Blogger Widgets

2013. augusztus 22., csütörtök

Visszatekintés - Alec


Sziasztok!

Az egyik legbonyolultabb szereposztási történet Alecé. Hogy miért? Nos, rengeteg név merült fel már a kezdetektől is, voltak rajongói vélemények is, aztán úgy tűnt, valaki megkapta a szerepet, kaptunk az illetőről infókat, végül kiderült, hogy mégsem ő lesz, és megint ott álltunk Alec nélkül. 

Nem is tudom, fel lehet-e sorolni minden színész nevét, akik szóba kerültek Alec szerepére, de megpróbálom összeszedni a főbb jelölteket.


Nicholas Hoult


Nicholas Hoult volt az egyik színész, aki a rajongók körében nagyon népszerű volt. Kék szem, sötét haj, ráadásul tehetséges színész is. Nem tudjuk, hogy végül eljutott-e odáig, hogy meghallgatáson volt, esetleg felkérték, mindenesetre a casting egy bizonyos pontján Cassie megerősítette, hogy nem ő lesz Alec.


Ben Barnes



Aki több rajongótábornak is tagja, az tudja, hogy Ben Barnes afféle fandom favorit, azaz szinte minden rajongótáborban szóba kerül a neve valamilyen szerepre. Nem volt ez másként a TMI háza táján sem, sőt... Ben neve nem csak Alec szerepével kapcsolatban merült fel, hanem sokan Sebastiannek is szeretnék, még mindig.


Douglas Booth


Douglas Booth-nak ugyan a baja nem sötét, de a kék szeme megvan. Ez már elégnek is tűnt, sok rajongó szerette volna Alec szerepében látni, bár nem neki volt a legnagyobb rajongótábora. Mindenesetre Cassie rajongói azóta sem adták fel, sokan most Willnek szeretnék egy esetleges Pokoli szerkezetek filmben.


A többi jelöltet, beleértve azt is, aki először megkapta Alec szerepét, a tovább után találjátok!




Freddie Highmore


Alec szerepével kapcsolatban valamilyen úton-módon Freddie Highmore neve is felmerült, de tényleg csak érintőlegesen, és Cassie őt is cáfolta. 


Aaron Johnson (azóta Aaron Taylor-Johnson)


Aaron Johnsonnak is megvolt mindene, amit a rajongók Alecban kerestek: kék szem, sötét haj. Érdemes megjegyezni azonban, hogy azóta - csakúgy mint Alex Pettyfer esetében volt - a színész már nagyon máshogy néz ki, idősebb lett, lett két kislánya, felesége, és megemberesedett, ha mondhatjuk így. :) Mindenesetre Cassie őt is cáfolta, de jelenleg nagyon sok fanarton látni Will Herondale-ként.


Chace Crawford




Chace Crawfordot a legtöbben a Gossip Girlből ismerhetitek, és szerintem mindenki egyetérthet abban, hogy jó pasi. És igen, neki is megvolt a kék szeme a szerephez.



Chris Riggi



Chris Riggi eléggé kilóg az eddigi színészek sorából, gyakorlatilag csak a sötét haja stimmel, még a bőrszíne is sötétebb, mint amilyen Alecé. Mindenesetre róla biztosan tudjuk, hogy volt meghallgatáson Alec szerepéért, ezt ő maga erősítette meg Twitteren:





Gaspard Ulliel


Gaspard Ulliel volt talán az, akinek a neve legtöbbször előkerült a rajongók között. Gyönyörű kék szeme van, jóképű, kisfiús is, más képeken pedig nagyon nem, és jól áll neki a sötét haj. Cassie is elmondta, hogy külsőre tetszene neki. Az IMDb-re az egyik első szerep volt, Lily és Alex Pettyfer neve után, ami felkerült. Tudjuk, hogy Alex Pettyfer sem lett Jace, és ugyanígy kacsának bizonyult Gaspard Ulliel Alec szerepére is. Cassie többször is hangsúlyozta később, hogy már csak azért sem lehet Alec, mert francia, és fontos, hogy neki és Izzynek ugyanolyan akcentusa legyen a filmben, Gaspardnak pedig francia akcentusa van, ami nem jó. (Ennek tükrében utólag különösen vicces, hogy Jemima West, aki Izzy szerepért kapta, francia állampolgár. :D) Ez persze nem tartotta vissza a rajongókat, Gaspard neve még ezután is többször felkerült IMDb-re, még akkor is, amikor már rengeteg szereplőt tényleges is ismertünk.



Ed Westwick



Nos, a dolog itt kezdett érdekessé válni. Ugyanis Cassie lehozta a listát azokról a színészekről, akik biztosan nem játsszák majd Alecet. Majd elárult néhány dolgot a színészről, aki megkapta Alec szerepét: sötét haja van, brit, van valami kapcsolata Douglas Booth-szal, ő maga nagyon szereti, és nagyon örül, hogy ő lesz Alec. És igen, ő nem más volt, mint Ed Westwick, ezt később Cassie meg is erősítette. Tehát Ed Westwick, akit a legtöbben a Gossip Girl Chuckjaként ismernek, megkapta Alec szerepét és ő játszotta volna! Neki egyébként ekkorra már más kötődése is volt az Árnyvadász világhoz, ugyanis ő olvasta fel az egyik Pokoli szerkezetek hangoskönyvet, direkt Cassie kérésére. 
Viszont közben a forgatás csúszott, és így vissza kellett lépnie, pontosan a Gossip Girl utolsó évadjának forgatása miatt.


Kevin Zegers



Kevin afféle oldalbefutó volt a szerepre. Nagyon sokáig csúszott Alec szereposztása, szinte ő volt az utolsó, aki kiderült. Kevin többször is nyilatkozott róla, hogy egy másik film forgatásáról utazott oda Torontóba, ahol már ott volt Jamie és Lily, és már javában zajlottak az előkészületek. Azt hitte, csak beszélgetni fog Haralddal a szerepről, aztán rögtön meg is kapta! Még nevetett is rajta, hogy beszéltek pár szót, aztán Harald gyakorlatilag már küldte is a jelmezesekhez.
Az, hogy Kevin Zegers lesz Alec, felkerült pletykaoldalakra, de akkor még nem volt hivatalos megerősítés, ezt csak napokkal később kaptuk meg. Ekkor Cassie elárulta, hogy Kevin neve már korábban is felmerült, még Ed Westwické előtt, csak az akkori forgatási rend szerint Kevin nem ért volna rá. Szóval gyakorlatilag Alec szerepét a forgatási rend döntötte el.
Vicces azonban belegondolni, hogy három Gossip Girl szereplő neve is felmerült a szerepre, hiszen Kevin is játszott a sorozatban.

10 megjegyzés:

  1. Mondjuk, én eredetileg Chace Crawfordot Jace szerepére képzeltem el...Most nem fogtok szeretni.

    VálaszTörlés
  2. szerintem ez így jó. Ed Westwick túl badass, Chase pedig nekem inkább szépfiú. Jobb színészt nem is találhattak volna, Kevin Rulz!

    VálaszTörlés
  3. KEVIIIN! Senkit a fentiek közül nem tudok elképzelni Godfrey Magnusa mellé... Az pedig fontos xD

    VálaszTörlés
  4. Jó ég. Na ez a casting már koránt sem volt egyszerű... még én is rácsodálkozok néhány jelölre...
    De először is az "ismeretlenek":
    - Chris Riggi: No way. Miért ment el egyáltalán?! :D
    - Aaron Taylor-Johnson: Nem Aleces, sajnálom. Lehet hajaz rá, de nem.
    - Freddie Highmore: Túl fiatal, babyface!!! :)
    Na és akkor az ismertebbek... nem is tudom melyikkel kezdjem, mert sokról hallottam már én, de azért rengetegre rácsodálkoztam, holott azt hittem Alec castinggal kapcsolatban engem már nem lehet meglepni...
    - Ben Barnes: Én IMÁDOM Bent, de hogy, mint Alec? Kizárt dolog. Akkor már inkább tényleg Sebastian... jajj, de jó is lenne. :D Bár nem tudom elképzelni szőke hajjal. :DD
    - Douglas Booth és Chace Crawford: Semmi Aleces nincs bennük, én nem tudom néha mi van ezzel a fandommal...?
    - Gaspard Ulliel pedig egy külön téma, mert ő nem, hogy nem Aleces, egyenesen mindenben az ellentéte neki, mert igaz én nem ismerem a színészt, de ez a pasi ránézésre egy ISTEN. :D Nézzünk rá. Az a klasszikus férfi, FÉRFI, a védelmező macsó, nem pedig Alec, aki... Alec, na. :)
    És akkor a két legnehezebb ügy:
    - Ed Westwick: Nálam senki nem akarta kevésbé, hogy ez a pasi legyen Alec, de nagyon úgy tűnik, hogy ha én valakit nem akarok egy szerepre, akkor a kedves castingoló brigád éppen azt választja. :D
    Úgy értem Ed-West-wick! Ez a pasi szexi (mondjuk szerintem nem, de valaki szerint biztos), macsós, akárcsak Ulliel, NEM ALECES. Ezeknek nincs szemük? Hogy lehet, hogy őt akarták a képünkbe nyomni, mint Alecet? Hogy merték volna ezt megtenni velünk?!
    Mert lehetett felőlem akármilyen jó a válogatáson, én az egész filmről lemondtam volna, ha ő lett volna Alec, mert ez akkor miscast lett volna, hogy az csak na.
    Ezért is volt az, hogy én RETTENTŐ dühös voltam, amikor rájöttem, hogy ő lesz - mert hát valljuk be nem kellett sok ész hozzá, hogy összeadjam a 2+2-őt... - és ahogyan ez most is látszik, a mai napig nem dolgoztam fel, hogy ezek HOGY GONDOLTÁK, HOGY ED WESTWICK LESZ ALEC?!
    Igazából erről még írhatnék oldalakat, de nincs kedvem, mert szerintem már akkor is kidühöngtem magam itt az oldalon, meg a külföldieken is. :DD Szóval most lenyugszom (sajnálom, de most, hogy megint eszembe jutott ez kijött belőlem) és csak azt mondom: let bygones be bygones. ;)
    - Nicholas Hoult: Oké, erről is legszívesebben írnék több oldalt, de röviden csak annyit mondok, hogy Ő A TÖKÉLETES ALEC, MONDJON BÁRKI BÁRMIT.
    És ez a mai napig így van. Nincs semmi bajom Kevinnel, sőt szimpatikus is, de úgy vagyok vele, mint JRM-el, egyszerűen nem nekik való a szerep és számomra miscastok voltak és lesznek is.
    Nem is csak arról beszélek, hogy Kevin... hát valljuk be ki fog öregedni a szerepből (lásd Edward esetét Pattinsonnal...), de ezen felül nincs meg benne az a... lágyság és aranyosság, aminek benne kellene lennie Alecben.
    Nicolas Hoult pedig 23 éves (!!!), gyönyörű kék szeme van és tudjuk, hogy jól áll neki a fekete haj. Remek színész és minden meg van benne, ami Alechez kellett volna. Egyszerűen nem is értem, miért nem ment el a meghallgatásra, valakinek kopogtatnia kellet volna az ajtaján, hogy "Bújj elő, Alec." és elrángatnia.
    Összegezve, NEKEM MINDIG NICOLAS HOULT LESZ ALEC és nem érdekel a filmesek kit nyomnak az arcomba Alecnek címkézve. Sajnálom.

    Ui.: Willnek még el is menne Ed Westwick, bár szerintem ez nem is kérdéses, hogy ő lesz. Ha már Cassie nem tudta benyomni Alec szerepére, Willnél biztos nem hagyja ki ezt a ziccert. :)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy valaki hozzám hasonlóan irtózott az ötlettől, hogy Ed Westwick játssza Alecet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én ezt nem is tudom, hogy gondolták... O.o

      Törlés
  6. Nem csak harom hanem negy Gossip Girl szereplo mert Chris Riggi is jatszott a Gossip Girlben :)

    VálaszTörlés
  7. Nem csak harom hanem negy Gossip Girl szereplo mert Chris Riggi is jatszott a Gossip Girlben :)

    VálaszTörlés
  8. Ed nagy kedvencem, de ő nem Alec :D Kevin sokkal jobb a szerepre szerintem :)

    VálaszTörlés
  9. Én Alecet egyáltalán nem így képzeltem el, ennek ellenére úgy gondolom, Kevinnél jobb színészt nem is találhattak volna :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets