Blogger Widgets

2012. december 16., vasárnap

Jace nevei

Sziasztok!

És akkor még mindig Jace neve. :) Most a vezetékneve. A mai első posztban már írtam róla, hogy mekkora kavarodást okoz, hogy most akkor mi is Jace vezetékneve tulajdonképpen. Cassie ezzel kapcsolatban megosztott egy vicces párbeszédet a szerkesztőjével.

Figyelem! ÜVEGVÁROS SPOILER!



Szegény fiú. Ez egy beszélgetésre emlékeztet, amit a szerkesztőmmel folytattam.

Ő: Jace-nek annyi neve van. Biztos, hogy néhánytól megszabadulhatnánk. 
Én meg azt mondtam: Még nem, mert az, ahogyan másik hívják, elmondja, milyen kapcsolatban vannak vele. Sebastian Jace Morgensternnek hívja, mert ez az, aminek Jace-t akarja. Zakariás testvér Jace Herondale-nak hívja, mert az a tény érdekli, hogy Jace egy Herondale. Clary pedig Jace Lightwoodnak hívja, mert tudja, hogy ez az, aki lenne akar.
Ő: Akkor megszabadulhatunk a Jace Waylandtől?
Én: Senki sem hívja így, de ez az, ahogy az emberek mindig emlékezni fognak rá, mert így lett bemutatva. 
Ő: Augh.
Én: Ha ez vigasztal, ez az, amiről ebben a műfajban tudod, hogy ki a fontos szereplő. Sok nevük van. Nézz csak Aragornra! Estelnek született, de az igazi neve Aragorn, Bree-ben Vándor, Éomer számára Szárnyaslábú, királyként Elessar Telcontar a neve, aztán egy ideig Thorongil néven hívta magát.
Ő: Kérlek, ne tegyél több Gyűrűk ura mániás megjegyzést.
Én: Csak azt mondom, lehetne rosszabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets