsoda, kivel van, mit csinál, meg most mik ezek az árnyvadászok tulajdonképpen. Megdöbbentő így visszanézve, de közel álltam hozzá, hogy abbahagyjam. Ha nincs a barátnőm, aki állandóan áradozott róla, lehet, hogy meg is teszem. Bár ha ő nincs, alapból neki sem állok, mert még egy dolog nem tetszett: a borító. Olyan... furcsának találtam. Ma már azt is szeretem. Így változnak az emberek. 

Ugye, ha mégis elkezdenél rajongani Jemért, nekem mindenképpen szólnál? xD
Hú, aki ismer, az tudja, hogy én Willnek drukkolok. Semmi bajom nincs Jemmel, de nem tudom igazán szeretni, mert ott van Will, és ott van a tudat, hogy - szerintem - ő áll Will és Tessa között, még akkor is, ha nem direkt csinálja. Szóval igazából ugyanaz a bajom vele is, mint Simonnal (vagy mondjuk a Twilight esetében Jacobbal): hogy szerintem nem ő az igazi a főhősnőnek. Ebben az esetben pedig hogy tudnék teljes szívvel neki drukkolni?
Szóval igen, szólni fogok, de ez valószínűleg nem fog megtörténni. Mert én Will pártján állok, és ez valószínűleg nem fog változni. 

Melyik CC könyv a kedvenced? (KÖNYV, nem fanfiction :D)
Ha már fanfic, gyorsan megjegyezném, hogy nem igazán olvasok CC fanfictiont. Valószínűleg azért sem, mert nem szoktam angolul fanfictiont olvasni (Cassie kivétel volt), magyarul pedig még nem igazán írnak CC fanfictiont. 
Na de vissza az eredeti kérdésre. Nehéz választani, de ennek ellenére mégis rögtön rá tudtam vágni a választ. Nekem az Üvegváros. Abban is vannak részek, amiket bizonyos okokból kevésbé szeretek, de azt nagyon szerettem olvasni. Mindennek adott valami keretet. És most, hogy azokon a dolgokon gondolkozom, amik nem tetszettek benne, hát... tulajdonképpen akad elég. De valahogy egyben mégis rögtön erre gondoltam. :D (Illetve akármilyen sorozatról beszélünk is, nekem az első rész mindig a szívem csücske marad, mert ott szippant magába az egész.)

Ha választanod kellene Jem és Magnus között, kit választanál?
Magnust. Ez számomra nem olyan nehéz kérdés. Sokkal jobban szeretem Magnust alapból is. De ha magamból indulok ki, és arra gondolok, hogy kit szeretnék a saját életembe... Sokkal inkább van szükségem egy olyan emberre, aki felráz és kirángat a kis nyugodt világomból, mint akivel együtt tudunk depizni a szobában. xD Szóval Magnus. 

Nem szeretnéd mondjuk egyszer, majd meglepni az egyik nagy rajongódat|'olvasódat egy "valamivel"? xD
Ehhez a kérdéshez fűznék egy kis magyarázatot. Kinga, akitől ez a kérdés származik, már régóta az olvasóim közé tartozik. (Igen, írogatok is. Novellákat, fanfictionöket főként Harry Potter és Twilight témában, saját hosszabb történeteket, meséket...) És Kinga már nagyon régen rágja a fülemet, hogy írjak neki egy Jemes történetet, vagy akár egy Jem/Kingát. 
Nos, az a szörnyű hírem, hogy erre még mindig kevés esélyt látok. Egyrészt még megvan benne az a gát, amit annak idején a HP-vel kapcsolatban is éreztem. Magyarul egyelőre nem igazán merek CC fanfictiont írni. Másrészt ha írnék sem Jem lenne a főszereplője.
Bocsi!   


Na, hát ezek lettek volna a kérdések. Tudom, hogy némileg off, de ha esetleg van még kérdés, mint írtam, szívesen válaszolgatok. :) Ráadásul ezzel megünnepelhettük a 2000. posztot is az oldalon! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets