Blogger Widgets

2012. december 16., vasárnap

Kis belsős infó - Avagy mi is akkor a szereplő neve?

Sziasztok!

A poszt ÜVEGVÁROS SPOILEREKET TARTALMAZ, szóval ha még nem olvastátok a könyvet, akkor ne folytassátok!

Amikor megláttam ezt a posztot Tumblr-en, rögtön magamra gondoltam.


Annak, aki nem használ Tumblr-t elmondanám, hogy ez a címkék megjelölése, úgymond meghatározza, hogy kiről/miről szól az adott poszt. Ugyanígy működik a Bloggernél is a dolog. 

A képhez a készítő a következő kommentet fűzte: Az örök dilemma

És tényleg. Emlékszem, amikor elkezdtem megcsinálni az oldalt, előtte napokig tervezgettem. Több blogom is volt/van már, a legtöbb esetben csak nekiugrottam, és közben alakítgattam ki a dolgokat. De ennek az oldalnak az esetében kicsit jobban végig akartam gondolni a felépítését. Milyen menüpontok, milyen címkék legyenek, a menüpontokat oldallistával vagy linklistával emeljem ki stb. Mit emeljek ki külön oldalt, mit ne. Milyen képet tegyek ki oldalra, milyen sorrendben legyenek a menüpontok, pontosan milyen néven fussanak, milyen rovatok legyenek, milyen bejegyzések. Nem tudom, hogy ez mennyire látszik, mindenesetre elég sokat törtem a fejem a dolgon, hogy olyan átlátható legyen a dolog, amennyire csak lehetséges.

Na de visszatérve, a címkék... Akik rendszeresen használják az oldalt, bizonyára tisztában vannak a címkék funkciójával. Annak idején, amikor elkezdtem feltenni a posztokat, pontosan Jace nevénél döbbentem rá: az adott szereplők címkéihez nem használhatok teljes nevet. Mert Jace esetében mégis mit írjak? Jace Wayland? Jace Morgenstern? Jace Herondale? Jace Lightwood? Ez örök probléma a Cassie rajongók körében, még maga Cassie szerkesztője is kiakadt már a dolgon. (Ööö, megnézem, ezt a posztot Cassie-től hoztam-e már, ha nem, felteszem.)

Így végül úgy döntöttem, sima keresztnévvel fut majd mindenki. 

Amikor már épp megnyugodtam, jött a következő dilemmám: Sebastian/Jonathan 
Cassie és a nevek. Soha nincs kiút.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets