Blogger Widgets

2013. augusztus 21., szerda

Légy te is büszke Árnyvadász!


Sziasztok!

Beszéltem már pár rajongóval ebben a témában, és én a magam részéről tudom, hogy talpig Árnyvadászban megyek majd a moziba. És biztos vagyok benne, hogy nem én leszek az egyetlen. 

Ha te is azok közé tartozol, aki Árnyvadásznak öltözve, esetleg rúnákkal, rúnás ékszerekkel mész megnézni a filmet a moziba, készíts egy képet magadról, és küldd el nekünk a mihoczym@freemail.hu e-mail címre!

A képeket össze fogjuk gyűjteni, és készítünk belőle valamit! Vagy tablót vagy videót, majd még meglátjuk!

És ha elég sok képet kapunk, Cassie-nek is elküldjük!



Néhány tipp, hogy öltözhetsz Árnyvadásznak, mert bizony nem kell hozzá nagy dolog:
Ugye hogy nem is bonyolult?

Extrák:
  • Bőrcuccok
  • Magassarkú
  • Még több rúna ;)
  • Bátrabbak öltözhetnek Néma Testvérnek: csuklya, bevarrott száj :P
Segítségképpen javaslom a rovatunkat, Öltözz Árnyvadászként!

Illetve hoztam nektek néhány linket olyan cikkekről, amelyek kifejezetten arról szólnak, hogyan öltözhettek be Árnyvadásznak:

Youtube-on pedig találhattok jó néhány hasznos videót, smink- és hajtippekkel! :)

Mozizzunk stílusosan! ;)

5 megjegyzés:

  1. Én tuti beöltözve megyek! :D

    VálaszTörlés
  2. Én ma ugy voltam, csak én meg 2 barátnőnmel voltunk és eleg kevesen voltak , de voltak majd küldök képet Deszy !

    V.

    VálaszTörlés
  3. meddig lehet képet küldeni?:)

    VálaszTörlés
  4. szintén beöltözök :)

    VálaszTörlés
  5. A barátnőim és én is feketében és rúnákkal voltunk, és annyira jó volt látni amikor elmentünk egy másik lánytrió mellett akik szintén feketében és összefestve jöttek a filmre. Sosem láttuk őket ezelőtt, de mikor egymás mellett mentünk szélesen egymásra vigyorogtunk! Imádom a rajongótáborunkat!!! *-* :D

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets