Blogger Widgets

2012. december 6., csütörtök

CP2 és TMI

Sziasztok!

Cassie tegnap megint válaszolt jó néhány kérdésre. Íme az első:



A CP2 befejezése elvezet ahhoz, ami történni fog a CoHF-ben?
Úgy értem, megválaszolja például azt, hogy miért beszélgetett Tessa a TMI-ban Magnusszal?


Válasz:
Megválaszolja, hogy Tessa miért beszélt Magnusszal az Üvegvárosban, de rézsútosan. 

Arról pedig mindenkit biztosíthatok, hogy az Infernal Devicesban semmi spoiler nem lesz a The Mortal Instrumentsre nézve és vice versa. Bármelyik sorozattal nekiindulhatsz az Árnyvadász világnak. 

Ennek ellenére nem olvasnám el először az epilógust, mert összezavaró lenne. A családfára sem néznék rá addig, amíg el nem olvastam. Megteheted, ha akarod, de akkor elég furcsa módon lesz lelőve az egész. Ráadásul rád küldök majd egy sereg dühös kismacskát.

3 megjegyzés:

  1. Wow. Bár olvastam az összes eddig angolul megjelent rész, arra a részre amikor az Üvegvárosban Magnussal beszél Tessa nem emlékszem. Igaz, akkor még nem olvastam a Clockwork Angel-t így lehet nem tűnt fel...

    Mi történt ekkor? Tudsz esetleg idézetet hozni?

    120km-re vagyok a könyveimtől :-O nem tudom megnézni, bár igaz google a barátom :)

    VálaszTörlés
  2. Óóó meg is találtam:
    "Tessa had a brief appearance in the epilogue of City of Glass, where she talks with Magnus Bane at the Victory Celebration.

    “Magnus stood in the shadow of a tree, talking to a girl in a white dress with a cloud of pale brown hair. She turned as Magnus looked toward them, and Clary locked eyes with her for a moment across the distance that separated them. There was something familiar about her, though Clary couldn’t have said it what it was." "

    itt: http://shadowhunters.wikia.com/wiki/Tessa_Gray

    Azt hittem valami több... valami amiből kiderül Valami vagy nem is tudom :D Árnyvadászos könyvet vagy filmet ide nekem, de gyorsan, elvonási tuneteim vannak :D
    Igaz, a sok filmelőzetes hatására elkezdtem újraolvasni a Csontvárost, de PC-n ebookban egyszerűen nem olyan mint könyvben :)
    És az audiobbokk sem jóó-jó,, de túl lassan olvasnak, bár ha gyorsabb lenne nem érteném viszont így folyton elkalandozik a figyelmem :) Olvasok inkább Soulles-t amíg ki nem jön a Princess :))

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Ilyenkor érdemes a blogon kutakodni, mert általában arról, amiről szót ejtek, már írtam korábban. :D
    De nem gond az se, ha kérdezel, szívesen válaszolok. Itt a link: http://arnyvadaszvilag.blogspot.hu/2012/09/kosza-erdekesseg-tessa-az-uvegvarosban.html

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets