Blogger Widgets

2013. április 11., csütörtök

Új jelenetfotó!


Sziasztok!

Írtam róla, hogy az EW nyári számában lesz egy cikk a Csontvárosról. És igen, a cikk mellé egy új kép is jár:






És akkor amit írnak róla:

Lily arról beszél, hogy már a casting előtt is rajongó volt.
- Úgy éreztem, ismertem Claryt, nagyon közel éreztem magam hozzá, már azelőtt is, hogy tudtam, én leszek ő. Remélem, jól hoztam Claryt, mert én is rajongó vagyok. Nagy elvárásaim vannak az irodalmi hősnőimmel szemben. 

Jamie Campbell Bower, aki úgy írta le Jace-t, mint egy "gigantikus majom puzzle", elmondta, hogyan fordult a könyvekhez útmutatóul a forgatás alatt, és azt, hogyan hatottak rá a negatív reakciók, amikor kiderült, hogy ő lesz Jace. 
- Tulajdonképpen kaptál egy Bibliát. Az élet annyival egyszerűbb lehet, ha van hozzá egy térképed.
- Hátra kellett dőlnöm egy kicsit, és átgondolni, miért is értékelem ezt a szerepet, és azért, mert imádom.

Cassandra Clare is beszélt a negatív reakcióról, ami Jamie kiválasztását követte, és hogy ez miért nem feltétlenül rossz dolog. 
- Tapasztalatból tudom, hogy amikor valakinek a castingjára nagyon erős a reakció, akkor az jó dolog, mert azt jelenti, hogy az embereket érdekli. Láttam Jamie-t Jace-t játszani, és tökéletes.

2 megjegyzés:

  1. nem az angyali erő rónát kapják a jobb csuklójukhoz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. A legtöbben a voyance rúnát kapják a jobb vagy bal - attól függően, hogy milyen kezesek - kézfejükre. Egyébként általában akárhová kerülhetnek a rúnák.

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets