Blogger Widgets

2012. december 5., szerda

Kérdezz-Felelek a szereplőkkel

Sziasztok!

Tegnap Cassie megint tartott egy kis Kérdezz-Feleleket a szereplőkkel. Aki esetleg nem tudná, ez annyit jelent, hogy a könyvek egyes szereplőitől lehet kérdezni, Cassie pedig válaszol a nevükben. A spoiler jelzés mindig az adott kérdésre vonatkozik, az utána következőre már nem.

És akkor íme a kérdések és a válaszok:


Will, mi a kedvenc részed Londonban? A csintalan része. (Oké, ennek így nincs értelme.) Hyde Park

Clary, mi Jace legrosszabb szokása? Izeg-mozog.

Tessa, a Két város regényén kívül mi az a könyv, amit újra meg újra elolvasol? Büszkeség és balítélet

Jace, mi az az egy dolog, amit nem szeretsz Claryvel kapcsolatban? Miért akarnak az emberek bajba keverni?

Will, van ír intézet, és ha van, hol? Van, Dublinban.

Church, hogy vagy? *beléd harap*

Emma, találkoztál néhány New York-i Árnyvadásszal a Végzet harcában? Igen. (Fogalmam sincs, hogy a Mortal War hogy lesz lefordítva. Én a végzet ereklyéiből indultam ki, ezért írtam Végzet harcát.)

Izzy, van valami, amit megváltoztatnál Simonon? Nos, nem igazán szeret vámpírnak lenni.

Henry, milyen találmányon dolgozol éppen? Van egy ötletem valamiféle szállítóeszközre. 

Izzy, megcsókoltad volna Jace-t, ha a Tündérek Udvarának királynője azt kéri? Nem szívesen, de gondolom. 

Jonathan, ha Clary életének megmentéséről lenne szó, feláldoznád a démonjaid? Vagy a saját életedet? Nem, mivel gonosz vagyok.

CoLS SPOILER!!! Miau Ce-Tung, feldúlt Alec és Magnus szakítása? Igen, Magnus tudomást sem vesz rólam.

Simon, mi a kedvenc könyved? The Dungeonmaster’s Guide.

Jem, hol játszanál szívesen, ha nyilvános helyen játszanál? Inkább nem játszom nyilvánosan.

Will, elmondod, hol van a tetoválásod? Elmondhatnám, de sokkal izgalmasabb, ha ti találjátok meg. 

CoLS SPOILER!!! Sebastian, mizújs? Talpra érkeztem. 

A HERCEG SPOILER!!! Cecily, hogy tetszik eddig az Intézet? Jobban, mint gondoltam volna.

A HERCEG SPOILER!!! Tessa, bánod, hogy igent mondtál Jemnek? Nem jobban, mint azt bánnám, ha nem mondtam volna igent.  

Clary, bántad valaha is, hogy elmentél a Pandemoniumba aznap? Nem - Az Árnyvadász világba tartozom.

CoLS SPOILER!!! Sebastian - vérfertőzés próbálkozás? Komolyan? Melyik részét nem értitek annak, hogy gonosz vagyok?

Will, Tessa még mindig keresitek a gyógymódot Jemnek? Azt kérte, hogy ne tegyük.

Jocelyn, látsz hasonlóságokat közted és Clary között? Igen, vakmerő, de nagy szíve van.

A HERCEG SPOILER!!! Will, kerülöd Tessát? Igen.

CoLS SPOILER!!! Hé, Maureen, miután vámpír lettél, még mindig táplálsz érzelmeket Simon iránt? SZERETEM SZERETEM SZERETEM

A HERCEG SPOILER!!! Tessa, szép (volt) a menyasszonyi ruhád? Nagyon szép VOLT. Rengeteg csipke. Ez azelőtt volt...

CoLS SPOILER!!! Tündérek királynője, Sebastiannal dolgozol? Most tényleg? Miért mondanád, hogy ilyesmit teszek?

Jace, lennél író, ha Clary ezt kérné? Miért kérne ilyesmit?

Will, mit szeretsz a legjobban Jemben? Mindenkiben meglátja a jót. 

Julian, milyen a kapcsolatod a csomó testvéreddel? Helen kedves? Helen kedves, de sokkal idősebb. Ty a kedvencem.

Tessa, mit szeretsz a legjobban Jemben? Elképesztően tud szeretni mindent és mindenkit. 

Ragnor Fell, hogy vagy? muerto

Isabelle, lennél vámpír Simon kedvéért? Nem.

Emma és Julian, mióta vagytok ti ketten barátok? Jules: Mindig azok voltunk. Emma: Öt évesek voltunk.

Will, ha feltalálnának egy mechanikus kacsát, elintéznéd vagy...? KACSA PUSZTÍTÁS

A HERCEG SPOILER!!! Tatiana, még mindig szereted Willt? Nem, házas vagyok, és Will szörnyű.

Clary, mikor jöttél rá, hogy szerelmes vagy Jace-be? Az üvegházban.

Izzy, szeretnél hozzámenni Simonhoz? Csak tizenhat vagyok! Nem!

Jem, nem halhatsz meg, oké? Törekszem rá, hogy megígérhessem.

A HERCEG SPOILER!!! Sophie, még mindig szereted Jemet, és tényleg azt gondolod, hogy Tessa össze fogja törni a szívét? Nem, de igen... valószínűleg.

Will, milyen a hatujjú Nigeled? Igazából feltűnően jól zongorázik.

Will, milyen messzire mennél el, hogy megtartsd az ígéreted, amit olyan valakinek tettél, akit szeretsz? A pokolig is elmennék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets