Blogger Widgets

2013. augusztus 22., csütörtök

Csontváros 4DX-ben!


Sziasztok!

A Pro Video bejelentette, hogy augusztus 29-től a Csontvárost 4DX-ben is megnézhetjük a Cinema City Westendben! Én sokkot kaptam! Első reakcióm: Ugye elmegyünk??? 

Aki esetleg nem tudná a 4DX az a moziélmény, amikor mozognak veled a székek, illatok vannak, víz fröccsen az arcodba... Itt olvashattok róla bővebben. 

Én már régóta tervezem kipróbálni, de álmomban sem gondoltam, hogy majd a Csontvárossal tehetem! 

Ki akarja megnézni 4DX-ben is rajtam kívül?


8 megjegyzés:

  1. ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉN!!!!!:D Ez nagyon jól hangzik:)

    VálaszTörlés
  2. MEGYEK ÉN IS *-*-*-*-*-*-*-**-*-

    VálaszTörlés
  3. Én kecskeméti vagyok, de tervezem hogy felemegyek a húgommal és megnézem, mert barátnőim Pestre nem akarnak feljönni (-.-"), úgyhogy nem érdekelnek.. Szóval remélem összejön a pesti mozizás :D:D

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretnék. Terveztem már én is régebben, hogy ki kéne próbálni ezt a 4D dolgot. Nagyon örülök, hogy a Csontvárost is még jobban "át lehet érezni". Megkérem anyukámat, hogy menjünk fel. Lehet már tudni, hogy körülbelül mennyibe kerülne?

    VálaszTörlés
  5. A diák jegy hétfőtől csütörtökig 2340 ft :) Most néztem meg :D

    VálaszTörlés
  6. Azt lehet tudni, hogy meddig fogják így vetíteni?? Ha jól tudom 4DX-ben csak 1 vagy 2 hétig vetítenek egy filmet.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets