Blogger Widgets

2013. április 10., szerda

Lily interjú


Sziasztok!

A CraveOnline készített egy interjút Lilyvel, tényleg nagyon érdekes dolgok vannak benne, és sok olyan dolog, amit szerintem még nem tudtunk.


CraveOnline: Versenyben voltál más tiniirodalmi szerepért is?
Lily Collins:  Igen, az egyik első meghallgatásom a Twilight volt, amire most elég vicces gondolni.
  
Melyik szerepre?
Kristen szerepére.
 
Ó, Belláért?
Igen, Belláért. Ez sok évvel ezelőtt volt. Teljesen új voltam ebben az egészben, és folyamatosan azt kérdezgettem a többiektől, hogy "Most mi történik?". Egy fiatal színész egyik aggasztó napja. Emlékszem, hogy olvastam a forgatókönyvét a Beatiful Creaturesnek is. Szerintem minden fiatal színész és színésznő Hollywoodban olvassa ugyanazokat a dolgokat, de azt gondolom, hogy minden okkal történik, és mindenki azt a szerepet kapja meg, amit meg kell kapnia. Hiszek ebben.
 
Persze, és mire a Mortal Instruments szóba került, te már ismertebb színész voltál. Ők kerestek meg?
A Screen Gems keresett meg. Sokan voltak a filmben azok közül, akikkel már együtt dolgoztam a Priest forgatásán, és tényleg nagyon közel kerültünk egymáshoz, tudták, hogy nagy rajongója vagyok a sorozatnak. Szóval nagyon megtisztelve éreztem magam, amikor lehetőséget kaptam, hogy eljátszhassak egy szereplőt, akit már szerettem.
  
A Hunger Games nem került szóba?
De, az is képben volt. Emlékszem, hogy hallottam a könyvről, és aztán arról, hogy film készül belőle, de Jennifer tökéletes Katnissnek, és nagyon örülök a sikerének. Ez volt a nekem való, már azelőtt is, hogy az szóba került.
  
Szóval ez az egész még azelőtt történt, hogy meglett volna a Hunger Games szereposztása? 
Igen, a projekt már jó ideje készülőben van. Párszor gazdát cserélt. De ahogy mondtam, minden okkal történik.
  
Teljesen egyetértek. Csak nagyon izgat ez az egész, hogy az aktuális tehetségeket behívják ugyanarra a szerepre. 
Ó, ez nagyon furcsa. Tényleg és vicces is, mert sokan barátok vagyunk, és ha egyikünk nem kapja meg a szerepet, egy barát kapja meg, és ez tök jó, mert támogathatjuk egymást.
 
Clary egy érdekes szereplő, mert olyan dolgokat lát, amiket más nem. Éreztél már valaha így a valóságban, hogy látsz olyasmit, amit mások nem?
Imádom az antik és a vintage dolgokat. Sok olyan dolog, amit gyűjtök, olyasmi, amit mások kidobtak. Szóval látom a szépséget az antik, öreg dolgokban, amikre más ember nem is nézne rá kétszer.
 
É színészként nem állsz hozzá az egész világhoz máshogy, például a különböző viselkedéseket tanulmányozva? 
Mindig szerettem nézni a többi embert, és szerintem ez az egyik legjobb iskola a színészeknek, csak nézni, ahogyan más emberek viselkednek egymással. Mindig nagyon analitikus voltam, amikor az emberi természetről van szó, és ez mindig izgalmas, mert soha nem tudhatod, hogy mit tanulsz belőle egy következő szerephez.
 
Olvastad mind a hat könyvet?
Az első néhány után megálltam, mert van egy részem, ami Clary utazásában úgy akar részt venni, hogy megtapasztalja azt, és gondolkozik, hogy mi a következő, mert amikor filmet forgatsz egy könyvből, nyilvánvalóan vannak dolgok, amiket megváltoztatnak. Négy oldalra van szükség, hogy leírd, hogy valaki hogy néz ki pontosan, filmen pedig csak egy pillantás. Nyilvánvalóan azt feltételezve, hogy lesz folytatás, tényleg szeretnék Claryvel együtt haladni. Nagyon remélem, hogy lesz folytatás, de ha nem kell újra Clarynek lennem, akkor elolvasom majd, hogy mi lehetett volna, de szeretném az ő szemén keresztül megtapasztalni.
 
Szóval, hol álltál meg az olvasásban? A második könyvnél?
Azt hiszem, valahol a harmadik könyv közepén, de nem olvastam el újra, mert ha egy konkrét könyvre koncentrálsz, akkor kicsit összekuszálhat, hogy mi történik az elsőben, aztán a forgatókönyvben, és nem tudod, hogy most akkor hol is lesz vége? Szóval a zavarosság helyett inkább az elsőre koncentráltam. 

De néhány könyvben nincs Clary, igaz?
Igen, a megelőző sorozatban. Az ugyanaz a világ, de még Clary előtt.
 
Akkor azokat el tudod olvasni anélkül, hogy összekavarodj? 
Igen, igen, azt hiszem, ez a sűrű menetrendem miatt volt. 
 
Mivel szeretted a könyveket, nem volt olyan a forgatáson, hogy valamire csak azt mondtad: Muszáj ezt így csinálnunk?
Folyamatos beszélgetés volt a producer, a rendező és a színészek között, amikor egy-egy konkrét dologról volt szó. Mivel a rajongótábor elég nagy, figyelembe kellett vennünk, hogy őket mi érdekli, mit remélnek, mit akarnak, ennek nagyon fontos szerepe volt. Ez a folyamatos küzdelem, hogy akkor ezt most hogy csináljuk filmben? El kell játszanunk? Vagy csak mutassunk egy képet? Folyamatos megbeszélést igényelt. 

Van olyan dolog, ami meglepett vagy csalódást okozott, hogy nem lesz benne a filmben? 
Erről még nem tudok beszélni, mert a film vágását még nem fejezték be, szóval nem tudom, hogy mi az, ami biztosan benne lesz és mi nem, de hamarosan meglátjuk.


Milyen volt ténylegesen ott lenni a Dumort Hotelben vagy a klubban?
Úristen, a Dumort Hotel mintha nekem készült volna, egy nagyon régi, elaggott hotelben forgattuk. Nyirkos volt, koszos, tényleg, mint a könyvben. Egész éjszakákat forgattunk ott, szóval ott voltunk éjjel kettőkor, háromkor, hajnali négykor, és fagyoskodtunk. De vicces volt. Milyen gyakran rúghatsz szét pár hátsót egy vámpírhotelban?
 
Hol volt a hotel?
Torontóban volt, csak inkább külterületen. Nagyon koszos volt.
 
Clary megtanul harcolni az első film végére? 
Igen, azt hiszem, már a közepén is. Már a közepén látunk tőle dolgokat, és ez csak egyre jobb lesz, ahogy a történet halad előre. 

Reméled, hogy már tényleg megmutathatja a harctudományát a következőben? 
Ó, igen, amíg játszhatom Claryt, eltökélt leszek, hogy annyi kaszkadőrmutatványt csináljak, amennyit lehet. Imádom.

Volt egy kicsi a Tükröm, tükrömben is, igaz?
 
Igen, és ugyanaz a kaszkadőrcsapat irányította, ami tök jó. Nagyon jól ismertem őket, és a Tükröm, tükrömben már kaptam egy bevezetést ehhez az egész kaszkadőrmunkához, de azért itt eléggé máshogy zajlottak a dolgok.
 
Csak három év telt el a The Bling Side óta, most már úgy érzed, hogy ez a munkád, hogy hivatásos színész vagy? 
Ez vicces. Amikor azt kérdezik: Mivel foglalkozol? Imádok színészkedni. De furcsa azt felelni, hogy "Színész vagyok", mert szeretek fotózni, imádok főzni. Annyi dolog van, amit szeretek, és hirtelen munkának nevezni furcsa. Kétségtelenül szerencsésnek érzem magam, hogy annyit dolgozhatok, amennyit, de amikor egy címkét akarsz ráragasztani, az egy kicsit furcsa.
 
Képes vagy egyensúlyban tartani az ilyen nagy filmeket a kisebbekkel? 
Igen, van két független filmem, amik idén nyáron jönnek ki, a Stuck in Love és a The English Teacher. Tavaly kezdtem független filmeket csinálni. Még soha nem volt olyan tapasztalatom forgatáson. Az egésznek a gyors tempója, teljesen más módon dolgoznak, mint a nagy költségvetésű filmeknél, és ez nagyon érdekes volt számomra, és nagyon szerettem azt a bajtársiasságot, ami az ilyen filmeknél van a forgatáson.
 
Voltak ezek a filmek már valamilyen fesztiválon? 
Igen, a Stuck in Love, amit akkor még Writersnek hívtak, premierje a TIFF-en volt. A The English Teacheré pedig a Tribeca-n lesz.
 
Elmész rá? 
Nem tudok. Angliában leszek vagy Dublinban, filmet forgatok
 
Mi a következő film? 
A címe Love, Rosie, és egy brit lányt játszom, aki a film elején 17 éves, aztán 28 és gyereke van. Romantikus vígjáték, de sok szív és sok dráma van benne. 
 
Mi lenne a szerepálmod? 
Még mindig imádnék valamilyen brit kosztümös filmet. Imádnám, vagy egy agyament vígjátékot.

Kaptál már ilyen ajánlatokat? 
Még mindig harcolok a szerepekért. Meghallgatásokra járok. Találkozok emberekkel mindenféle dologgal kapcsolatban. Mindig nyitott vagyok mindenféle filmre, ami az utamba kerül, de kész vagyok harcolni szerepekért.
 
Hogyan harcolsz egy szerepért, ha mondjuk valamiért nem akarnak ott látni? 
Próbálok bejutni abba a szobába, és részt venni a meghallgatáson. Részt kell venned a meghallgatásokon. Ha az emberek nem látnak téged egy bizonyos módon, meg kell mutatnod nekik, hogy képes vagy rá. Fel vagyok készülve erre.
 
Nem furcsa számodra, hogy gyerekek talán épp most is a Tükröm, tükrömet vagy a The Blind Side-ot nézik, és ott vagy az otthonukban?
Nagyon, nagyon jó, amikor kislányok odajönnek hozzám, vagy amikor emberek odajönnek, és azt mondják, hogy szerették a filmem, vagy hogy megnézték a családjukkal és nagyon sokat nevettek rajta. Ez, ha segíthetek az embereknek, hogy azt érezzék, hogy a történet részeseivé válnak, ez a legjobb, kisgyerekként én is ezt szerettem, amikor elvittek egy másik világba.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets