Blogger Widgets

2013. augusztus 23., péntek

Megerősítve: Sigourney Weaver a Hamuvárosban!


Sziasztok!

Megvan az első új szereplőnk a Hamuvárosból! 

Már írtam korábban írtam róla, hogy a pletykák szerint Sigourney Weaver lehet az Inkvizítor, de most már hivatalos a dolog!

Az entertainment.ie szerint ezt Harald Zwart megerősítette a Csontváros európai premierjén.

"Igen, Sigourney a fedélzeten van, most már lehozhatják a híreket."

Na, ki örül még velem? 



Nem hiszem, hogy Sigourney Weavert bárkinek be kellene mutatnom, de azért a korábbiakhoz hasonlóan róla is hozok majd bemutató posztot. :) A saját címkéjét már meg is kapta az oldalon, ahogy az Inkvizítor is.

9 megjegyzés:

  1. Én örülök és kíváncsian várom milyen lesz Inkvizítorként!:)

    VálaszTörlés
  2. Ő Inkvizítor? Jesszus, én teljesen másként képzeltem el! Én az Inkvizítort, hosszúkés arc, keskeny ajkak, halálsápadt bőr, nyurga, karcsú, hegyes ujjak... Ő meg úgy néz ki mint egy anyuka!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jó Inkvizitor lesz remélem

    VálaszTörlés
  4. Szerintem jó Inkvizitor lesz remélem

    VálaszTörlés
  5. Szerintem jó Inkvizitor lesz remélem

    VálaszTörlés
  6. Szerintem jó Inkvizitor lesz remélem

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets