Blogger Widgets

2013. augusztus 21., szerda

Árnyvadász fogadalom


Sziasztok!

Közeledik a film, és egy rajongó ennek örömére írt egy kis fogadalmat hozzá a rajongóknak. Szerintem olyan dolgok vannak benne, amiket tényleg érdemes lehet megfogadni, mielőtt beülünk a filmre:


Én, mint Mortal Instruments rajongó, megértem, hogy a film készítőinek alkotói szabadsága van, Cassie megbízik bennük, és néhány dolgot meg kellett változtatni a történet kohéziója érdekében. Megértem, hogy ennek a filmnek élvezhetőnek kell lennie azoknak is, akik nem olvasták a könyvet, és ez olyan változtatásokat jelenthet, amelyek elsőre kicsit sokkolóak. Megértem, hogy a film nem egyenlő a könyvvel, hogy ez egy önálló dolog, egy külön történetmesélés. Tisztelem a szereplőgárdát, a rendezőt, a producert, a forgatókönyvírót és a stábot, akik azon dolgoztak, hogy megszülethessen ez a film, még akkor is, ha esetleg nem fog tetszeni. Árnyvadászként fogadom, hogy mit jelent, hogy van nekünk ez a film és mivel jár, hogy elkészült. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets